Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Włosy > Pielęgnacja włosów > Domowe sposoby na piękne włosy
Domowe sposoby na piękne włosy

Domowe sposoby na piękne włosy

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.5/5 (13 ocen)
Oceń 
Piękne i zdrowe włosy dodają urody i zwiększają pewność siebie. Jednak stres, pośpiech dostarczają nam wymówek, żeby nie przykładać należytej uwagi do ich pielęgnacji. Prowadzi to do problemów takich jak: przesuszone, zniszczone włosy, łupież, siwienie, wypadanie włosów i rozdwajające się końcówki. Poniżej przedstawiam kilka prostych, domowych sposobów, które pomogą wzmocnić i zregenerować zniszczone włosy.
1
Myj włosy co dwa dni, a nie codziennie, ciepłą lub zimną wodą. Gorąca woda może uszkodzić strukturę włosów i sprawić, że zaczną się łamać. Stosuj szampon odpowiedni dla rodzaju twoich włosów, a także odżywkę. Pozostaw szampon na 2-3 minuty, a następnie spłucz go chłodną wodą. Nigdy nie nakładaj odżywki na nasadę włosów. Najlepiej stosuj odżywkę bez spłukiwania, którą nałóż, gdy wysuszysz włosy.
2
Raz w tygodniu nakładaj na włosy mieszankę surowego jajka i jogurtu. Pozostaw ją na włosach przez kilka godzin, a następnie spłucz. Jajko odżywi włosy, wzmocni je i sprawi, że staną się niezwykle miękkie.
3
Regularne masowanie włosów i skóry głowy sokiem ze startej rzepy, olejem kokosowym lub migdałowym wzmocni je i zregeneruje. Masuj głowę przez 15 minut dwa razy w tygodniu, a po masażu owiń ją ręcznikiem na kolejne 10-15 minut.
4
Przez noc namocz w wodzie glinkę multani mitti. Zmieszaj ją z 2 łyżeczkami twarogu i kilkoma kroplami cytryny. Nałóż papkę na skórę głowy i włosy. Pozostaw na godzinę, a następnie zmyj wodą. Twoje włosy staną się gładkie i lśniące.
Jak często należy myć włosy?
Jak zrobić regenerującą maseczkę do włosów?
Co zrobić, żeby włosy szybciej rosły?
Sposób na plączące się włosy
strona 1 z 2następna >
 4.5/5 (13 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (3)

MalutkaToJa - 2013-03-28
Ja osobiście stosowałam wiele maseczek na włosy, zawierały one żółtko, oliwę, sok z cytryny, olejek rycynowy, kokosowy itd. jednak muszę szczerze przyznać że Twoimi pomysłami jestem zaskoczona. Nigdzie indziej nie widziałam przepisów na nie. Chętnie wypróbuję, dzięki ; ) !
kjbkjb - 2013-02-05
Świetne porady! Również stosuję olej rycynowy, ale w połączeniu z innym olejkiem. Sam olej rycynowy jest bardzo ciężko nakładać. Twój przepis na scrub do skóry głowy jest bardzo interesujący, ja idę trochę na łatwiznę i do szamponu dodaję cukru i tak co jakiś czas wzmacniam cebulki włosów.

Tak naprawdę jest mnóstwo półproduktów, które świetnie nadają się na tworzenie masek, ja używam często połączeń - gotowa maska + półprodukty. Jajko trochę średnio mi się kojarzy, bo kiedyś źle je spłukałam, ale wiem, że jest świetnym źródłem protein, więc może kiedyś znowu spróbuję.

Wewnętrznie zaczęłam stosować (dopiero od kilku dni) olej lniany. Zamierzam przeprowadzić kurację, zrobić miesiąc przerwy i wziąć się za olej z pestek dyni. Czekam na efekty! Pozdrawiam.
sheltie - 2010-04-03
Podjelam wyzwanie "piekne wlosy do wakacji"- bo z doswiadczenia wiem, ze po lecie to beda w oplakanym stanie. I tak czytam w necie, i widze, ze ten olejek kokosowy, rzepa i rycyna sie w kolko powtarzaja. Ale jak dla mnie to za trudno robic w domu mikstury, wole posiedziec niz nakladac packi na wlosy. Jakies prostsze sposoby na piekne wlosy? Oprocz maseczek?
Twoje włosy wiele o tobie mówią. Ludzie nie przykładają należytej uwagi do dbania o zdrowie włosów. Większość z nas...
Jak wzmocnić włosy?
Twoje włosy wiele o tobie mówią. Ludzie nie przykładają należytej uwagi do dbania...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub