Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Przeziębienia i Grypa > Jak zwalczyć gorączkę domowymi sposobami?

Jak zwalczyć gorączkę domowymi sposobami?

, specjalista Tipy.pl
 2.8/5 (375 ocen)
Oceń 
 1 z 11 
Gorączka to podwyższenie temperatury ciała. Występuje ona, gdy nasz organizm stara się zwalczyć infekcję wywołaną przez bakterie. Jest to reakcja naturalna. Nasz układ immunologiczny automatycznie podwyższa temperaturę naszego ciała, ponieważ bakterie wywołujące choroby nie potrafią przetrwać w wysokich temperaturach. Dlatego też niska gorączka może być dobra dla naszego zdrowia. Jednak gdy temperatura jest zbyt wysoka, mogą pojawić się problemy.
Przewiewne ubrania, Chłodne okłady, Chłodna kąpiel, Czas na pielęgnowanie pacjenta
 2.8/5 (375 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (3)

daria16rog - 2013-03-04
Ważne rady jednak teraz te choroby są tak nie bezpieczne, że ciężko jest zbić nimi gorączkę. Nawet czopkami miałam ostatnio problem zbić dziecku gorączkę.
Minkaa14 - 2013-02-05
Wszystkie te sposoby są radykalne. Ale warto po nie sięgać gdy w domu nie ma tabletki lub nie chcemy się uzależniać. Ostatnim razem jak miałam gorączkę to mama mi kazała dużo pić. Miałam no sobie wtedy tylko koszule nocna i bieliznę. I faktycznie te domowe sposoby naprawdę . Pozdrawiam.
zdzihu - 2010-12-28
ale jaja
Twój maluszek ma rozpalone czoło i wypieki na buzi? Podpowiadamy, co możesz zrobić, by szybko obniżyć u smyka wysoką...
Jak zbić gorączkę u niemowlaka?
Twój maluszek ma rozpalone czoło i wypieki na buzi?...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub