Tutaj jesteś: Dziecko > Ciąża > Sport w ciąży > Jak nie rezygnować z siłowni będąc w ciąży?
Jak nie rezygnować z siłowni będąc w ciąży?

Jak nie rezygnować z siłowni będąc w ciąży?

Stopień trudności: łatwe
, ekspert Tipy.pl
 5/5 (247 ocen)
Oceń 
Nie ma potrzeby rezygnować z siłowni będąc w ciąży. Odpowiednia, klimatyzowana siłownia, będzie doskonałym miejscem dla przyszłych mam. Postępuj zgodnie z poniższymi punktami, aby podczas ćwiczeń na siłowni, Twoja ciąża przebiegała swoim rytmem.
1
Bieżnia jest pierwszym przyjaznym urządzeniem do ćwiczeń. Możesz iść, albo biec w swoim rytmie, monitorując przy tym puls i ustawiać prędkość ćwiczenia do swojej kondycji. Zawsze możesz skorzystać z poręczy po bokach bieżni, gdy byłoby Ci trudno znaleźć dobry rytm marszy czy biegu, a także gdybyś straciła równowagę.
2
Zajęcia jogi pomogą wyćwiczyć technikę oddychania, bardzo potrzebną podczas ciąży, a także przy porodzie. Jeżeli w Twojej siłowni nie ma grup jogi dla ciężarnych, zgłoś instruktorowi regularnej grupy, że jesteś w ciąży, być może zgodzi się nauczyć cię dodatkowych pozycji zalecanych dla ciężarnych.
3
Rowerek na siłowni jest idealnym sposobem dla ciężarnej, aby utrzymać kondycję nie narażając się na ryzyko jazdy po ulicach.
4
Jeżeli przy Twojej siłowni jest basen, korzystaj z niego zawsze po ćwiczeniach (a także, jeśli nie ćwiczysz). Pływanie jest największym przyjacielem przyszłych mam. Zalecane jest nawet do ostatniego miesiąca ciąży.
Jak powiedzieć mężowi o ciąży?
Jak bezpiecznie jeździć na rowerze treningowym będąc w ciąży?
Jakich perfum używać w ciąży?
Jak bezpiecznie uprawiać spinning w ciąży?
Wskazówki
  • Aby być pewnym, że wykonywane ćwiczenia są bezpieczne poszukaj trenera, który dopasuje Twoją sesję ćwiczeń do Twojego zaawansowania ciąży i kondycji.
  • Zawsze zanim pójdziesz a siłownię, przedyskutuj to ze swoim lekarzem prowadzącym.
strona 1 z 2następna >
 5/5 (247 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Nie będzie widoczny na stronie
 
monika.kowalska1988 - 2013-08-13
spacer, basen, cwiczenia na lawce w parku, na kocu na dzialce, gimnastyka na macie w domu, rozciaganie, miesnie kegla, nawet w wannie podnoszenie nog do gory, dla lepszego krazenia nawet, na lozku tez mozna sie powyginac, do tego rowerek czy bieznia - gdy masz wiecej pieniedzy, jak nie zostaja domowe sposoby na utrzymanie kondycji i ladnej sylwetki w ciazy i po niej, nie trzeba duzo pieniedzy, wystarczy kreatywnosc i pomysl na siebie, co sie samemu lubi. o !! ;)
Żeby wyglądać jak prawdziwa czarownica nie wystarczy spiczasty kapelusz i miotła. Potrzebna jest też właściwa...
Newsletter - Bądź na bieżąco Codziennie nowa porada w twojej skrzynce
Chciałabyś, choć przez chwilę poczuć się lekka i zwinna? Jest na to sposób, musisz odwiedzić pływalnię! Pływanie nie...
Jak bezpiecznie korzystać z basenu będąc w ciąży?
Chciałabyś, choć przez chwilę poczuć się lekka i...
Logowanie   Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się
E-mail

Hasło

   
  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook


lub
Zapomniałeś hasła - kliknij tutaj
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło


Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook


lub