Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Problemy z cerą > Co jeść żeby mieć ładną cerę?
Co jeść żeby mieć ładną cerę?

Co jeść żeby mieć ładną cerę?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.6/5 (11 ocen)
Oceń 
Każdy pragnie pięknej, gładkiej skóry. Dieta gra w tej sprawie kluczową rolę. Jeśli zdrowo się odżywiasz, twoja skóra na pewno ci za to podziękuje.
1
Wybieraj pożywienie o dużej zawartości witaminy A i E. Te dwie witaminy są niezbędne dla zdrowej, pięknej cery, pozbawionej trądziku i innych niedoskonałości. Doskonałym źródłem tych witamin są marchewki, pomarańcze, truskawki i zielone warzywa, takie jak brokuły.
2
Żeby twoja skóra była piękna i zadbana, niezbędne są również zdrowe tłuszcze. Regularnie jedz awokado, niesolone orzechy, migdały. Poprawią one nie tylko wygląd twojej cery, ale również wzmocnią włosy.
3
Dodaj do diety oliwę z oliwek. Oliwa z oliwek to doskonałe źródło zdrowych tłuszczów. Zamiast oleju roślinnego, stosuj w kuchni oliwę z oliwek. Dodaj ją do sałaty zamiast niezdrowej śmietany. Skrop niewielką ilością oliwy mrożoną pizzę. Oliwa z oliwek jest stosowana od dziesięcioleci przez ludzi na całym świecie.
4
Co najważniejsze – pij dużo wody! Organizm, żeby dobrze funkcjonować, potrzebuje dużej ilości wody. Woda nada twojej skórze blask i poprawi jej wygląd.
5
Unikaj tłustych lub słodkich produktów. Skoro nie lubi ich twoje ciało, nie służą one także cerze.
Jak dbać o cerę nastolatki?
Jak dbać o cerę po 30-ce?
Jak dbać o cerę naczynkową jesienią i zimą?
Jak dbać o cerę tłustą?
 3.6/5 (11 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Pielęgnacja od wewnątrz jest równie ważna jak używanie kosztownych kremów czy innowacyjnych toników. Właściwa dieta...
Jedzenie na ładną cerę
Pielęgnacja od wewnątrz jest równie ważna jak używanie kosztownych kremów czy innowacyjnych...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub