Tutaj jesteś: Komputery > Oprogramowanie Komputerowe > Oprogramowanie Freeware i Shareware > Darmowe programy do ściągania filmów i muzyki
Darmowe programy do ściągania filmów i muzyki

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.4/5 (505 ocen)
Oceń 
Chcesz pobrać z sieci nowy film lub album? Możesz skorzystać z wielu możliwości, w tym z najbardziej popularnej obecnie sieci wymiany plików p2p. Zasoby w sieciach p2p udostępniane są przez użytkowników sieci na zasadzie wymiany plików. Żeby móc z tych zasobów korzystać, konieczne jest zainstalowanie odpowiedniego programu. Poniżej przedstawiam listę darmowych programów do ściągania filmów, muzyki i gier. Korzystając z tych programów musisz jednak pamiętać o prawach autorskich twórców filmów i muzyki. Pamiętaj, że nielegalne udostępnianie i pobieranie plików chronionych prawem autorskim jest sprzeczne z prawem.
1
Ares
Ares.

Pozwala na pobieranie i udostępnianie plików muzycznych, filmowych oraz programów w sieci P2P. Obsługuje również sieć BitTorrent. Pobierane pliki mogą być podglądane dzięki wbudowanemu odtwarzaczowi. Program umożliwia także rozmowę w formie chatu z innymi użytkownikami sieci oraz odtwarzanie radia internetowego.
2
BearShare
BearShare.

Bardzo popularny program do wymiany plików filmowych i muzycznych w sieci P2P. Wersje począwszy od 8.0 są wolne od oprogramowania spyware i adware i zapewniają użytkownikowi ochronę przed zawirusowanymi plikami. Program posiada również możliwość wysyłania wiadomości do innych użytkowników.
3
Cabos
Cabos.

Program służący do wymiany plików w tej samej sieci, co BearShare, całkowicie wolny od dodatkowego oprogramowania. Posiada prosty interfejs użytkownika i liczne udogodnienia, np. automatyczne wznawianie pobierania, czy wyszukiwanie plików po zawartości tagów.
4
KCeasy
KCeasy.

Program do ściągania filmów i muzyki z sieci P2P, zarówno Ares (z której korzysta Ares Galaxy), jak i Gnutella(wykorzystywanej przez Bearshare, Cabos i Shareazę). Posiada prosty interfejs użytkownika i możliwość podglądania niedokończonych plików.
strona 1 z 3następna >
 3.4/5 (505 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (3)

wiewióra - 2012-05-03
za to sie płaci ?
nofcia - 2010-07-12
fajna strona
nofcia - 2010-07-12
super program
Klawiatura, obok pilota do telewizora, to podstawowe narzędzie pracy większości Polaków. Warto zatem poświęcić odrobinę...
Darmowe programy do nauki pisania na klawiaturze
Klawiatura, obok pilota do telewizora, to podstawowe narzędzie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub