Tutaj jesteś: Biznes > Marketing i Public Relations > Promocja > Jak zrobić plakat?
Jak zrobić plakat?

Jak zrobić plakat?

, specjalista Tipy.pl
 4.9/5 (213 ocen)
Oceń 
Mając przed sobą biały karton, termin wykonania pracy i całkowity brak weny, możesz uznać, że zrobienie plakatu nie jest rzeczą łatwą. Jednak przestrzegając podstawowych wskazówek, stworzenie atrakcyjnego i skutecznego plakatu jest w zasięgu twojej ręki. Pamiętaj, że twoim celem jest przyciągnięcie uwagi widza i zachęcenie go do tego, by podszedł bliżej i zapoznał się z informacjami zawartymi na plakacie. Żeby ten cel osiągnąć możesz wykorzystać kolory, grafikę i nieograniczone pokłady wyobraźni.
1
Spisz informacje, które koniecznie muszą znaleźć się na plakacie. Na przykład, jeśli reklamujesz przedstawienie teatralne, musisz podać takie informacje jak: data, godzina i miejsce wystawienia sztuki, a także jej tytuł, cenę biletów i numer kontaktowy. Jeśli twój plakat ma przedstawiać projekt naukowy, musisz wymienić jego nazwę i pytanie/hipotezę, na które ma odpowiedzieć.
2
Zdecyduj się na jeden duży element graficzny. Jeden duży element przyciąga uwagę do centralnego punktu całego plakatu. Możliwości do wybrania jest wiele: czarno-biały rysunek, zdjęcie, diagram, wycinek z gazety lub abstrakcyjny projekt.
3
Wybierz taki kolor tła plakatu, który współgra zarówno z jego tematem, jak i z grafiką. Na przykład plakat, który przedstawia kolorowe zdjęcie, powinien mieć tło wybrane spośród kolorów, które znajdują się na fotografii, biało-czarne zdjęcie lepiej będzie się prezentować na kolorowym, niż na białym tle, a jaskrawy róż nie będzie najlepszym wyborem dla plakatu dotyczącego jakiejś poważnej kwestii.
Jak napisać podanie o sponsoring?
Jak zrobić masę papierową?
Jak zrobić różę metodą quillingową?
Jak zrobić prezentację?
strona 1 z 2następna >
 4.9/5 (213 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (4)

Gucio - 2013-09-13
Nie rozumiem dlaczego to się tak długo ładuje!!!
goska87s - 2012-11-03
całkiem przydatne rzeczy, o których czasami człowiek po prostu nie pomyśli konstruując plakat. Dobrze spisane, dzięki
oczko - 2011-12-06
dziękuję
puszek999 - 2011-09-22
Świetne, dzięki!!!
Ania ma 6 lat. Przed najbliższą rodziną gra rolę prawdziwej gwiazdy – tańczy, śpiewa – może zostanie nowym dziecięcym...
Co to jest mutyzm wybiórczy i jakie są jego objawy?
Ania ma 6 lat. Przed najbliższą rodziną gra rolę prawdziwej...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub