Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Włosy > Stylizacja fryzur > Jak zrobić fale na włosach?
Jak zrobić fale na włosach?

Jak zrobić fale na włosach?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.9/5 (9 ocen)
Oceń 
Masz proste, przyklapnięte włosy? Chcesz im nadać trochę życia? Pofaluj je, a twoja fryzura zyska zaskakujący blask i świeżość. Bez wątpienia przyciągniesz niejedno męskie spojrzenie. Dodatkowym atutem tej fryzury jest to, że doskonale sprawdza się zarówno na co dzień, jak i na wielkie wyjścia. Wbrew pozorom nie musisz posiadasz specjalnych umiejętności, by się tak uczesać. Wystarczy dosłownie kilka chwil, by twoje włosy wyglądały niesamowicie.
1
Spryskaj włosy mieszanką soli i wody morskiej w sprayu (np. marki GOSH) i przeczesz włosy, by równomiernie ją rozprowadzić. Jeśli nie dysponujesz takim sprayem, zastosuj zwykły płyn do układania włosów.
2
Podziel włosy na cztery części. Najpierw zrób przedziałek na środku głowy, a później każdą z połówek podziel jeszcze na pół.
3
Zapleć w warkocz każdą z czterech części. Warkocz nie musi być idealny. Nieco luźniejszy warkocz sprawi, że fale będą wyglądać bardziej naturalnie.
4
Poczekaj aż włosy całkowicie wyschną, następnie rozpleć warkocz i delikatnie przeczesz włosy palcami. Jeśli włosy nie będą zupełnie suche, fale nie wyjdą.
5
Lekko spryskaj włosy serum w sprayu i delikatnie je rozczochraj. Nie rozczesuj włosów szczotką!
6
Włosy splecione w warkocze schną dłużej, niż normalnie, więc cały zabieg może potrwać od 2 do 8 godzin w zależności od długości i grubości włosów.
7
Dla najlepszych rezultatów najlepiej zaplatać włosy na noc.
Jaka fryzura do kręconych włosów?
Jak szybko i modnie upiąć włosy?
Jak zrobić trwałe loki?
Jak zrobić afro?
 3.9/5 (9 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (3)

AngelikaJastrzębska - 2013-09-01
Mam pytanie. Czy można zrobic w domu sobie samemu wodę z solą morską zamiast kupowac?
ted - 2012-02-27
efekt gofrownicy, bro.
your _bro - 2012-01-22
True story ! :D też tak robię :D
Stylizacja kręconych włosów nie jest wcale skomplikowana ani trudna do zrobienia. Ten znakomity wygląd pasuje zarówno...
Jak zrobić loki za pomocą wałków na gorąco?
Stylizacja kręconych włosów nie jest wcale skomplikowana...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub