Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Kontuzje Sportowe > Jak leczyć ból kolan w sposób naturalny?

Jak leczyć ból kolan w sposób naturalny?

, specjalista Tipy.pl
 4.6/5 (242 ocen)
Oceń 
 1 z 7 
Szukasz naturalnego sposobu na złagodzenie bólu kolan? Możesz spróbować zmienić dietę. Coraz więcej badań sugeruje, że nawet niewielka zmiana diety może poprawić stan kolan. Dzieje się tak dla tego, że niektóre produkty spożywcze wykazują silne działanie przeciwzapalne i zdolność do łagodzenia bólu porównywalne z tymi, jakie posiadają leki stosowane w zapaleniu stawów i innych schorzeniach kolan. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek, jakie zmiany wprowadzić w codziennym menu, by zmniejszyć dolegliwości związane z bólem kolan.
Przeczytaj teraz: Jak zapobiec bólowi kolan?
 4.6/5 (242 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (10)

nick - 2014-08-11
uciac kolano. glupie pytanie , glupia odpowiedz
karol - 2014-08-11
zolty ser! 10dkg dziennie i problem z glowy
cfh - 2014-08-11
co za gowno !
Lucyna - 2013-09-22
Mialam Arthoskopie robiona 4.10.2012 i od tamtej pory mam klopoty z kolanem,ciagle sie zbiera woda ,musze chodzic 2 lub 3 razy w tygodniu na sciadanie wody,bol jest okropny a ostatnie czasy mamialm wode z krwia.Lekarz twierdzi ze to nic powaznego,przepisuje masc lub tabletki przeciw bölowe,co robic!
glicynia - 2013-02-05
W moim przypadku prócz bólu był jeszcze stan zapalny i uszkodzenie chrząstki. Stan zapalny zwalczałam ibuprofenem, a po nim przyszedł czas na odbudowę tkanki chrzęstnej. Robiłam to pod opieką lekarza. w sumie teraz po 5 miesiącach brania preparatu z kolagenem typu II (vital3) , ze stosowna przerwą w braniu, czuję się zdrowa i mam nadzieję, ze moja chrząstka rzeczywiście się zregenerowała. Na wybór preparatu miała wpływ jego cena, niższa od innych o min. 30%.
Luiza - 2013-01-11
Można np. zażywać kąpieli leczniczych w soli bocheńskiej od salco. Świetnie pomaga na dolegliwości takie jak reumatyzm, bóle stawów.
annqq - 2012-06-30
ee na ból kolan najlepszym domowym sposobem są kąpiele lecznicze z solą bocheńską! Jest lepiej.
max123 - 2012-05-06
bardzo pomocne są masaże lub ciepłe okłady z użyciem olejków dr beta: eukaliptusowy, z gałki muszkatołowej, cyprysowy, goździkowy, jodłowy,cynamonowy i hyzopopowy.wystarczy kilka kropli.
HANNA - 2012-04-07
wr0ciłam z prawie dwu tyg0dniowego pobytu w szpitalu,,już w nocy wyskoczyła wysoka gorączka,dreszcze i wszystkie bóle stawowe z którymi poszłam,,,trwa to już prawie tydzień,,,sama próbuje sobie pomagać,,/apap exstr,,,ibuprom maks,,,pomaga na krótko temp,poty, bóle wracaja,,,oby przetrwać święta
wiktor - 2012-03-26
i nic nie pomogło
Zdrowie stawów jest bardzo ważne, ponieważ to dzięki nim możemy chodzić i się poruszać. Stawy podczas ruchu się o...
Jak zadbać o stawy?
Zdrowie stawów jest bardzo ważne, ponieważ to dzięki nim możemy chodzić i się...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub