Tutaj jesteś: Komputery > Oprogramowanie Komputerowe > Oprogramowanie Freeware i Shareware > Darmowe programy do ściągania filmów i muzyki
Darmowe programy do ściągania filmów i muzyki

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.4/5 (505 ocen)
Oceń 
Chcesz pobrać z sieci nowy film lub album? Możesz skorzystać z wielu możliwości, w tym z najbardziej popularnej obecnie sieci wymiany plików p2p. Zasoby w sieciach p2p udostępniane są przez użytkowników sieci na zasadzie wymiany plików. Żeby móc z tych zasobów korzystać, konieczne jest zainstalowanie odpowiedniego programu. Poniżej przedstawiam listę darmowych programów do ściągania filmów, muzyki i gier. Korzystając z tych programów musisz jednak pamiętać o prawach autorskich twórców filmów i muzyki. Pamiętaj, że nielegalne udostępnianie i pobieranie plików chronionych prawem autorskim jest sprzeczne z prawem.
1
Ares
Ares.

Pozwala na pobieranie i udostępnianie plików muzycznych, filmowych oraz programów w sieci P2P. Obsługuje również sieć BitTorrent. Pobierane pliki mogą być podglądane dzięki wbudowanemu odtwarzaczowi. Program umożliwia także rozmowę w formie chatu z innymi użytkownikami sieci oraz odtwarzanie radia internetowego.
2
BearShare
BearShare.

Bardzo popularny program do wymiany plików filmowych i muzycznych w sieci P2P. Wersje począwszy od 8.0 są wolne od oprogramowania spyware i adware i zapewniają użytkownikowi ochronę przed zawirusowanymi plikami. Program posiada również możliwość wysyłania wiadomości do innych użytkowników.
3
Cabos
Cabos.

Program służący do wymiany plików w tej samej sieci, co BearShare, całkowicie wolny od dodatkowego oprogramowania. Posiada prosty interfejs użytkownika i liczne udogodnienia, np. automatyczne wznawianie pobierania, czy wyszukiwanie plików po zawartości tagów.
4
KCeasy
KCeasy.

Program do ściągania filmów i muzyki z sieci P2P, zarówno Ares (z której korzysta Ares Galaxy), jak i Gnutella(wykorzystywanej przez Bearshare, Cabos i Shareazę). Posiada prosty interfejs użytkownika i możliwość podglądania niedokończonych plików.
Jak przyspieszyć komputer za darmo?
Jak zrobić wizytówki w Wordzie?
Jak rysować oczy anime w Photoshopie?
Jak spakować pliki WinRARem?
strona 1 z 3następna >
 3.4/5 (505 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (3)

wiewióra - 2012-05-03
za to sie płaci ?
nofcia - 2010-07-12
fajna strona
nofcia - 2010-07-12
super program
System, z którego korzystasz nie zawsze musi wyglądać tradycyjnie. Jeśli już Ci się opatrzył możesz go wymienić....
Modyfikacja wyglądu Windows XP
System, z którego korzystasz nie zawsze musi wyglądać...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub