Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Problemy z cerą > Jak zrobić wodę różaną?
Jak zrobić wodę różaną?

Jak zrobić wodę różaną?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3/5 (9 ocen)
Oceń 
Woda różana jest używana w wielu salonach SPA do przygotowania relaksujących kąpieli. Jest również stosowana do pielęgnacji twarzy. Ma właściwości odświeżające i łagodzące podrażnienia skóry. Wykazuje działanie przeciwtrądzikowe. Oto jak zrobić wodę różaną domowym sposobem:
1
Zbierz płatki róż. Pamiętaj, żeby kwiaty nie były pryskane żadnymi pestycydami. Potrzebujesz około ćwierć kilograma płatków. Najlepiej zbierać je z samego rana.
2
Umieść płatki róż w dużym durszlaku i spłucz szybkim, mocnym strumieniem zimnej wody.
3
Wypłukane płatki róż połóż na cienkiej, bawełnianej szmatce i zwiąż w „sakiewkę”. Sakiewkę umieść w dużej szklanej misie. Wlej do misy odrobinę wrzątku, tak żeby ledwie przykryć płatki. Misę nakryj z wierzchu folią śniadaniową i zabezpiecz ją gumką recepturką lub wstążką. Uważaj, żeby się nie poparzyć!
4
Pozostaw misę na noc, żeby wywar dobrze nasiąknął. Rano przelej wodę do szklanego słoika. Wyciśnij resztki wody z sakiewki do słoika.
5
Przechowuj wodę różaną w lodówce, w zakręconym słoiku. Zużyj ją do 2 tygodni od sporządzenia. Woda różana trzymana w zamrażalniku nadaje się do użytku przez okres 6 miesięcy.
Jak domowym sposobem pozbyć się wągrów?
Jak przygotować napar z liści brzozy?
Jak zrobić pastę do zębów?
Jak wybrać odpowiedni krem z filtrem?
Przeczytaj teraz: Jak zrobić tonik różany?
 3/5 (9 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (0)

Skóra na twarzy jest przesuszona i szczypie? Polecam wykonać tonik łagodząco - nawilżający. A potrzebujesz do tego...
Jak zrobić tonik aloesowy?
Skóra na twarzy jest przesuszona i szczypie? Polecam wykonać tonik łagodząco - nawilżający...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub