Tutaj jesteś: Internet > W Sieci > Serwisy społecznościowe > Jak dodać zdjęcia na Facebooku?
Jak dodać zdjęcia na Facebooku?

Jak dodać zdjęcia na Facebooku?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.7/5 (49 ocen)
Oceń 
Facebook jest jednym z najbardziej popularnych serwisów społecznościowych w ostatnich latach, ale niestety jago funkcjonalność może być dla nas niejednokrotnie skomplikowana. Wiele osób ma między innymi problem z zamieszczaniem zdjęć. Jeśli ty również nie możesz sobie z tym poradzić to czytaj dalej. Poniżej przedstawiam kilka sposobów na zamieszczanie zdjęć na Facebooka.
1

Wejdź na stronę www.facebook.pl i zaloguj się wpisując swój login użytkownika i hasło. Następnie wybierz opcję "zdjęcia", link znajduje się po lewej stronie pod twoim zdjęciem profilowym.

2
Kliknij przycisk "+ załaduj zdjęcia", który znajduje się u góry strony, a następnie wybierz opcję "utwórz album".
3
Zanim utworzysz własny album musisz wpisać pewne informacje takie jak nazwa albumu, lokalizacja i opis oraz ustawienie prywatności. Kiedy uzupełnisz informacje wybierz "utwórz album".
4
Strona cię pokieruje. Zostaniesz przeniesiony do okna, w którym będziesz mógł przeglądać zdjęcia na komputerze. Teraz zaznacz te zdjęcia, które chcesz dodać do swojego albumu a następnie je wyślij.
5
Nadal się nie da? Przejdź na opcję "Wypróbuj narzędzie Simple Uploader", link na dole okna. Spowoduje to przejście na stronę, która umożliwi ci wybieranie zdjęć jedno po drugim, a nie wszystkie na raz. Zanim wybierzesz opcję "Załaduj zdjęcia" upewnij się, że zgadzasz się na wszystkie warunki, jakie musi zaakceptować użytkownik portalu.
Jak założyć konto na Facebooku?
Jak ukryć swoją aktywność na Facebooku?
Jak zmienić status związku na Facebooku?
Jak zablokować znajomego na Facebooku?
Wskazówki
  • Zdjęcia na Facebboka można dodawać również bezpośrednio z telefonu komórkowego.
  • do zamieszczania zdjęć na Facebooku potrzebna jest Java
 3.7/5 (49 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (8)

Kok - 2013-07-10
sorry ale ja nie mam żadnego napisu ,,+ zaladuj zdjęcia"
daria16rog - 2013-06-11
Nie żartujcie to chyba każdy już potrafi...
weronika - 2012-12-21
ale ładne
sylwia - 2012-08-17
Czy z telefonu z androidem też moge dodać zdjęcie?
kwiatuszek - 2012-01-06
siemanko;************
lol - 2011-11-01
może cie na tablicy wrzucać to też będą
Kłaczek - 2010-11-16
Mimo,iż wstawiam zdjęcia dokładnie według instrukcji nie wstawia mi się do albumu ani jedno zdjęcie. Nie mam nawet 200 zdjęć a z problemem borykam się już prawie dwa tygodnie. Nawet próbowałam wstawiać je pojedynczo,pomniejszone i też nic. Na nasza klasę wstawiam zdjęcia bez problemu a tu niestety nie mogę. Może Ktoś mi wyjaśni co może być przyczyną tego?
rolkaa - 2010-10-08
Nie mogę wcale dodawać zdjęc na fb do albumu chociaz nie jest przekroczony limit.. pasek zatrzymuje sie w polowie i stoi po czym pojawia sie napis nieudane sprobuj pozniej.. ilez mozna ;/
Facebook jest największym portalem społecznościowym, który pomoże ci utrzymać kontakty ze znajomymi z całego świata....
Jak założyć konto na Facebooku?
Facebook jest największym portalem społecznościowym...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub