Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Odnowa Biologiczna i SPA > Masaże > Jak zrobić olejek zapachowy?

Jak zrobić olejek zapachowy?

, specjalista Tipy.pl
 4.6/5 (64 ocen)
Oceń 
Olejek zapachowy to idealna podkładka pod perfumy lub nawet alternatywa dla nich. Tworzenie własnego olejku zapachowego daje możliwość stworzenia nowego niepowtarzalnego zapachu, który doskonale będzie zgrywał się z twoją osobowością. To dobre rozwiązanie również dla tych osób, które do tej pory nie odnalazły ulubionego zapachu. Jest to również bardziej ekonomiczna droga do stworzenia jednorazowej nuty zapachowej lub zrobienia własnych podróbek drogich markowych perfum. Poniżej znajdziesz wskazówki, które pomogą ci stworzyć własny olejek zapachowy.
1

Znajdź olejek bazowy.

Wybór jest ogromny. Przy wyborze zwróć uwagę na dodatkowe korzyści. Wiele olejków może wpływać pozytywnie także na twój organizm.

Olejek z jojoby - odżywia skórę i włosy i poprawia ich wygląd.

Olejek z arniki – doskonale sprawdza się jako olejek do ciała, zwłaszcza do masażu, zmniejsza stany zapalne, łagodzi bóle stawów i pomaga w leczeniu siniaków.

Olejek z pestek winogron – ma właściwości nawilżające ze względu na wysoka zawartość przeciwutleniaczy. Działa on na poziomie komórkowym naprawiając uszkodzone tkanki, redukuje rozstępy i utrzymuje nawilżenie skóry na właściwym poziomie. Ponadto wpływa dodatnio na komórki nerwowe.

Jeśli szukasz bardziej ekonomicznych rozwiązań, wypróbuj oleje roślinne powszechnie dostępne w supermarketach. Należą do nich: olej rzepakowy, olej z orzechów arachidowych, olej szafranowy, sezamowy oraz sojowy. Mają one doskonałe właściwości nawilżające. Olej ryżowy to również oszczędny wybór, ponadto zawiera on dużo antyoksydantów, które dodadzą twojej skórze blasku. Możesz również do tego celu wykorzystać oliwę z oliwek. Jest to najtańsza wersja, ale sprawi ona, że twoja skóra będzie niezwykle miękka i gładka.

Jak zrobić masaż stóp?
Jak zrobić olejek czekoladowy do masażu?
Jak zrobić masaż na bóle menstruacyjne?
Jak zrobić kompozycje zapachowe do dyfuzora zapachu?
Wskazówki
  • Robienie olejków zapachowych to świetna zabawa.
  • Podczas tworzenia zapachów możesz również zastosować olejki eteryczne – z róży bądź lawendy.
strona 1 z 3następna >
 4.6/5 (64 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Własnoręczny wyrób perfum jest wspaniałym i fascynującym zajęciem. Wiele kobiet z zapamiętaniem szydełkuje, robi swetry...
Jak zrobić własne perfumy o aromacie owocowym?
Własnoręczny wyrób perfum jest wspaniałym i fascynującym...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub