Tutaj jesteś: Zdrowie > Diety i Odżywianie > Diety i Powrót Do Figury > Jak schudnąć na twarzy?

Jak schudnąć na twarzy?

Stopień trudności: trudne
, specjalista Tipy.pl
 3.5/5 (40 ocen)
Oceń 
 1 z 11 
Kiedy przybierasz na wadze, poza dodatkowymi fałdkami na brzuchu czy tłuszczykiem na biodrach, możesz również przytyć na twarzy. Pyzate policzki, czy podwójny podbródek rzadko są mile widziane i nie wpływają zbyt dobrze na naszą samoocenę. Z tego powodu wiele osób szuka sposobów jak skutecznie schudnąć na twarzy. Jest to rzecz trudna (niektórzy twierdzą wręcz, że niemożliwa), ale istnieje kilka metod, które pomogą taki efekt osiągnąć.
 3.5/5 (40 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (7)

Andziii - 2014-02-24
pytałam sie tylko jak schudnac na twarzy a nie na calym ciele
Kaska - 2013-01-17
Do dziewczyny ktora pisala ze jest chuda ale ma okragla twarz, moze to sprawa hormonow, albo genetyki ze masz po prostu okragla buzie, skoro jestes szczupla i zdrowo sie zywisz, masz ruch zdrowo zyjesz to po prostu taka juz jestes mozna cwiczyc miesnie twarzy ale nie mozna tez przesadzac, moze po prostu musisz siebie zaakceptowac taka jaka jestes i glowa do gory nie zalamuj sie dziewczyno kazda z nas ma jakies slabsze strony ;)
Kocia - 2012-07-02
mam ten sam problem i nie chcę was dołować ale dieta i ćwiczenia mi nie pomagają bo mam kondycję jestem szczupła a mam grubą twarz ale zaakceptowałam to
Arora - 2012-03-14
do Jula12: jeśli masz tłuszczyk na brzuchu to 6 waidera nie pomoże. ona tworzy mięśnie a nie spala tłuszcz z brzucha. tłuszcz zostanie, jedynie brzuch może być potem bardziej prosty a nie wypukły. Rowerek jest dobry na schudnięcie jak również inne ćwiczenia aerobowe - bieganie, szybkie chodzenie, skakanie na skakance, taniec itp. W tydzień czasu nie schudniesz z twarzy. W tydzień można schudnąć maksymalnie z 2 kg z całego ciała (przy rygorystycznej diecie i ćwiczeniach) a 1kg w zdrowy sposób (mniej rygorystyczny ale bez efektu jojo). Nie da się chudnąć tylko z wybranej części ciała. Chudnie całe ciało równomiernie. Nie spiesz się z tym odchudzaniem. Lepiej wprowadzić inne nawyki żywienia na długi okres czasu np 6 msc niż robić tygodniowe diety bo one nic ci nie pomogą. Zrezygnuj z białego chleba, ryżu i makaronów na początek - zobaczysz że waga poleci ci jak z procy już po 2 tygodniach!
Jula12 - 2012-03-14
Mam 12 lat i jestem okropna....
Ale ja nie żartuje... wgl nie akceptuje swojego wyglądu mam 12 lat 158 cm i 55 kg!! czy ktoś doświadczony może mi powiedzieć... bo pytanie zadać chcę takie..:
robię 6Weidera i 30 minut rowerek.. (mam grube uda) czy w jeden tydzień ćwiczeń można stracić coś z twarzy???
lol - 2011-10-27
Jestem bardzo szczupla osoba ale twarz niestety mam pulchna i druga brode;/ nie wiem co robic bo nie chce schudnac z ciala bo juz kompletnie mnie nie bedzie:D
nie wiem co robic:( calymi dniami placze nie chce tak wygladac:(
natka - 2011-01-06
mam nadzieję ze te 10 kroków mi pomoże. ogólnie niby jestem szczupła bo mam ok 50kg przy 163cm ale te moje pulasy są łoo okropne. jak widze je na zdjeciu czy cos to normalnie az sie żal samej sobie robi. nie wiem jak sobie pomóc, jest to dla mnie duży problem, nie akceptuje tego w swoim wyglądzie ;/ widząc inne osoby widze u nich idealną twarz, fajny rysy i wgl nawet jesli jest ona okragła to i tak uwazam za lepsza od mojej po nie jest pucata... duzo by pisac na ten temat. pozdr wszystkich :)
Musisz przygotować się do odchudzania. Sama dieta nie uczyni cudu – musisz mieć właściwą postawę. Po pierwsze, musisz...
Jak zmotywować się do odchudzania?
Musisz przygotować się do odchudzania. Sama dieta nie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub