Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Problemy z cerą > Jak zrobić wodę różaną?
Jak zrobić wodę różaną?

Jak zrobić wodę różaną?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.2/5 (10 ocen)
Oceń 
Woda różana jest używana w wielu salonach SPA do przygotowania relaksujących kąpieli. Jest również stosowana do pielęgnacji twarzy. Ma właściwości odświeżające i łagodzące podrażnienia skóry. Wykazuje działanie przeciwtrądzikowe. Oto jak zrobić wodę różaną domowym sposobem:
1
Zbierz płatki róż. Pamiętaj, żeby kwiaty nie były pryskane żadnymi pestycydami. Potrzebujesz około ćwierć kilograma płatków. Najlepiej zbierać je z samego rana.
2
Umieść płatki róż w dużym durszlaku i spłucz szybkim, mocnym strumieniem zimnej wody.
3
Wypłukane płatki róż połóż na cienkiej, bawełnianej szmatce i zwiąż w „sakiewkę”. Sakiewkę umieść w dużej szklanej misie. Wlej do misy odrobinę wrzątku, tak żeby ledwie przykryć płatki. Misę nakryj z wierzchu folią śniadaniową i zabezpiecz ją gumką recepturką lub wstążką. Uważaj, żeby się nie poparzyć!
4
Pozostaw misę na noc, żeby wywar dobrze nasiąknął. Rano przelej wodę do szklanego słoika. Wyciśnij resztki wody z sakiewki do słoika.
5
Przechowuj wodę różaną w lodówce, w zakręconym słoiku. Zużyj ją do 2 tygodni od sporządzenia. Woda różana trzymana w zamrażalniku nadaje się do użytku przez okres 6 miesięcy.
Jak mieć piękną cerę?
Jak pozbyć się zaskórników?
Jak naturalnie wzmocnić naczynka?
Jak poprawić jędrność biustu?
 3.2/5 (10 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Masz już dość suchej, swędzącej, nierównej cery? Zapoznaj się z dobroczynnymi właściwościami drzewa sandałowego. Jego...
Jak zrobić tonik do cery suchej?
Masz już dość suchej, swędzącej, nierównej cery?...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub