Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Włosy > Farbowanie włosów > Jak rozjaśnić włosy octem winnym?
Jak rozjaśnić włosy octem winnym?

Jak rozjaśnić włosy octem winnym?

, specjalista Tipy.pl
 4.7/5 (242 ocen)
Oceń 
Na pewno słyszałaś, że ocet winny jest stosowany do oczyszczania włosów i ich odżywiania. Jest to również bardzo popularny środek od rozjaśniania włosów domowym sposobem, więc zapomnij o drogich salonach fryzjerskich i dodaj swoim włosom jaśniejszych refleksów – zrób to sama w domu za pomocą octu winnego.
Ocet winny, biały lub czerwony, Woda, Naczynie do zagotowania w nim mieszanki, Sok z cytryny (dodatkowo), Buteleczka z rozpylaczem (dodatkowo), Sos sojowy (dodatkowo)
1
Przed umyciem włosów szamponem, musisz przepłukać włosy octem winnym. Ocet ten pomoże usunąć pozostałości po produktach do układania włosów jak również nada im naturalnego blasku.
2
Zagotuj dwie filiżanki wody w małym garnuszku, następnie dodaj dwie łyżki stołowe octu i pozostaw na 15 minut. Pozwól, żeby ostygło, a jak spłukasz szampon z włosów, przepłukuj włosy miksturą.
3
Użyj białego octu aby uwydatnić refleksy w kolorze blond a octu jabłkowego, aby uwydatnić refleksy o kasztanowych barwach.
4
Zmieszaj jedną część octu z jedną częścią soku z cytryny w buteleczce z rozpylaczem. Dla jaśniejszych pasemek, wybierz pasma i popryskaj je miksturą. Aby rozjaśnić wszystkie włosy, popryskaj całą głowę. Pozostaw płukankę na 10 minut lub dłużej. Żeby poprawić efekt mikstury, usiądź w słońcu.
5
Przepłukuj włosy octem tak często, jak chcesz, w zależności od Twoich preferencji i od stanu, w jakim są Twojej włosy. Wiele osób płucze włosy octem do trzech razy w tygodniu, a niektórzy pozostają przy jednym razie.
Jedno jest pewne – ocet dodaje włosom miękkości i blasku.
6
Jeśli tylko masz czas, pozwól, aby ocet pozostał na Twoich włosach od 10 – 20 minut dla dalszego rozjaśniania. Następnie przepłukuj je ciepłą wodą. Zapach octu wyparuje jak tylko Twoje włosy wyschną.
7
Zmieszaj ½ filiżanki octu i ½ filiżanki sosu sojowego aby dodać delikatnego koloru ciemnym włosom. Użyj jako płukanki po umyciu włosów szamponem tak jak płukanki z octu białego dla jasnym włosów.
Jak naturalnie przyciemnić włosy?
Jaki kolor włosów odmładza?
Jak dobrać pasemka do koloru włosów?
Jak naturalnie farbować włosy?
Ostrzeżenia
  • Kiedy płuczesz włosy octem, uważaj, aby nie dostał się on do Twoich oczu. Może on również podrażnić wrażliwą skórę, więc unikaj polewania octem skóry.
Wskazówki
  • Ocet przywraca włosom ich właściwy odczyn pH i nadaje im miękkości. Ocet jest również znany z "oswajania" włosów o bardzo mocnym skręcie dzięki swoim wygładzającym właściwościom.
  • Ocet nie zmyje farby do włosów. Nie pozbawi on też włosów koloru tak jak chemiczne środki mogłyby to zrobić. Efekt octu jest subtelniejszy.
 4.7/5 (242 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (4)

sandra - 2013-05-20
Ocet biały to spirytusowy?
Marcela - 2012-09-30
Biegnę po ocet! ;D Bedą piękne i błyszczące! ;D
Karolina: Czepiasz się "płukasz" a imiona piszesz z małej litery ... Maria pozdrawia, a Jezusa się nie nadużywa. xD
joanna156 - 2012-05-30
wyprobowalam i w naturalny sposob rozjasnilam o jeden ton moje wlosy teraz maja przepiekny miodowy kolor.Dziekuje za bardzo praktyczna porade
karolina - 2010-07-08
Jezus maria, PŁUKASZ??? Chyba płuczesz, co?
Cytryna była już doceniana przez starożytne piękności. Dziś dostępnych jest wiele kosmetyków zawierających wyciąg z...
Jak wykorzystać cytrynę do poprawy wyglądu?
Cytryna była już doceniana przez starożytne piękności...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub