Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Depilacja i Usuwanie Włosów > Depilacja laserowa > Jak usunąć włosy z twarzy?

Jak usunąć włosy z twarzy?

, specjalista Tipy.pl
 2.3/5 (6 ocen)
Oceń 
Owłosienie na twarzy może być nieco kłopotliwe i trudne do usunięcia. Na szczęście istnieje wiele sposobów na usunięcie niechcianych włosków z twarzy i zapobiegnięcie ich ponownemu pojawieniu się. Przeczytaj poniższe wskazówki, a dowiesz się jak najskuteczniej usunąć owłosienie z twarzy.
1

Depilacja twarzy przy pomocy wosku.

Udaj się do sklepu kosmetycznego i kup wosk do twarzy lub gotowe plastry z woskiem. Depilacja woskiem to jeden z najbardziej skutecznych sposobów na usuniecie niechcianego owłosienia z twarzy. Włoski wyrywane są od nasady wraz z cebulką, co w przeciwieństwie do zwykłego golenia, znacznie spowalnia ich odrastanie. Zestawy do depilacji twarzy woskiem są stosunkowo tanie i ogólnie dostępne.

2

Wyrywanie włosków przy pomocy pęsety.

Weź do reki pęsetę i wyrwij każdy niechciany włosek. Oczywiście metodę tą polecam tylko do małych zabiegów i pojedynczych włosków, np. regulacja brwi. Jeśli ten sposób usuwania niechcianego owłosienia sprawia ci duży ból, rozważ zakup specjalnego kremu, który chwilowo znieczuli wybrany obszar, a zabieg będzie prawie bezbolesny.

3

Elektroliza.

Udaj się do gabinetu kosmetycznego i porozmawiaj na ten temat ze specjalistą. Metoda ta jest bardzo skuteczna, ale jednocześnie trzeba trochę za nią zapłacić. Podczas zabiegu impuls elektryczny wysyłany jest do cebulki włosa, powodując jej zniszczenie. Włos zostaje zatem usunięty razem z cebulką i nie może już odrosnąć.

4

Rozważ depilację laserową.

Depilacja laserowa jest najskuteczniejszym, ale zarazem i najdroższym sposobem na usunięcie zbędnego owłosienia z twarzy. Podczas zabiegu wiązka lasera kierowana jest na wybrany obszar ciała, w wyniku czego następuje trwałe usunięcie niechcianych włosków. Przed przystąpieniem do tego typu zabiegu potrzebna będzie konsultacja ze specjalistą. Dzięki temu będziesz mieć lepsze wyobrażenie o tym, jak działa leczenie laserowe.

Jak leczyć nadmierne owłosienie?
Jak regulować brwi samemu? Instrukcja krok po kroku
Jak usunąć włosy z nosa?
Jak regulować brwi za pomocą szablonu?
 2.3/5 (6 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (6)

MalutkaToJa - 2013-03-29
Ja zawsze używam plastrów z woskiem do depilacji wąsika. Kupując plastry zwróćmy uwagę na to czy są bardziej podobne do papierowych czy foliowe ponieważ te foliowe są dużo wytrzymalsze i ogólnie lepiej się sprawdzają.
gelertha - 2012-05-10
Ja polecam EPISTICK - sprężynkę, która pokręcając wyrywa się włoski szybciej niż pęsetą. Można kupić na allegro za mniej niż 20 zł. Sama używam i jest to dla mnie wybawienie.
Madzik - 2011-09-29

do Tomek: nie da się usunąć włosów na stałe. Teoretycznie da się to zrobić w salonie kosmetycznym za pomocą laserów ale po pierwsze trzeba wykonać serię zabiegów (są drogie) a po drugie włosy zwykle i tak odrastają tylko cieńsze i rzadsze.

Tomek - 2011-09-28
Jestem chłopakiem i chciałbym usunać włosy z twarzy na stałe to tez moge w taki sposób jak w porada?
DeMonic - 2011-02-11
kremy do znieczulania NIC NIE DAJĄ !!! zupełnie nieprzydatny badziew który nic a nic nie znieczula, nie dajcie się nabierać na takie rzeczy !!!!
ajamaja - 2010-08-05
Najlepsza do tego celu jest pasta cukrowa.Działa równie dobrze jak wosk a nie powoduje podrażnień.
http://gabinetgrazyny.pl/
Lato to czas gołych nóg i krótkich rękawków. Chcesz być piękne, dlatego nie zapominasz o regularnej depilacji, po...
Depilacja bez podrażnień - jak to zrobić?
Lato to czas gołych nóg i krótkich rękawków. Chcesz...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub