Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Poradnik Randkowy > Jak uwodzić mężczyzn?
Jak uwodzić mężczyzn?

Jak uwodzić mężczyzn?

, specjalista Tipy.pl
 4/5 (21 ocen)
Oceń 
Uwodzenie jest jak poezja lub taniec. Musi sprawić, że druga strona czuje niedosyt.... ciebie i twojego towarzystwa. Teraz wyobraź sobie, że możesz mieć każdego faceta, którego zechcesz. Idziesz ulicą, elegancka, pewna siebie i seksowna, a wszyscy mężczyźni patrzą na ciebie z podziwem pragnąc zamienić z tobą choć kilka słów. Niezależnie od tego ile masz lat, jak wyglądasz i jakie są twoje doświadczenia – jeśli nauczysz się sekretów, które pozwolą ci uwodzić mężczyzn, taki obrazek nie będzie już tylko fantazją. Oto one:
1

Starannie wybierz miejsce.
W barze podczas Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej nie masz zbyt wielkich szans na uwiedzenie faceta. Wybieraj miejsca, w których najmniej rzeczy może mężczyznę rozpraszać, najlepiej takie ze spokojną, niezagłuszająca muzyką i delikatnym oświetleniem (idealne byłoby światło świec).

2

Potęga zapachu.
W prowadzonych badaniach, 89% mężczyzn przyznało, że odpowiedni zapach zwiększa atrakcyjność kobiety. 55% z nich posunęło się o krok dalej, twierdząc, że zadurzyli się w kobiecie, ze względu na jej zapach.
Zapach jest jednym z najsilniejszych czynników wpływających na nasze postrzeganie płci przeciwnej. Feromony działają na ludzi podobnie jak na zwierzęta. Kobieta może uwydatnić swoje naturalne feromony stosując olejki aromatyczne, takie jak drzewo sandałowe, róża, ylang ylang, jaśmin i paczula. Aromaty te stosowane są jako afrodyzjaki.
Pamiętaj, żeby spryskać się ulubionymi perfumami. Nie przesadź jednak z intensywnością zapachu. Spryskaj perfumami nadgarstki, skórę za uszami, załamanie łokci, miejsca pod kolanami i na kostkach. Możesz również prysnąć perfumami w powietrze i wejść w powstałą mgiełkę.

Jak się całować z chłopakiem?
Jak zrobić malinkę?
Jak oczarować faceta (męski punkt widzenia)?
Jak poderwać faceta?
strona 1 z 5następna >
Przeczytaj teraz: Jak uwieść chłopaka?
 4/5 (21 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (6)

Robinsonka - 2014-03-24
Wiele osób pisze o nieautentyczności tych porad. Myślę, że są w błędzie. Wiem to ze swojego przykładu. Może jestem nieskromna, ale... jestem piękną kobietą. Przez pewien czas uważałam, że mężczyźni to dostrzegają gdy chodzę w bojówkach i bez makijażu, czy też szczególnie zalotnych perfum, lecz niestety... Drogie Panie, od każdej reguły są wyjątki, ale mężczyźni w większości działają właśnie tak jak opisano powyżej. Gdy zmieniłam taktykę, "zaczęłam dbać o siebie" jestem zaskoczona ilością spojrzeń, które na mnie padają i powtarzam nie wystarczy ładna twarz by mężczyzna się za Tobą obejrzał, musisz zadziałać na jego zmysły, wyobraźnię. Bardzo szanuję mężczyzn i nigdy z nikim nie pogrywam, więc jeżeli zdecydujesz się uczestniczyć w tym tańcu godowym, musisz też zgłębić informacje jak unikać tych facetów, którzy nie są w Twoim guście, bo niestety urok w większości działa na wszystkich. czasami wystarczy założyć bluzkę z odsłoniętymi ramionami, spryskać się słodkim zapachem, pomalować na malinowy kolor usta i wierz mi będziesz wybierać w facetach. Ważne! Z ubiorem nie przeginaj! Ja zawsze jak odsłaniam górę, zasłaniam dół i na odwrót. Mam nadzieję, że porady się przydały. Życzę sukcesów w miłosnych podbojach.
kruszynka - 2012-09-16
.......a ja chce kochac i byc kochana.....nie chce uwodzic wszystkich chce tylko jednego.....tyle ze bez chemi magi spojrzenia i czucia....zadne rady mi tego nie dadza....istnieje tez cos w co wierze przeznaczenie!!!!!!!
kruszynka - 2012-08-17
Najtrudniej wyrazic to co sie czuje ...zabawnie gdy chcac zdobyc serce ukochanej osoby popelniamy gafy...bolesne gdy nie panujemy juz nawet nad samym soba ...najgorzej gdy nie zrobimy nic..jednak sila tkwi w magi .chemi..spojrzenia..zapachu..dotyku...ciepla...cos w tym jest ...i fakt niektorzy nieswiadomi tego...niewiem czego tu szukam.....moze poprostu kocham..i pragne wzamian tego samego
trojan666pl - 2010-10-31
Sami się pryskajcie PERFUMĄ, ja mogę co najwyżej PERFUMAMI.
B****PUA - 2010-09-26
Haha.. te porady są stare jak świat..
wybaczcie panienki, to już nie działa..
pzodrawiam
lulu - 2010-03-04
Sposobów na uwodzenie jest mnóstwo. Można chociażby Zrobić tak jak bohaterka książki pt. "Siedem pożarów Mademoiselle" i podrywać swojego wybranka przez...wzniecanie pożarów:) Choć oczywiście nie trzeba się posuwać aż tak daleko i wystarczy też zwyczajnie urok osobisty.
Przystojny mężczyzna, który uśmiecha się do ciebie codziennie rano, gdy jedziecie razem pociągiem, seksowny facet,...
Jak zdobyć numer telefonu chłopaka?
Przystojny mężczyzna, który uśmiecha się do ciebie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub