Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Skóra sucha i wrażliwa > Domowe sposoby na podrażnioną skórę twarzy
Domowe sposoby na podrażnioną skórę twarzy

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.5/5 (4 ocen)
Oceń 
Męczą cię ciągłe podrażnienia twarzy np. na skutek poparzeń słonecznych, czy golenia? Dzięki opisanym tutaj domowym sposobom, nie musisz się już martwić tym nieprzyjemnym uczuciem. Przygotowanie specyfików jest proste, a ich składniki są łatwo dostępne. Pamiętaj jednak, żeby upewnić się, czy nie jesteś uczulony na którykolwiek ze składników. W razie wątpliwości skonsultuj się z dermatologiem.
1
Zmieszaj dwie łyżki zimnego mleka i pół szklanki żelu aloesowego. Aloes złagodzi podrażnienia, a mleko nawilży skórę. Myj twarz miksturą codziennie, dopóki zaczerwienienia lub poparzenie nie znikną.
2
Na osuszoną skórę twarzy połóż plasterki ogórka. Przyniosą one uczucie chłodu, pomogą zredukować pieczenie skóry i przyspieszą jej regenerację. Podobne działanie ma wyciąg z rumianku. Jeśli podrażnienia skóry występują nie tylko na twarzy, wrzuć 5 torebek rumianku do wanny z wodą i pozostaw na 20 minut. Kąpiel w wodzie z rumiankiem złagodzi podrażnienia i przyniesie ukojenie.
3
Podrażnioną skórę smaruj olejkiem z witaminą E. Uleczy on podrażnienia i zapobiegnie powstawaniu kolejnych.
Domowe sposoby na spuchnięte stopy
Jak pozbyć się kurzajek?
Jak złagodzić podrażnienia na twarzy?
Jak poprawić jędrność biustu?
 4.5/5 (4 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Podrażnienia występujące po goleniu są często przyczyną dyskomfortu. Spowodowane są one zwykle użyciem tępej maszynki,...
Jak łagodzić podrażnienia po goleniu?
Podrażnienia występujące po goleniu są często przyczyną...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub