Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Walentynki > Prezenty na Walentynki > Jak napisać list miłosny do chłopaka?

Jak napisać list miłosny do chłopaka?

Stopień trudności: trudne
, specjalista Tipy.pl
 4.8/5 (223 ocen)
Oceń 
Nic nie jest w stanie powiedzieć „kocham Cię”, lepiej niż list miłosny. Napisz do swojego chłopaka list miłosny – dzięki temu jeszcze bardziej się w Tobie zakocha. Jeśli uważasz, że list miłosny jest zbyt ckliwy i przez to niedoceniany przez mężczyzn, zdecydowanie się mylisz. Zastanów się jeszcze raz, bowiem nawet najtwardszy facet topnieje jak masło po otrzymaniu takiego listu. Przeczytaj poniższe wskazówki, a dowiesz się jak poprawnie napisać list miłosny.
Papeteria, Pióro i czarny atrament, Notatnik, Odpowiedni nastrój
1

Wprowadź się w odpowiedni nastrój.

Otoczenie i nasz nastrój ma duży wpływ na to, co piszemy. Aby z powodzeniem napisać list miłosny do swojego chłopaka, musisz zapanować nad swoim sercem i umysłem. Zrób wszystko, by wprowadzić się w łagodny i romantyczny nastrój – możesz włączyć cichą i delikatną muzykę, zapalić kadzidełko, wziąć ciepłą kąpiel czy też zasiadając do pisania założyć na siebie ulubioną bieliznę lub szlafrok. Dzięki tym zabiegom będziesz mieć odpowiednie nastawienie psychiczne i fizyczne do pisania listu do swojego chłopaka.

2

Użyj pięknej papeterii.

Po pierwsze – i miejmy nadzieję, że oczywiste – powstrzymaj się od wysyłania listów miłosnych przez e-mail. Dla tego typu korespondencji, klasyczny sposób dostarczenia jest znacznie odpowiedniejszy. Jeśli zrobisz to za pomocą poczty elektronicznej, odbiorca może dojść do wniosku, że nie zdobyłaś się nawet na taki wysiłek, by iść na pocztę. Pokaż mu jak bardzo ci na nim zależy.

Po drugie – musisz wybrać odpowiednią papeterię, która będzie pasowała do romantycznej twórczości. Moim zdaniem najlepsza będzie papeteria w kolorze białym. Pamiętaj, by unikać rzucających się w oczy i krzykliwych kolorów. Do pisania proponuję użyć pióra i czarnego atramentu (brązowy jest mniej trwały). Odpowiednia papeteria może być bardzo droga, dlatego też zacznij pisać list na innej kartce. Z pewnością wiele razy będziesz się zastanawiać, jakich słów użyć. List przepisz na papeterię dopiero wtedy, gdy będziesz pewna, że jest to ostateczna wersja.

Pomysły na prezent walentynkowy dla niego
Jak wrócić do byłej dziewczyny?
Jak rozkochać w sobie chłopaka?
Jak zdobyć chłopaka?
strona 1 z 3następna >
Przeczytaj teraz: Jak napisać list miłosny?
 4.8/5 (223 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (7)

letnianutka1996 - 2013-07-31
rzadko dzisiaj robi się coś w tym stylu dlatego właśnie powinno to zaskoczyć chłopaka bo jeżeli nie to coś jest z nim nie tak. Dobry i oryginalny pomysł,będę go polecać gdy tylko będę mieć taką okazję.
Do ewelina - 2012-09-12
Ewelinko, piekny list i poruszajacy jednak twoj post jest juz po rozstaniu;( trzeba bylo wyslac wlasnie list milosny i budowac szczescie bedac jeszcze w zwiazku.. Chociaz zycze zeby on cos zmienil jesli naprawde kochasz go z wzajemniscia.
Ja mam z narzeczonym rocznice ;) 10;D i wpadlam ba ponysl zeby napisac nilosny list;) nie jest romantykiem ale myske ze sie ucieszy bo lubimy bardzo mowic kocgam.., pragne..,;) nasal przynosi mi kwiaty;) czesto robiny sniadania do lozka, czesciej ha;) bo ranny ptaszek jestem, on czesciej kolacje przygotowuje bez okazji;) jak dziecko juz spi a ja wracam z pracy;)
Nastrojoqa muzyka, brzmi w tle, jest kominek;) itp itd;) narazie zbieram porady i materialy, jak sie do tego zabrac;) zyczcie mi powodzenia:)
Jareczek xD - 2011-05-09
Zrobcie cos zeby Marcelinka do mnie napisala list :)
nuddki .;DD - 2011-02-28
ślicznie ;D
aż chce sie czytac ;d
niech mi ktos pomorze wymyslec list kochany i miłosny strasznie miłosny .;DD
jezzuu doczekac sie nie moge .;D
ale nuda ..;d
jak wymsle dam wam cynka .;D
to mi powiecie czy fajana .;)))
naraziee .;D
tak na serio to nie czytałam .;d hehe ?
patuńka zakochana - 2010-11-28
ja mam problem ciągler myśle o tobie nie potrafie zapomnieć na kazdym kroku widze własnie cb hoć wiem ze to złudzenie jesteś najleprzym lekarstwem na moje smutki prosze cie nie zapomnij o mnie tak szybko bo tam głaboko w świecie ktos cie naprawde kocha
Ewelina - 2010-08-06
Wciąż wchodzisz w me myśli,czas jakby stał w miejscu,nie ma cię,a ja ciąglę słyszę Twój głos i czuję Twój dotyk,jak wytłumaczyć sercu,to co ja zrobiłam Ci?To ja jestem winna swoich łez,to ja zgasiłam płomień,który drogą był,prowadził mnie,gdzie blisko Ciebie mogłam być.Jak zapomnieć,jak wyrzucić obraz Twój z myśli,czym wypełnić pustkę,jak ukoić żal i smutek co serce wciąż ściska.Przez tyle dni byłeś całym światem mi,dziś oprócz łez nie zostało mi już nic.Mieliśmy być razem na zawsze,mieliśmy przysięgać przed Bogiem...a tu w jednej chwili wszystko się skończyło.Próbowałam,lecz nie potrafię o Tobie zapomnieć,nie wierzę,że przestałeś mnie kochać,przecież mieliśmy tyle planów..Miłość najważniejsza jest,to ona nam wystarczy,więcej nic nie potrzeba do szczęścia.Gdy Ciebie nie mam czuję tylko strach,ciąglę sobie myślę,że już nie będzie tak jak dawniej,że już nie mam u ciebie szans..To tak bzrdzo boli.Dlaczego musimy cierpieć tak jak nikt,dlaczego wciąż się krzywdzimy?Kochaj mnie-ja tylko tego chcę,jesteś tym najlepszym co mnie w życiu spotkało.przy Tobie to proste wszystko wyglądało.Czy Cię jeszcze spotkam,czy też nie,to znajdę Cię,czy dasz mi odpowiedz na ten list miłą czy nie,czy przytulisz znów kiedyś mnie i ukoisz serce me,będę wciąż już na wieki kochała Cię.Ile prawdy,tyle jest na świecie kłamstw,niech się miłość nie kojarzy z pożegnaniem,nawet gdy dasz mi odpowiedz,że niechcesz już ze mną być,to nie zapomnij,że nie jesteś Sam,uwierz w siebie,uwierz w ludzi,uwierz w Nas.Jest gdzieś serce,które Cię kocha cały czas(czyli ja).KOCHAM CIĘ RAFAŁ-EWELINA.
toczka - 2010-04-07
KC ELIZO
Nie ma sposobu, który na 100% odpowie Ci na pytanie, czy podobasz się chłopakowi, chyba, że zapytasz o to samego...
Jak rozpoznać, że podobasz się chłopakowi?
Nie ma sposobu, który na 100% odpowie Ci na pytanie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub