Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Dzień Matki > Prezenty na Dzień Matki > Jaki prezent na Dzień Matki?
Jaki prezent na Dzień Matki?

Jaki prezent na Dzień Matki?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.8/5 (198 ocen)
Oceń 
Dzień Matki obchodzony jest 26 maja. Święto to jest poświęcone wszystkim matkom, w podziękowaniu za ich trud, poświęcenie oraz miłość. Jakie życzenia wybrać oraz jaki prezent dać mamie z okazji jej święta? Poniżej przedstawiamy pomysł na prezent dla mamy.
Chęci
1

Życzenia na Dzień Matki

Życzenia powinny być szczere oraz płynąć prosto z serca. Oczywiście jeśli nie mamy pomysłu można skorzystać z gotowych życzeń. Warto jednak poświęcić kilka chwil i wymyślić coś oryginalnego i unikalnego. Każdy człowiek jest inny tak jak każda matka jest inna. Życzenia powinny być skierowane właśnie dla niej a nie dla tysiąca innych matek. Zatem najpierw pomyśl co Twoja mama by sobie życzyła?

Gotowe teksty na SMS nie są dobrym rozwiązaniem. Zero wkładu indywidualnego, zero wysiłku… Twoja mama jest warta dużo, dużo więcej niż jakiś tekst, który otrzyma wiele innych matek w ten dzień.

2

Prezent z okazji Dnia Matki

Najważniejsze, aby prezent był prosto z serca. Dobrze również, aby był on własnoręcznie zrobiony. Mama z pewnością doceni Twój trud oraz poświęcenie włożone w wykonanie dla niej prezentu.

3

Pomysły na prezenty dla mamy:

* Tort

Niekoniecznie musi być to tort. Może być placek, ciasto lub jakikolwiek inny wypiek. Może być również obiad zrobiony własnoręcznie przez Ciebie. Zastanów się co Ona lubi jeść, co chciałaby zjeść. Weź pod uwagę czy jest na diecie lub czy przypadkiem nie przeszła ostatnio na wegetarianizm. Często popełnianym błędem jest gotowanie dla innej osoby potraw, które my sami lubimy. Należy pamiętać, że każdy ma inny gust i smak. To, że Ty kochasz żabie udka, nie oznacza, że Ona będzie zachwycona takim daniem.

* Laurka dla mamy

Sposobów wykonania laurek jest tysiące. Wystarczy tylko odrobina inwencji, pomysł oraz chwilka czasu wolnego.

* Kwiaty

Każda kobieta kocha kwiaty. Możesz kupić jej bukiet róż lub zerwać na łące kwiaty polne i zrobić własnoręcznie piękny bukiet. Kwiaty powinny być dodatkiem do każdego innego prezentu. Zamiast kwiatów możesz dać ewentualnie bombonierkę. Pamiętaj tylko, aby kupić mamie takie słodycze jak lubi.

* Pomóż mamie w jej obowiązkach

W przeddzień Dnia Matki pomóż mamie w domu w jej obowiązkach. Postaraj się ją maksymalnie odciążyć, aby miała chwilkę czasu dla siebie. Zrób to o co Cię od dawna prosiła. Bez względu na to czy prosiła Cię o posprzątanie swojego pokoju czy skoszenie trawy. Zrób to szybko i dobrze. Jeśli wszystko o co Cię prosiła jest już zrobione, pomóż jej przy obiedzie, praniu czy sprzątaniu domu.

* Spędź z mamą trochę czasu

Możesz wziąć mamę na spacer po lesie, na piknik, rower lub na obiad do restauracji. Twoja mama na pewno będzie zadowolona, że może w końcu spędzić z Tobą trochę czasu. Na co dzień zarówno Ty jak i Ona jesteście zajęci swoimi sprawami i nie macie czasu dla siebie nawzajem. Porozmawiaj z nią, dowiedz się co u niej, jakie ma problemy, co ostatnio się wydarzyło w jej środowisku (w pracy, wśród jej koleżanek itp).

Jak zaskoczyć mamę śniadaniem na Dzień Matki?
Jak zrobić goździki z bibuły?
Jak zrobić kwiatki z papieru na Dzień Matki?
Jak zrobić piwonie z bibuły?
 4.8/5 (198 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (21)

martakali2889 - 2013-05-21
Ach to są te trafione propozycje na dzień mamy... W sumie można się zgodzić ze spędzeniem czasu jeśli się mało widuję swoja mamę.
Mol_ksiazkowy - 2013-01-25
Polecam stworzenie książki kucharskiej nawww.ownbook.pl dla mamy z życzeniami i jej zdjęciem na okładce. Nie musisz mieć przepisów a możesz je wybrać z serwisuwww.ownbook.pl i oni Ci wydrukują książkę.
Ja zamówiłam dla mamy z jej zdjęciem na okładce i z życzeniami na pierwszej stronie w książce. Mama była w szoku. Każda mama chciałaby mieć swoją książkę kucharską
Książka kosztuje raptem 49zł
Polecam
Rinda - 2012-05-25
Ja też zamówiłam niepowtarzalny prezent. Spersonalizowaną książkę, w której wydrukowane także nasze wspólne zdjęcia. Jestem zachwycona i na pewno mama też się wzruszy. Takie Książkowe Prezenty to świetny pomysł na różne okazje.
agii - 2012-05-14
a moja dostanie przesyłkę z biżuterią włoską, ręcznie robioną:) już ją zamówiłam w sklepie internetowym.
julia fylia - 2012-05-10
zrubcie razem zdiecie idz wywołaj i daj ale niespodzianka już masz zaje.....
Radini - 2012-05-09
Ja Mamie kupie czapkę na rower
Mamy się pytałem czy chce i chce a wy też możecie się mam
Natt - 2011-05-26
Ja Moja Mame zabieram do spa kupuje kwity i spedzam znia czas.. a co jeszcze mozna zrobic..??:))
Boorka - 2011-05-25
do siula: mama z pewnością się ucieszy z obiadu. jest to wspaniały pomysł. Zrób jednak coś prostego jeśli nie masz doświadczenia w gotowaniu. Najprostszy będzie chyba makaron z jakimś sosem.
siula - 2011-05-25
Ja niewiem jeszcze co zrobie:( wiem tylko to ze moja mama wstaje o 5 jedzie do pracy i wraca wieczorem. Nie ma czasu nawet obiadu zrobić ani troszke czasu ze mna spędzic bo wraca z pracy i idzie na ogród pracowac:( ale mam pytanie. Czy gdybym zrobiła jej obiad bym jej troszke pomogła,jak myslicie by jej sie to spodobało? prosze o szybką odpowiedz bo do dnia matki zostało tylko pare godzin. z góry dziękuje
Ewci@ - 2011-05-24
Ja zrobię wachlarz, zawieszkę na drzwi i kąpiel relaksacyjną. Do tego bukiet kwiatów i git.
gośka - 2011-05-18
ja dla swojej mamy zamówiłam tort, bukiet kwiatów i zabieram ją do restauracji:)
ina - 2011-02-09
ja zawsze robię jakiś prezent z papieru lub bibuły,przygotowuje stół piekę babkę i spędzam z mamą czas ,bardzo jej się to podoba
bella - 2010-06-28
ja dałam mamie pościel haftowaną, ale nie taką z marketu tylko zamówiłam specjalnie dla niej.
m-tulisa - 2010-05-25
help! Nie wiem co mam kupić mamie! zapomniałam o dniu matki i mam tylko dyche:( zawsze pamiętam o jej urodzinach, imieninach ale o dniu matki zawsze zapominam:(
Alicja - 2010-05-25

Wika, ja bym wybrała apaszkę - ale tak jak napisała Lakshmi - musi ona pasować do czegoś co twoja mama już ma. Apaszka będzie służyła jej na długie lata i będzie zawsze przypominała o tobie. Kosmetyki się zużywają więc są zapominane. Ale faktycznie możesz kupić jakiś drogi kosmetyk, na który mama by sobie nie pozwoliła.

Ten naszyjnik, mimo iż wykonany niewielkim kosztem, wygląda bardzo efektownie. Będzie doskonałym prezentem dla mamy z...
Jak zrobić prezent dla mamy – naszyjnik?
Ten naszyjnik, mimo iż wykonany niewielkim kosztem, wygląda...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub