Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Problemy z cerą > Co jeść żeby mieć ładną cerę?
Co jeść żeby mieć ładną cerę?

Co jeść żeby mieć ładną cerę?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.6/5 (11 ocen)
Oceń 
Każdy pragnie pięknej, gładkiej skóry. Dieta gra w tej sprawie kluczową rolę. Jeśli zdrowo się odżywiasz, twoja skóra na pewno ci za to podziękuje.
1
Wybieraj pożywienie o dużej zawartości witaminy A i E. Te dwie witaminy są niezbędne dla zdrowej, pięknej cery, pozbawionej trądziku i innych niedoskonałości. Doskonałym źródłem tych witamin są marchewki, pomarańcze, truskawki i zielone warzywa, takie jak brokuły.
2
Żeby twoja skóra była piękna i zadbana, niezbędne są również zdrowe tłuszcze. Regularnie jedz awokado, niesolone orzechy, migdały. Poprawią one nie tylko wygląd twojej cery, ale również wzmocnią włosy.
3
Dodaj do diety oliwę z oliwek. Oliwa z oliwek to doskonałe źródło zdrowych tłuszczów. Zamiast oleju roślinnego, stosuj w kuchni oliwę z oliwek. Dodaj ją do sałaty zamiast niezdrowej śmietany. Skrop niewielką ilością oliwy mrożoną pizzę. Oliwa z oliwek jest stosowana od dziesięcioleci przez ludzi na całym świecie.
4
Co najważniejsze – pij dużo wody! Organizm, żeby dobrze funkcjonować, potrzebuje dużej ilości wody. Woda nada twojej skórze blask i poprawi jej wygląd.
5
Unikaj tłustych lub słodkich produktów. Skoro nie lubi ich twoje ciało, nie służą one także cerze.
Jak dbać o cerę? Domowe sposoby
Jak dbać o cerę nastolatki?
Co jeść, żeby dobrze wyglądać?
Jak zrobić sałatkę z ciecierzycą i awokado?
Przeczytaj teraz: Jak dbać o skórę?
 3.6/5 (11 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Nie jesteś zadowolona ze stanu i wyglądu twojej cery? Jest poszarzała i sprawia wrażenie niezbyt zdrowej? A może masz...
Jakie są sposoby na gładką cerę?
Nie jesteś zadowolona ze stanu i wyglądu twojej cery?...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub