Tutaj jesteś: Imprezy i Rozrywka > Imprezy > Imprezy Karnawałowe > Jak zrobić strój karnawałowy?
Jak zrobić strój karnawałowy?

Jak zrobić strój karnawałowy?

, specjalista Tipy.pl
 2.8/5 (9 ocen)
Oceń 
Strój karnawałowy to integralna część kolorowej, muzycznej zabawy podczas karnawału w Brazylii. Kostiumy karnawałowe znane są ze swojego niezwykłego, ozdobnego charakteru. Przy ogromnej ilości błyszczących detali kostiumy karnawałowe są bardzo skąpe i zasłaniają naprawdę niewiele. Podstawą dla większości strojów karnawałowych jest bikini, na którym przyszywa się warstwę ozdób, cekinów, brokatu i piór. Cechą wyróżniającą kostium karnawałowy jest ozdobne nakrycie głowy z wieloma piórami, które zdają się dotykać nieba. Poniżej znajdziesz instrukcję jak samodzielnie wykonać strój karnawałowy.
bikini, plastikowa opaska do włosów, solidny drucik, około metr taśmy obszytej cekinami (dostępna w pasmanteriach), duże cekiny, sztuczne pióra, nożyczki, klej
1
Skonstruuj swój hełm karnawałowy. Weź gruby drut, 4, 5 sztuk, skręć je ze sobą by tworzyły całość. Przymocuj skręcone druty do plastikowej opaski, przez okręcenie jej drutem dookoła. Z przodu przyklej duże cekiny, z tyłu zamocuj sztuczne pióra. Klej pozostaw do wyschnięcia na 24 godziny. Gotowe nakrycie głowy będzie ładnie błyszczeć, a pióropusz rozłoży się wysoko nad głową.
2
Udekoruj górę bikini. Gorącym klejem przyklej taśmę z cekinami, ewentualne braki uzupełnij pojedynczymi cekinami. Cekiny przyklejaj tak by utworzyły wzór koła, gwiazdy lub promieni słonecznych. Najlepszy efekt osiągniesz, jeżeli skorzystasz z różnokolorowych cekinów.
3
Udekoruj dół bikini. Najlepiej, jeżeli zrobisz to taśmą z cekinami. Paski cekinów przyklej do wewnętrznej krawędzi bikini. Taśmy możesz przykleić na cały dół od bikini lub tylko z tyłu, oba style są popularne. Bikini pozostaw do wyschnięcia na 24 godziny.
4
Załóż swój kostium karnawałowy i dodatki takie jak bransolety na ręce i nogi, oraz wymyślne malunki na twarzy. Ciesz się swoim kostiumem karnawałowym.
Jak zrobić papierowe ozdoby na Halloween?
Jak przebrać się za ducha?
Jak zrobić czapkę wróżki?
Jak przebrać się za sowę?
Wskazówki
  • Przy nakładaniu gorącego kleju zachowaj szczególną ostrożność by uniknąć oparzenia.
 2.8/5 (9 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jak przebrać dziecko za lisa?
Do wykonania tego stroju potrzebujesz tak naprawdę dwóch...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub