Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Małżeństwo > Separacje > Jak się odkochać?
Jak się odkochać?

Jak się odkochać?

Stopień trudności: trudne
, specjalista Tipy.pl
 3.8/5 (15 ocen)
Oceń 
W życiu każdego z nas nadchodzi taki moment, że zakochujemy się w kimś, kogo nie możemy mieć. Co w takiej chwili zrobić? Jak przezwyciężyć uczucie, które w prawdziwym świecie nie ma racji bytu? Oto, co należy zrobić:
1
Musisz sobie uświadomić, że odkochanie zawsze zaczyna się od podjęcia odpowiedniej decyzji. Trwanie w platonicznym uczuciu nie przyniesie ci żadnych korzyści, a tylko przedłuży ból. Pierwszym krokiem jest zawsze uświadomienie sobie, że ten związek nie ma szans. Gdzieś czeka na ciebie inna droga, ktoś kto będzie w stanie odwzajemnić twoje uczucie i zapewnić ci szczęśliwe życie.
2
Pogódź się z prawdą. Im szybciej uwierzysz, że nigdy nie będziecie razem, tym łatwiej będzie ci stanąć na nogi.
3
Pozbądź się wszystkiego, co przypomina ci o twojej niespełnionej miłości.
4
Wykorzystaj całą miłość, którą nosisz w sobie i obdaruj nią twoich bliskich, przyjaciół, rodzinę, a nawet nieznajomych. Otwórz się na miłość. Z początku nie będzie to wielkie uczucie, ale sympatia twojego otoczenia pozwoli ci odbudować twoje złamane serce.
5
Uświadom sobie, że odkochanie się w kimś nie jest końcem, ale początkiem czegoś nowego, lepszego. Otwórz umysł na nowe doświadczenia, dostrzeż potencjał, jaki w tobie tkwi. Rezygnując ze związku bez przyszłości masz w końcu czas dla siebie. Nie zmarnuj tego, wykorzystaj ten czas na rozwój osobisty i duchowy.
6
Zawsze z optymizmem patrz w przyszłość. Zamknięcie jednych drzwi sprawia, że otwierają się przed tobą kolejne. Może spotkanie w życiu niespełnionej miłości nie miało złamać ci serca, ale wskazać drogę ku twojemu prawdziwemu przeznaczeniu.
Jak poradzić sobie z nieszczęśliwą miłością?
Jak zapomnieć o chłopaku?
Co zrobić by on zatęsknił?
Jak wyleczyć złamane serce?
 3.8/5 (15 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (14)

Mateusz Bednarski - 2014-02-12
W jednym prostym punkcie powiem Ci jak można się odkochać, jednak zrobię to najdrożej na Świecie, za darmo, możemy sobie pogadać ile nam czasu starczy gg: 48950580, strony nie podam bo nie uwierzysz.
Olivka - 2013-07-29
Sranie w banie to nie jest wcale takie proste. na 6 punktach się nie kończy.. Potrzeba dużo cierpliwości i czasu.
Kiciaa. - 2013-04-10
Jednym z ważniejszych kroków jest również urwanie kontaktu na ok miesiąc . Starać się nie patrzeć wcale na tą osobę , ignorować całkowicie, jakby jej nie było . To trudne ale nieuniknione . :*
zenek50zenek - 2013-04-05
Najlepiej olać albo znaleźć inną miłość
arimor - 2013-02-04
Spisz wszystkie cechy, które denerwowały Cię w partnerze, na pewno będzie tego sporo i codziennie patrz na tę kartkę - poczujesz ulgę widząc, co Cię ominęło. Myśl o wszystkich rzeczach, które Ci zrobił/zrobiła i nie bądź smutna tylko zła, denerwuj się na niego, zacznij myśleć o nim jak o kimś, kto Cię unieszczęśliwiał i krzywdził! Nie chodź też przez jakiś czas w miejsca, w których byliście razem. Pomyśl dokąd zaprowadziłby Cię ten związek (zapewne toksyczny, bo inaczej nie rozstalibyście się) - czy założylibyście rodzinę, a Ty musiałabyś zrezygnować z siebie i stać nad garami, a potem niańczyć zapłakane dzieci, podczas gdy on romansowałby z sekretarką? A może musielibyście razem wyjechać za granicę, bo on nie jest w stanie tu sobie poradzić i zamiast studiów albo porządnej pracy zrobiłabyś "karierę" do końca życia myjąc podłogi czy podając hamburgery? Pomyśl, że teraz możesz wszystko, możesz ulożyć swoje życie w dowolny sposób! Głowa do góry i pamiętaj, że wszystkim wydaje się zawsze, że ta miłość była jedyna, a później przekonują się, że to nieprawda!
Ewelina82 - 2013-01-28
Czasami pomaga terapia i psychoterapia a czasem ważna w takich sytuacjach jest aktywność fizyczna i ruch. Warto czas, który chcielibyśmy przeznaczyć na rozmyślanie i rozdrapywanie ran przeznaczyć na rodzaj sportu, który sprawia nam przyjemność, przyjemnie relaksuje, rozluźnia a przede wszystkim zajmuje czas i wyzwala nowe pokłady energii
zenek50zenek - 2012-12-06
Trudna decyzja ale trzeba ją podjąc
ZAłąmana, - 2012-04-16
Niedawno , zakochałam sie , w dużo ode mnie starszym Facecie ., i nie wiem co zrobić , jest gorzej , bo praktycznie , cały czas go widze ; nie chce żeby tak dłużej trwało ale nic sie nie poradzi , najlepiej znaleść see nowego . i bedzie Git . ; ddd
memory.cia. - 2012-03-27
zakochałam się cztery lata temu . Tuż przed tym, jak związałam się z moim obecnym partnerem. On wyjechał a ja liczyłam, że mi "minie". Nie minęło. Staram się byc w porządku do partnera, na którym co prawda mi zależy, steram się nie myśleć o NIM... Nie wiem czy To miłość ale elektryzuje mnie JEGO każde spojrzenie, każdy sen przywołuje JEGO obraz.
kwicia - 2012-03-13
heee .. najlepiej przełożyć siłę tej platonicznej miłości na motywacje i determinacje tak by pracować nad obliczem swojej duszy . skoncentrować się na edukacji , pracy
dora - 2012-03-10
to ja bym kurde musiala wywalic pol pokoju;/
blondi - 2012-02-29
co????????// musiałabym wywalić połowę swojej szafy.
julka - 2012-02-10
ad.3
Mam się pozbyć pasji, muzyki i wszystkiego co czuje?
len - 2010-12-17
musisz się pokoczhać w innym.
Kiedy czujesz, że wasz związek się kończy, lepiej szybko się z niego wycofaj. Po rozstaniu początkowo odczujesz ulgę i...
Jak zapomnieć o miłości?
Kiedy czujesz, że wasz związek się kończy, lepiej szybko się z niego wycofaj. Po...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub