Tutaj jesteś: Zdrowie > Diety i Odżywianie > Zdrowe Odżywianie > Jak oczyścić organizm?
Jak oczyścić organizm?

Jak oczyścić organizm?

, specjalista Tipy.pl
 3.7/5 (10 ocen)
Oceń 
Oczyszczanie organizmu jest niczym innym jak pozbywaniem się ze swojego ciała wszelkich toksycznych substancji. Takie oczyszczanie powoduje że czujesz się lżejsza, a skóra "odżywa" i łatwiej oddycha gdy w organizmie znajduje się mniej toksyn. Zatem jeśli poważnie myślisz o "detoksie" swojego ciała zastosuj się do poniższych porad. Jest to jednodniowy plan oczyszczania.
Miód, Lionka, Zielona herbata, Woda, Soki owocowo-warzywne, Banany.
1
W dniu, w którym planujesz zacząć odczyszczanie organizmu wstań nieco wcześniej niż zwykle to robisz. Będzie to pierwszy krok do oczyszczania, czas ten poświęć popijaniu letniej wody.
2
Sporządź napój oczyszczający. Na szklankę letniej wody dodaj łyżkę miodu oraz kilka kropel soku z limonki. Witamina C w niej zawarta oraz enzymy znajdujące się w miodzie zaczną działać jako przeciwutleniacze, które będą uwalniać organizm z wszelkich wolnych rodników zanieczyszczających organizm.
3
Cały dzień pij dużo wody. Pamiętaj, aby nie spożywać produktów mlecznych, łącznie z białą kawą czy herbatą z mlekiem. Zamiast tego jeśli chcesz coś na odmianę zamiast wody zaparz herbatkę z zielonej herbaty.
4
Usuwając z organizmu toksyny może dojść obniżenia poziomu potasu. Aby go uzupełnić zjedz banana na drugie śniadanie. Banany są niezwykle bogatym źródłem potasu.
5
W ciągu dnia wypijaj soki owocowe, a na wieczór pij soki warzywne. Soki owocowe ze względu na większa zawartość glukozy niż warzywne pomogą ci one zwalczyć uczucie głodu, a w przeciwieństwie do wody, nie zostaną tak szybko usunięte z organizmu, a co za tym idzie dadzą ci na dłużej uczucie sytości.
6
Po oczyszczaniu staraj się jeść lekkie i zdrowe posiłki, aby jak najdłużej cieszyć się uzyskaną lekkością.
Jak zrobić trzydniowy detoks organizmu?
Co jeść w fazie uderzeniowej diety Dukana?
Jakie są objawy niedoboru potasu i jak temu przeciwdziałać?
Jak oczyścić organizm z toksyn? Domowe sposoby
 3.7/5 (10 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Krótkie, rygorystyczne diety są ostatnio bardzo modne. Twierdzi się, że oczyszczają one organizm z toksyn, a osoby,...
Jak oczyścić organizm z toksyn?
Krótkie, rygorystyczne diety są ostatnio bardzo modne...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub