Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Uroda i Makijaż > Makijaż oczu > Jak malować oczy eyelinerem?
Jak malować oczy eyelinerem?

Jak malować oczy eyelinerem?

, specjalista Tipy.pl
 4.9/5 (253 ocen)
Oceń 
Eyeliner może sprawić, że nawet najmniejsze oczy wydadzą się duże i wyraziste. Kluczowe jest jednak prawidłowe używanie eyelinera - nie chcesz przecież by twoje oczy wydały się zbyt ciemne i surowe, lub by makijaż był przesadnie mocny. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak za pomocą eyelinera zrobić makijaż weekendowy, „smoky eye”, „pogrubione oczy” i „kocie oczy”.
1

Jak nakładać eyeliner.

Typowym sposobem stosowania eyelinera jest malowanie kreski na linii rzęs od wewnętrznego do zewnętrznego kącika oka jednym sprawnym pociągnięciem pędzelka. Ten sposób jednak sprawdza się u osób z pewnym doświadczeniem. Potrzeba trochę wprawy by kreski nie wyszły zbyt grube lub nierówne.

2
Innym sposobem jest namalowanie kreski na linii rzęs od połowy powieki do zewnętrznego kącika oka, a następnie domalowanie linii od wewnętrznego kącika do środka oka. Jest to sposób nieco łatwiejszy niż malowanie kreski jednym pociągnięciem, ale też bywa, że na początku i on sprawia trudności.
3
Jeżeli nigdy wcześniej nie malowałaś oczu eyelinerem najlepiej będzie zastosować metodę dla początkujących. Malowanie zacznij od górnej powieki. Na zupełnie czyste oko nanieś eyeliner w postaci pojedynczych kropeczek na przestrzenie między rzęsami. Staraj się zaznaczyć kropeczki dokładnie na wysokości rzęs. Dzięki takiemu zabiegowi nie widać narysowanej linii, a otrzymujesz efekt jakby twoje rzęsy u nasady były naturalnie grube.
Jak odżywić brwi i rzęsy domowym sposobem?
Jak zrobić brązowy makijaż oczu?
Jak mieć długie, gęste rzęsy?
Jak zrobić brązowy smoky eyes?
Wskazówki
  • Dla początkujących dobry będzie eyeliner we flamastrze, łatwiej się go nakłada.
  • Wyrzuć tanie aplikatory do makijażu. Zainwestuj w porządne pędzle do malowania się, są podstawą udanego makijażu.
strona 1 z 5następna >
 4.9/5 (253 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

Serbal - 2014-03-16
Najlepiej nie naciągać skóry powieki w bok tylko bardziej w górę ponieważ ładniej zarysuje się kształt kreski.
oliwia. - 2014-02-07
Super artykuł, osobiście polecam 2 ;)
<p>Eyeliner to kosmetyk, bez którego wiele kobiet nie wyobraża sobie makijażu. Jednak zdarzają się takie...
Jak zrobić eyeliner mineralny?
Eyeliner to kosmetyk, bez którego wiele kobiet...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub