Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Problemy z cerą > Jak zrobić wodę różaną?
Jak zrobić wodę różaną?

Jak zrobić wodę różaną?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.2/5 (10 ocen)
Oceń 
Woda różana jest używana w wielu salonach SPA do przygotowania relaksujących kąpieli. Jest również stosowana do pielęgnacji twarzy. Ma właściwości odświeżające i łagodzące podrażnienia skóry. Wykazuje działanie przeciwtrądzikowe. Oto jak zrobić wodę różaną domowym sposobem:
1
Zbierz płatki róż. Pamiętaj, żeby kwiaty nie były pryskane żadnymi pestycydami. Potrzebujesz około ćwierć kilograma płatków. Najlepiej zbierać je z samego rana.
2
Umieść płatki róż w dużym durszlaku i spłucz szybkim, mocnym strumieniem zimnej wody.
3
Wypłukane płatki róż połóż na cienkiej, bawełnianej szmatce i zwiąż w „sakiewkę”. Sakiewkę umieść w dużej szklanej misie. Wlej do misy odrobinę wrzątku, tak żeby ledwie przykryć płatki. Misę nakryj z wierzchu folią śniadaniową i zabezpiecz ją gumką recepturką lub wstążką. Uważaj, żeby się nie poparzyć!
4
Pozostaw misę na noc, żeby wywar dobrze nasiąknął. Rano przelej wodę do szklanego słoika. Wyciśnij resztki wody z sakiewki do słoika.
5
Przechowuj wodę różaną w lodówce, w zakręconym słoiku. Zużyj ją do 2 tygodni od sporządzenia. Woda różana trzymana w zamrażalniku nadaje się do użytku przez okres 6 miesięcy.
Jak oczyścić twarz domowymi sposobami?
Jak utrzymać opaleniznę?
Jak powiększyć piersi?
Jak usunąć wągry?
 3.2/5 (10 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Tonik lawendowy jest doskonały do cery tłustej, ale można stosować go również do innych typów cery. Usuwa on nadmiar...
Jak zrobić lawendowy tonik do twarzy?
Tonik lawendowy jest doskonały do cery tłustej, ale...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub