Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Odnowa Biologiczna i SPA > Zabiegi na twarz > Jak pozbyć się blizn stosując olejek z witaminą E?
Jak pozbyć się blizn stosując olejek z witaminą E?

, specjalista Tipy.pl
 3.9/5 (15 ocen)
Oceń 
Olejek z witaminą E jest doskonałym środkiem usuwającym istniejące blizny i zapobiegającym pojawieniu się nowych. Poniżej przedstawiam w jaki sposób najbardziej efektywnie wykorzystać witaminę E w celu pozbycia się blizn.
delikatny środek złuszczający skórę, luffa (rodzaj naturalnej gąbki), miękka myjka do twarzy, miękki ręcznik, olejek z witaminą E, olejek z witaminą E w kapsułkach
1
luffa
Usuń martwy naskórek z obszaru, na którym znajduje się blizna. Nie rób tego częściej, niż co 3 dni. Używaj delikatnego środka złuszczającego i ciepłej (nie gorącej) wody. Tam, gdzie skóra nie jest delikatna używaj luffy (specjalna gąbka – patrz zdj.)
2
miękka myjka do twarzy
Do twarzy, szyi i dekoltu stosuj miękką myjkę (zdj.). Usuwając martwy naskórek pozwalasz witaminie E wniknąć w głąb skóry i naprawić uszkodzone komórki.
3
Dobrze osusz skórę, zanim nałożysz na nią olejek z witaminą E. Użyj miękkiego ręcznika i delikatnie poklepuj nim skórę, zamiast pocierać ją.
4
Wmasuj olejek z witaminą E w bliznę i obszar dookoła niej. Możesz powtarzać tą czynność dwa razy dziennie, a nawet częściej, ale pamiętaj, że najlepszy efekt osiągniesz, gdy skóra będzie czysta. Wmasowuj olejek w bliznę opuszkami palców, dopóki całkowicie się nie wchłonie.
5
olejek z witaminą E w kapsułkach
Zażywaj dzienną dawkę olejku z witaminą E w kapsułkach. Samo miejscowe stosowanie olejku nie daje tak dobrych efektów, jak połączenie go z działaniem od wewnątrz.
Domowe sposoby na blizny i przebarwienia
Jak naturalnie leczyć trądzik różowaty?
Jak mieć piękną cerę?
Jak zrobić maseczkę z kawy?
 3.9/5 (15 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

Dawca - 2013-01-08
Mam pytanie: po jakim czasie od operacji można stosować kurację wit E?
Mon.pl - 2012-06-30
Witam.
Zastanawia mnie, czy owy sposób pozbycia się blizn, może zadziałać na stare (5 lat) blizny po strupach i na ich koloryt.
Czekam na odpowiedź i serdecznie pozdrawiam.
Bliznowce (keloidy) to twarde, włókniste blizny, które pojawiają się na skórze w miejscach, gdzie doszło do jej...
­Domowe sposoby na bliznowce
Bliznowce (keloidy) to twarde, włókniste blizny, które pojawiają się na skórze...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub