Tutaj jesteś: Biznes > Marketing i Public Relations > Promocja > Jak zrobić plakat?
Jak zrobić plakat?

Jak zrobić plakat?

, specjalista Tipy.pl
 4.9/5 (213 ocen)
Oceń 
Mając przed sobą biały karton, termin wykonania pracy i całkowity brak weny, możesz uznać, że zrobienie plakatu nie jest rzeczą łatwą. Jednak przestrzegając podstawowych wskazówek, stworzenie atrakcyjnego i skutecznego plakatu jest w zasięgu twojej ręki. Pamiętaj, że twoim celem jest przyciągnięcie uwagi widza i zachęcenie go do tego, by podszedł bliżej i zapoznał się z informacjami zawartymi na plakacie. Żeby ten cel osiągnąć możesz wykorzystać kolory, grafikę i nieograniczone pokłady wyobraźni.
1
Spisz informacje, które koniecznie muszą znaleźć się na plakacie. Na przykład, jeśli reklamujesz przedstawienie teatralne, musisz podać takie informacje jak: data, godzina i miejsce wystawienia sztuki, a także jej tytuł, cenę biletów i numer kontaktowy. Jeśli twój plakat ma przedstawiać projekt naukowy, musisz wymienić jego nazwę i pytanie/hipotezę, na które ma odpowiedzieć.
2
Zdecyduj się na jeden duży element graficzny. Jeden duży element przyciąga uwagę do centralnego punktu całego plakatu. Możliwości do wybrania jest wiele: czarno-biały rysunek, zdjęcie, diagram, wycinek z gazety lub abstrakcyjny projekt.
3
Wybierz taki kolor tła plakatu, który współgra zarówno z jego tematem, jak i z grafiką. Na przykład plakat, który przedstawia kolorowe zdjęcie, powinien mieć tło wybrane spośród kolorów, które znajdują się na fotografii, biało-czarne zdjęcie lepiej będzie się prezentować na kolorowym, niż na białym tle, a jaskrawy róż nie będzie najlepszym wyborem dla plakatu dotyczącego jakiejś poważnej kwestii.
Jak zrobić pamiętnik?
Jak ozdobić zeszyty?
Jak zrobić różę z bibuły?
Jak zrobić podkładki pod szklanki z papieru?
strona 1 z 2następna >
 4.9/5 (213 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (4)

Gucio - 2013-09-13
Nie rozumiem dlaczego to się tak długo ładuje!!!
goska87s - 2012-11-03
całkiem przydatne rzeczy, o których czasami człowiek po prostu nie pomyśli konstruując plakat. Dobrze spisane, dzięki
oczko - 2011-12-06
dziękuję
puszek999 - 2011-09-22
Świetne, dzięki!!!
Któż nie lubi dostawać prezentów? Wielu osobom jeszcze większą frajdę sprawia ich dawanie.I tu nie bez znaczenia jest...
Jak zrobić oryginalną torebkę na prezent?
Któż nie lubi dostawać prezentów? Wielu osobom jeszcze...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub