Tutaj jesteś: Internet > Przeglądarki Internetowe > Inne przeglądarki > Jak wyczyścić historię przeglądarki?
Jak wyczyścić historię przeglądarki?

Jak wyczyścić historię przeglądarki?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 1.4/5 (168 ocen)
Oceń 
Każda z przeglądarek internetowych zachowuje historię odwiedzanych witryn internetowych. Czasem, z różnych powodów, wolelibyśmy jednak taką „listę grzechów” usunąć ;) Oto jak to zrobić w Internet Explorerze, Firefoksie i Google Chrome.
1
usuwanie historii przeglądania w IE
Żeby usunąć historię przeglądania z przeglądarki Internet Explorer należy z menu „Narzędzia” wybrać „Opcje internetowe”. W okienku, które się pojawi odnajdujemy pozycję „Historia przeglądania” (w zakładce „Ogólne) i klikamy „Usuń”.
2
usuwanie historii przeglądania w Firefox
Historię przeglądania w Mozilla Firefox usuwamy wybierając z menu „Narzędzia” opcję „Wyczyść historię przeglądania”. Rozwijamy menu „Okres do wyczyszczenia” i wybieramy interesującą nas opcję (ostatnia godzina, ostatnie dwie godziny, ostatnie cztery godziny, dzisiaj lub wszystko), a następnie klikamy na „Wyczyść teraz”.
3
W przeglądarce Google Chrome klikamy na symbol Narzędzi w prawym górnym rogu i wybieramy opcję „Wyczyść historię przeglądania”.
Jak zablokować wyskakujące reklamy w Internet Explorer?
Jak zablokować reklamy w Internecie?
Jak wyświetlić zapamiętane hasła (Firefox)?
Jak przyspieszyć przeglądarkę?
 1.4/5 (168 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jak usunąć cookies?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub