Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Skóra sucha i wrażliwa > Domowe sposoby na podrażnioną skórę twarzy
Domowe sposoby na podrażnioną skórę twarzy

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.5/5 (4 ocen)
Oceń 
Męczą cię ciągłe podrażnienia twarzy np. na skutek poparzeń słonecznych, czy golenia? Dzięki opisanym tutaj domowym sposobom, nie musisz się już martwić tym nieprzyjemnym uczuciem. Przygotowanie specyfików jest proste, a ich składniki są łatwo dostępne. Pamiętaj jednak, żeby upewnić się, czy nie jesteś uczulony na którykolwiek ze składników. W razie wątpliwości skonsultuj się z dermatologiem.
1
Zmieszaj dwie łyżki zimnego mleka i pół szklanki żelu aloesowego. Aloes złagodzi podrażnienia, a mleko nawilży skórę. Myj twarz miksturą codziennie, dopóki zaczerwienienia lub poparzenie nie znikną.
2
Na osuszoną skórę twarzy połóż plasterki ogórka. Przyniosą one uczucie chłodu, pomogą zredukować pieczenie skóry i przyspieszą jej regenerację. Podobne działanie ma wyciąg z rumianku. Jeśli podrażnienia skóry występują nie tylko na twarzy, wrzuć 5 torebek rumianku do wanny z wodą i pozostaw na 20 minut. Kąpiel w wodzie z rumiankiem złagodzi podrażnienia i przyniesie ukojenie.
3
Podrażnioną skórę smaruj olejkiem z witaminą E. Uleczy on podrażnienia i zapobiegnie powstawaniu kolejnych.
Domowe sposoby na oparzenia
Jak pozbyć się kurzajek?
Jak wykorzystać cytrynę do poprawy wyglądu?
Jak zrobić domowy peeling do twarzy?
 4.5/5 (4 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Nie cierpisz golenia, bo zawsze po nim na twojej twarzy pozostają czerwone palące ślady? Poniżej znajdziesz kilka porad...
Jak unikać zaczerwienionej skóry po goleniu?
Nie cierpisz golenia, bo zawsze po nim na twojej twarzy...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub