Tutaj jesteś: Zdrowie > Diety i Odżywianie > Zdrowe Odżywianie > Jak oczyścić organizm?
Jak oczyścić organizm?

Jak oczyścić organizm?

, specjalista Tipy.pl
 3.7/5 (10 ocen)
Oceń 
Oczyszczanie organizmu jest niczym innym jak pozbywaniem się ze swojego ciała wszelkich toksycznych substancji. Takie oczyszczanie powoduje że czujesz się lżejsza, a skóra "odżywa" i łatwiej oddycha gdy w organizmie znajduje się mniej toksyn. Zatem jeśli poważnie myślisz o "detoksie" swojego ciała zastosuj się do poniższych porad. Jest to jednodniowy plan oczyszczania.
Miód, Lionka, Zielona herbata, Woda, Soki owocowo-warzywne, Banany.
1
W dniu, w którym planujesz zacząć odczyszczanie organizmu wstań nieco wcześniej niż zwykle to robisz. Będzie to pierwszy krok do oczyszczania, czas ten poświęć popijaniu letniej wody.
2
Sporządź napój oczyszczający. Na szklankę letniej wody dodaj łyżkę miodu oraz kilka kropel soku z limonki. Witamina C w niej zawarta oraz enzymy znajdujące się w miodzie zaczną działać jako przeciwutleniacze, które będą uwalniać organizm z wszelkich wolnych rodników zanieczyszczających organizm.
3
Cały dzień pij dużo wody. Pamiętaj, aby nie spożywać produktów mlecznych, łącznie z białą kawą czy herbatą z mlekiem. Zamiast tego jeśli chcesz coś na odmianę zamiast wody zaparz herbatkę z zielonej herbaty.
4
Usuwając z organizmu toksyny może dojść obniżenia poziomu potasu. Aby go uzupełnić zjedz banana na drugie śniadanie. Banany są niezwykle bogatym źródłem potasu.
5
W ciągu dnia wypijaj soki owocowe, a na wieczór pij soki warzywne. Soki owocowe ze względu na większa zawartość glukozy niż warzywne pomogą ci one zwalczyć uczucie głodu, a w przeciwieństwie do wody, nie zostaną tak szybko usunięte z organizmu, a co za tym idzie dadzą ci na dłużej uczucie sytości.
6
Po oczyszczaniu staraj się jeść lekkie i zdrowe posiłki, aby jak najdłużej cieszyć się uzyskaną lekkością.
Jak gotować wg. Pięciu Przemian?
Jak zgubić nadmiar tłuszczu na brzuchu?
Jak zabić apetyt na jedzenie?
Jak zmniejszyć apetyt na jedzenie?
 3.7/5 (10 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Twoje ciało zmęczone zimą domaga się wiosennych porządków, dlatego aby dobrze funkcjonowało powinnaś oczyścić je z...
Jak oczyścić organizm z toksyn przed nadejściem wiosny?
Twoje ciało zmęczone zimą domaga się wiosennych porządków...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub