Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Przyjaźń > Przyjaźń a Miłość > Jak pokazać dziewczynie że ci się podoba?
Jak pokazać dziewczynie że ci się podoba?

, specjalista Tipy.pl
 3.9/5 (14 ocen)
Oceń 
Jeśli myślisz o związku z dziewczyną, ale nie wiesz jak zrobić pierwszy krok i pokazać, że ci na niej zależy, o to kilka wskazówek które pomogą ci przełamać lody.
1
Postaraj się zostać jej przyjacielem. Udowodnij, że postrzegasz ją jako wartościową osobę, a nie tylko obiekt pragnień. Twoim pierwszym celem powinno być poznanie jej wnętrza, a nie tylko zachwycanie się jej wyglądem.
2
Utrzymuj kontakt wzrokowy i uśmiechaj się. Kontakt wzrokowy jest świetnym sposobem pokazania dziewczynie, że ci na niej zależy bez mówienia przy tym ani słowa. Patrz jej w oczy, nie pesz się ani nie lustruj jej wzrokiem z góry na dół. Jeśli wasze oczy spotkają się, dziewczyna uśmiechnie się lub zarumieni, będzie to sygnał, że masz u niej szansę. Jeśli jej spojrzenie będzie wrogie, odpuść sobie na chwilę. Pamiętaj, że dziewczyna może się spotykać z ciągłym zainteresowaniem ze strony mężczyzn i potraktować cię z góry tylko dlatego, że jesteś kimś nieznajomym. Odczekaj chwilę i spróbuj ponownie. Nie zapomnij o poczuciu humoru! Opowiedz żart, który ją rozbawi. To najlepszy łamacz lodów.
3
Przedstaw się. Nie ponaglaj biegu rzeczy, pamiętaj, że najpierw chcesz zbudować między wami nić przyjaźni. Zbytnia natarczywość już na początku sprawi, że dziewczyna przestraszy się lub straci ochotę, żeby bliżej cię poznać.
Jak oczarować faceta (męski punkt widzenia)?
Jak odbić chłopaka innej dziewczynie?
Jak zdobyć serce dziewczyny?
Jak odbić dziewczynę?
strona 1 z 2następna >
Przeczytaj teraz: Jak flirtować przez SMS-y?
 3.9/5 (14 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (5)

kjbkjb - 2013-01-29
Mam pewne zastrzeżenia. Mianowicie - jeśli chodzi o przyjaźń, to niekoniecznie dobry sposób. Być przyjacielem drugiej połówki należy podczas związku, wtedy poza fascynacją, pożądaniem, miłością powinna być przyjaźń. Jednak przyjaźń przed związkiem może zakończyć się tym, że... tak zostanie. Musimy określić się na początku, czy osoba nam się podoba, czy chcemy być przyjaciółmi. Jest to ważny aspekt, ale powtarzam, podczas związku!

Drugą sprawą jest czerwienienie się. Prawda i nieprawda w sumie. Owszem, może zdarzyć się, że dziewczyna usłyszy komplement, zaczerwieni się i to może oznaczać, że ten partner jej się podoba. Może być jednak też tak, że czerwieni się ona zawsze - bo jest wstydliwa. Znam dziewczyny, które czerwienią się nawet jak usłyszą komplement od koleżanki, także to jest też kwestia tego, jakim się jest człowiekiem. Z drugiej strony, przecież nawet jeśli facet podoba się bardzo kobiecie, nie powiedziane jest, że ona będzie się czerwienić! Także nie należałoby się trzymać kurczowo tak tych rad :)
zenek50zenek - 2012-12-10
brednie tam najlepsza jest rozmowa
ddd - 2012-10-07
ludzie, wiem co piszę:

Ad. 1. Jeżeli chodzi o przyjaźń, to zdecydowanie 'nie!'. Jeśli się zaprzyjaźnisz z jakąś kobietą to bardzo rzadko się zdarza, iż później jest się parą. Owszem, musicie się dobrze poznać, ale chłopaki, 1. tekst odnośnie waszych uczuć to ma być spytanie o bycie razem ;). Uwierzcie!

Ad.2. Niech będzie, ale jak się ona spojrzeniem nie odwzajemnia, to naprawdę trzeba sobie dopuścić albo 'trochę' odczekać.

Ad.3. Poznanie się to podstawa, ale z tą przyjaźnią się nie zgadzam! Przyjaciółmi w takich sytuacjach się powinno zostać po zawarciu związku.

Ad.4. Zgadzam się.

Ad.5. Prawda.

Ad.6. No tak, ale nie można być też zbyt nachalnym...

Ad.7. jw.

Ad.8. Racja.

To tyle. Ludzie, zaufajcie mi! ;)
ANARKI - 2010-12-28
Powiem tak Patrzyłem jej w oczy uśmiechała się, wszystko tak jak powinno, teraz powiedziała że mam jej dać spokój... a Ona Warta jest Wszystkiego.
DirectX - 2010-12-18
To dziala gwarantuje. Gdy spojżysz dziewczynie prosto w oczy a ona sie zarumieni jest juz twoja! Wiem to na wlasnym przykladzie ;)
Pomimo, iż istnieje wiele sposobów na stworzenie zdrowych relacji z drugą osobą, to niestety większość par ich nie zna...
Jak stworzyć zdrowy związek?
Pomimo, iż istnieje wiele sposobów na stworzenie zdrowych relacji z drugą osobą...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub