Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Moda Damska > Trendy w modzie > Jak rysować projekty ubrań?
Jak rysować projekty ubrań?

Jak rysować projekty ubrań?

, specjalista Tipy.pl
 4.5/5 (419 ocen)
Oceń 
Moda jest wszędzie dookoła nas. Czasem uda ci się się kupić w sklepie ubranie, które idealnie spełnia twoje oczekiwania, czasem jednak musi ci wystarczyć twoja wyobraźnia. Jest wiele sposobów rysowania projektów ubrań. Poniżej przedstawiam kilka podpowiedzi, które pozwolą ci postawić na tym polu pierwsze kroki.
1
Zrób szkic sylwetki twojego modela, który będzie pasować do rodzaju projektowanego przez ciebie ubrania (dorosły, dziecko, kobieta, mężczyzna itp.). Szkic nie musi przedstawiać szczegółów, np. dłoni, stóp, a nawet głowy.
2
Narysuj dwa szkice sylwetki – z przodu i z tyłu.
3
Naszkicuj twój projekt uwzględniając budowę modela i zaznaczając w jaki sposób ubranie ma prezentować się na ciele.
4
Zaznacz na rysunku detale projektu. Narysuj każdy szczegół, który sprawi, że twoje ubranie będzie wyjątkowe. Jeśli projekt zakłada naszywkę na kieszeni kurtki, zaznacz ją na rysunku. Pamiętaj, że szkic jest planem twojego projektu.
5
Pokoloruj szkic uwzględniając kolory, jakie zakłada twoja wizja ubrania.
6
program do projektowania ubrań
Istnieje oprogramowanie przeznaczone specjalnie do projektowania ubrań, np. EDraw Max, posiadające szablony sylwetek i ubrań, które można wykorzystać przy tworzeniu własnego projektu. Programy te są jednak zazwyczaj płatne.
7
Jeśli znalazłaś wymarzony projekt w jakimś magazynie, ale uważasz, że wymaga on dodatkowych poprawek, możesz przekalkować go na papier lub odrysować wykorzystując cienką bibułę. Na takim szkicu uwzględnij swoje poprawki. Innym sposobem modyfikacji istniejącego projektu jest zeskanowanie go i modyfikacja przy pomocy programu graficznego.
Jak rysować ołówkiem?
Jak rysować komiksy?
Jak robić kółeczka z dymu?
Jak uszyć serwetki koktajlowe?
 4.5/5 (419 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (6)

Crazy - 2014-03-31
Bardzo ciekawy artykuł! Porady tutaj zawarte wraz z odbytymi kursami (w moim przypadku splot artystyczny) pomogły mi rozwinąć moją pasję.
zenek50zenek - 2013-01-10
to zajęcie dla kobiet
Projektantka:P - 2012-04-30
Przydatny artykuł ..
Nie wie ktoś z was ,ile możę kosztować taki program ?
natka10 - 2012-04-14
super J ♥ projektować ubrania!!!
matrix - 2011-10-30
mnie to chociażby zainteresowało wasza treść tego zawodu krawiec, ale byście mogli rysunki plastyczne dodać do tego, a nie bez tego wieliście po prostu bez kitu co nie
Aleksandra - 2010-02-17
Bardzo ciekawy artykuł!
Prowadzenie pamiętnika jest ciągle bardzo popularne wśród młodzieży, jak i osób dorosłych. Jest to jednak bardziej...
Jak pisać pamiętnik?
Prowadzenie pamiętnika jest ciągle bardzo popularne wśród młodzieży, jak i osób...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub