Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Problemy z cerą > Jak usunąć blizny po trądziku?
Jak usunąć blizny po trądziku?

Jak usunąć blizny po trądziku?

, specjalista Tipy.pl
 4.9/5 (161 ocen)
Oceń 
Gdy na twarzy, szyi, czy karku pojawią się trądzik, bardzo ważne jest, by nie wyciskać krostek i zaskórników, ale zamiast tego podjąć właściwe działania. Jest całe mnóstwo prostych i skutecznych sposobów na blizny potrądzikowe. Poniżej przedstawię jak się ich pozbyć naturalnymi sposobami:
1
Najlepszym napojem, który zwalczy blizny po trądziku jest szklanka wody zmieszanej z sokiem z jednej cytryny, którą należy wypić natychmiast po przebudzeniu. Cytryna doskonale pomaga skórze pozbyć się martwych komórek. Z kolei picie przynajmniej 8 szklanek wody dziennie nawodni skórę sprawiając, że blizny będą mniej widoczne. Dobrze nawilżona skóra szybciej się odnawia, co zapewnia nam zdrowszy, młodszy wygląd.
2
Naturalnym specyfikiem na blizny potrądzikowe jest aloes. Posadź go wo domu i zawsze, gdy zajdzie taka potrzeba, wyciskaj żel z jego liści wprost na blizny. Stosowany codziennie pomoże oczyścić twoją cerę.
3
Naturalnie usunąć blizny pomaga również witamina A, której źródłem są chociażby świeże pomidory. Posiekaj świeżego pomidora i utrzyj na papkę, następnie nałóż na zmieniony obszar twarzy i pozostaw do wyschnięcia. Na końcu zmyj wszystko zimną wodą. Innym sposobem jest zastosowanie soku ze świeżych pomidorów, który należy nakładać na blizny przynajmniej dwa razy dziennie, pozostawić do wyschnięcia, a następnie zmyć zimną woda.
Jak usunąć przebarwienia po pryszczach?
Domowe sposoby na blizny i przebarwienia
Jak zapobiegać pryszczom?
Jak leczyć trądzik domowymi sposobami?
strona 1 z 2następna >
 4.9/5 (161 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

StudentkaKosmetologii - 2010-11-09
Nie koniecznie trzeba używać lasera do redukcji blizn potrądzikowych i raczej nie jest to najpopularniejszy sposób pozbycia sie ich. Mikrodermabrazja czy peelingi chemiczne też sobie z tym poradzą. Oczywiście wszystko w granicach rozsądku.
zlotemiasta - 2010-11-04
Można na wszelakie sposoby usunąć takie blizny, ale trzeba pamiętać, że to lekarz dobiera zabieg w zależności od głębokości i rozległości blizn. Chyba najpopularniejszym sposobem jest użycie lasera fraxel. Dobre kliniki zajmujące się medycyna estetyczna np. IQ Medica stawiają głównie na coś takiego, no ale rzecz jasna nie stronią od innych zabiegów.
Trądzik to zmora niejednego nastolatka. Sprawia że wydajemy się gorsi od innych poprzez niską samoocenę. Jest dużym...
Jak zwalczyć trądzik ziołami?
Trądzik to zmora niejednego nastolatka. Sprawia że wydajemy...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub