Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Odnowa Biologiczna i SPA > Zabiegi na twarz > Jak pozbyć się blizn stosując olejek z witaminą E?
Jak pozbyć się blizn stosując olejek z witaminą E?

, specjalista Tipy.pl
 3.9/5 (15 ocen)
Oceń 
Olejek z witaminą E jest doskonałym środkiem usuwającym istniejące blizny i zapobiegającym pojawieniu się nowych. Poniżej przedstawiam w jaki sposób najbardziej efektywnie wykorzystać witaminę E w celu pozbycia się blizn.
delikatny środek złuszczający skórę, luffa (rodzaj naturalnej gąbki), miękka myjka do twarzy, miękki ręcznik, olejek z witaminą E, olejek z witaminą E w kapsułkach
1
luffa
Usuń martwy naskórek z obszaru, na którym znajduje się blizna. Nie rób tego częściej, niż co 3 dni. Używaj delikatnego środka złuszczającego i ciepłej (nie gorącej) wody. Tam, gdzie skóra nie jest delikatna używaj luffy (specjalna gąbka – patrz zdj.)
2
miękka myjka do twarzy
Do twarzy, szyi i dekoltu stosuj miękką myjkę (zdj.). Usuwając martwy naskórek pozwalasz witaminie E wniknąć w głąb skóry i naprawić uszkodzone komórki.
3
Dobrze osusz skórę, zanim nałożysz na nią olejek z witaminą E. Użyj miękkiego ręcznika i delikatnie poklepuj nim skórę, zamiast pocierać ją.
4
Wmasuj olejek z witaminą E w bliznę i obszar dookoła niej. Możesz powtarzać tą czynność dwa razy dziennie, a nawet częściej, ale pamiętaj, że najlepszy efekt osiągniesz, gdy skóra będzie czysta. Wmasowuj olejek w bliznę opuszkami palców, dopóki całkowicie się nie wchłonie.
5
olejek z witaminą E w kapsułkach
Zażywaj dzienną dawkę olejku z witaminą E w kapsułkach. Samo miejscowe stosowanie olejku nie daje tak dobrych efektów, jak połączenie go z działaniem od wewnątrz.
Jak zmniejszyć nos?
Jak myć twarz, żeby mieć ładną cerę?
Jak zrobić maseczkę z jajka na twarz?
Co zrobić żeby twarz się nie świeciła?
 3.9/5 (15 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

Dawca - 2013-01-08
Mam pytanie: po jakim czasie od operacji można stosować kurację wit E?
Mon.pl - 2012-06-30
Witam.
Zastanawia mnie, czy owy sposób pozbycia się blizn, może zadziałać na stare (5 lat) blizny po strupach i na ich koloryt.
Czekam na odpowiedź i serdecznie pozdrawiam.
Blizny to nieestetyczny efekt gojenia się uszkodzeń skóry. Istnieje kilka rodzajów blizn, między innymi powstałe po...
Jak usunąć blizny?
Blizny to nieestetyczny efekt gojenia się uszkodzeń skóry. Istnieje kilka rodzajów...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub