Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Kontuzje Sportowe > Jak leczyć ból kolan w sposób naturalny?

Jak leczyć ból kolan w sposób naturalny?

, specjalista Tipy.pl
 4.6/5 (244 ocen)
Oceń 
 1 z 7 
Szukasz naturalnego sposobu na złagodzenie bólu kolan? Możesz spróbować zmienić dietę. Coraz więcej badań sugeruje, że nawet niewielka zmiana diety może poprawić stan kolan. Dzieje się tak dla tego, że niektóre produkty spożywcze wykazują silne działanie przeciwzapalne i zdolność do łagodzenia bólu porównywalne z tymi, jakie posiadają leki stosowane w zapaleniu stawów i innych schorzeniach kolan. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek, jakie zmiany wprowadzić w codziennym menu, by zmniejszyć dolegliwości związane z bólem kolan.
 4.6/5 (244 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (13)

oe4flex - 2014-10-28
Witam! Na ból kolan profilaktycznie rekomenduję stosowanie suplementu diety 4flex. W jego składzie zawarty jest Fortigel - kolagen naturalnego pochodzenia. Kolagen to białko, które stanowi budulec macierzy chrząstki (95%), a białko w postaci peptydów pomaga utrzymać zdrowe kości, wspiera wzrost i utrzymanie masy mięśniowej. Zapraszam również na naszą stronę internetowa, gdzie można znaleźć porady w jaki sposób chronić swoje stawy.

Pozdrawiam,
Agnieszka Czarnecka
________________________
Online Ekspert marki 4Flex
Janusz - 2014-09-29
Ten artykul nie ma nic wspolnego z doradztwem .To reklama urzadzenia jakis tam vitavon
jacek - 2014-09-26
witam. Mnie lekarz rodzinny wysłał do do chirurg-ortopeda a pseudo ortopeda tak mi sprawdzał kolano dobrze że to był piątek bo załatwił mnie na całe 2 dni i już myślałem że w poniedziałek nie pójdę do pracy ale pomału i poszedłem. jak zapytałem co z tym zrobić zapisał tabletki z kolagenem i brać przez pół roku żadnego zabiegu oczyszczenia kolana nic bo mam 53 lata a ja do niego to co uciąć i wywalić. tabletki nic nie pomogły ibuprom max owszem załagodził ból. Dalej nie wiem kogo leczą i jak ci niektórzy pseudo lekarze.
nick - 2014-08-11
uciac kolano. glupie pytanie , glupia odpowiedz
karol - 2014-08-11
zolty ser! 10dkg dziennie i problem z glowy
cfh - 2014-08-11
co za gowno !
Lucyna - 2013-09-22
Mialam Arthoskopie robiona 4.10.2012 i od tamtej pory mam klopoty z kolanem,ciagle sie zbiera woda ,musze chodzic 2 lub 3 razy w tygodniu na sciadanie wody,bol jest okropny a ostatnie czasy mamialm wode z krwia.Lekarz twierdzi ze to nic powaznego,przepisuje masc lub tabletki przeciw bölowe,co robic!
glicynia - 2013-02-05
W moim przypadku prócz bólu był jeszcze stan zapalny i uszkodzenie chrząstki. Stan zapalny zwalczałam ibuprofenem, a po nim przyszedł czas na odbudowę tkanki chrzęstnej. Robiłam to pod opieką lekarza. w sumie teraz po 5 miesiącach brania preparatu z kolagenem typu II (vital3) , ze stosowna przerwą w braniu, czuję się zdrowa i mam nadzieję, ze moja chrząstka rzeczywiście się zregenerowała. Na wybór preparatu miała wpływ jego cena, niższa od innych o min. 30%.
Luiza - 2013-01-11
Można np. zażywać kąpieli leczniczych w soli bocheńskiej od salco. Świetnie pomaga na dolegliwości takie jak reumatyzm, bóle stawów.
annqq - 2012-06-30
ee na ból kolan najlepszym domowym sposobem są kąpiele lecznicze z solą bocheńską! Jest lepiej.
max123 - 2012-05-06
bardzo pomocne są masaże lub ciepłe okłady z użyciem olejków dr beta: eukaliptusowy, z gałki muszkatołowej, cyprysowy, goździkowy, jodłowy,cynamonowy i hyzopopowy.wystarczy kilka kropli.
HANNA - 2012-04-07
wr0ciłam z prawie dwu tyg0dniowego pobytu w szpitalu,,już w nocy wyskoczyła wysoka gorączka,dreszcze i wszystkie bóle stawowe z którymi poszłam,,,trwa to już prawie tydzień,,,sama próbuje sobie pomagać,,/apap exstr,,,ibuprom maks,,,pomaga na krótko temp,poty, bóle wracaja,,,oby przetrwać święta
wiktor - 2012-03-26
i nic nie pomogło
Bolące kolana czy łokcie nie muszą być efektem siedzącej pracy ani upływu czasu. Nie zawsze jest to też skutek kontuzji...
Jakie są nietypowe przyczyny bólu stawów?
Bolące kolana czy łokcie nie muszą być efektem siedzącej...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub