Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Włosy > Stylizacja fryzur > Jak zrobić fale na włosach?
Jak zrobić fale na włosach?

Jak zrobić fale na włosach?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.9/5 (9 ocen)
Oceń 
Masz proste, przyklapnięte włosy? Chcesz im nadać trochę życia? Pofaluj je, a twoja fryzura zyska zaskakujący blask i świeżość. Bez wątpienia przyciągniesz niejedno męskie spojrzenie. Dodatkowym atutem tej fryzury jest to, że doskonale sprawdza się zarówno na co dzień, jak i na wielkie wyjścia. Wbrew pozorom nie musisz posiadasz specjalnych umiejętności, by się tak uczesać. Wystarczy dosłownie kilka chwil, by twoje włosy wyglądały niesamowicie.
1
Spryskaj włosy mieszanką soli i wody morskiej w sprayu (np. marki GOSH) i przeczesz włosy, by równomiernie ją rozprowadzić. Jeśli nie dysponujesz takim sprayem, zastosuj zwykły płyn do układania włosów.
2
Podziel włosy na cztery części. Najpierw zrób przedziałek na środku głowy, a później każdą z połówek podziel jeszcze na pół.
3
Zapleć w warkocz każdą z czterech części. Warkocz nie musi być idealny. Nieco luźniejszy warkocz sprawi, że fale będą wyglądać bardziej naturalnie.
4
Poczekaj aż włosy całkowicie wyschną, następnie rozpleć warkocz i delikatnie przeczesz włosy palcami. Jeśli włosy nie będą zupełnie suche, fale nie wyjdą.
5
Lekko spryskaj włosy serum w sprayu i delikatnie je rozczochraj. Nie rozczesuj włosów szczotką!
6
Włosy splecione w warkocze schną dłużej, niż normalnie, więc cały zabieg może potrwać od 2 do 8 godzin w zależności od długości i grubości włosów.
7
Dla najlepszych rezultatów najlepiej zaplatać włosy na noc.
Jaka fryzura do kręconych włosów?
Jak modelować włosy?
Jak zrobić loki?
Jak zrobić koka z długich włosów?
 3.9/5 (9 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (3)

AngelikaJastrzębska - 2013-09-01
Mam pytanie. Czy można zrobic w domu sobie samemu wodę z solą morską zamiast kupowac?
ted - 2012-02-27
efekt gofrownicy, bro.
your _bro - 2012-01-22
True story ! :D też tak robię :D
Jeśli masz naturalnie proste włosy i jakoś nigdy nie masz czasu lub chęci, aby je sobie pokręcić warto pomyśleć jednak,...
Jak pofalować proste włosy?
Jeśli masz naturalnie proste włosy i jakoś nigdy nie masz czasu lub chęci, aby je...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub