Tutaj jesteś: Internet > W Sieci > Serwisy społecznościowe > Jak dodać zdjęcia na Facebooku?
Jak dodać zdjęcia na Facebooku?

Jak dodać zdjęcia na Facebooku?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.8/5 (46 ocen)
Oceń 
Facebook jest jednym z najbardziej popularnych serwisów społecznościowych w ostatnich latach, ale niestety jago funkcjonalność może być dla nas niejednokrotnie skomplikowana. Wiele osób ma między innymi problem z zamieszczaniem zdjęć. Jeśli ty również nie możesz sobie z tym poradzić to czytaj dalej. Poniżej przedstawiam kilka sposobów na zamieszczanie zdjęć na Facebooka.
1

Wejdź na stronę www.facebook.pl i zaloguj się wpisując swój login użytkownika i hasło. Następnie wybierz opcję "zdjęcia", link znajduje się po lewej stronie pod twoim zdjęciem profilowym.

2
Kliknij przycisk "+ załaduj zdjęcia", który znajduje się u góry strony, a następnie wybierz opcję "utwórz album".
3
Zanim utworzysz własny album musisz wpisać pewne informacje takie jak nazwa albumu, lokalizacja i opis oraz ustawienie prywatności. Kiedy uzupełnisz informacje wybierz "utwórz album".
4
Strona cię pokieruje. Zostaniesz przeniesiony do okna, w którym będziesz mógł przeglądać zdjęcia na komputerze. Teraz zaznacz te zdjęcia, które chcesz dodać do swojego albumu a następnie je wyślij.
5
Nadal się nie da? Przejdź na opcję "Wypróbuj narzędzie Simple Uploader", link na dole okna. Spowoduje to przejście na stronę, która umożliwi ci wybieranie zdjęć jedno po drugim, a nie wszystkie na raz. Zanim wybierzesz opcję "Załaduj zdjęcia" upewnij się, że zgadzasz się na wszystkie warunki, jakie musi zaakceptować użytkownik portalu.
Wskazówki
  • Zdjęcia na Facebboka można dodawać również bezpośrednio z telefonu komórkowego.
  • do zamieszczania zdjęć na Facebooku potrzebna jest Java
 3.8/5 (46 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (8)

Kok - 2013-07-10
sorry ale ja nie mam żadnego napisu ,,+ zaladuj zdjęcia"
daria16rog - 2013-06-11
Nie żartujcie to chyba każdy już potrafi...
weronika - 2012-12-21
ale ładne
sylwia - 2012-08-17
Czy z telefonu z androidem też moge dodać zdjęcie?
kwiatuszek - 2012-01-06
siemanko;************
lol - 2011-11-01
może cie na tablicy wrzucać to też będą
Kłaczek - 2010-11-16
Mimo,iż wstawiam zdjęcia dokładnie według instrukcji nie wstawia mi się do albumu ani jedno zdjęcie. Nie mam nawet 200 zdjęć a z problemem borykam się już prawie dwa tygodnie. Nawet próbowałam wstawiać je pojedynczo,pomniejszone i też nic. Na nasza klasę wstawiam zdjęcia bez problemu a tu niestety nie mogę. Może Ktoś mi wyjaśni co może być przyczyną tego?
rolkaa - 2010-10-08
Nie mogę wcale dodawać zdjęc na fb do albumu chociaz nie jest przekroczony limit.. pasek zatrzymuje sie w polowie i stoi po czym pojawia sie napis nieudane sprobuj pozniej.. ilez mozna ;/
Wbrew pozorom, wybór zdjęcia profilowego na Facebooku to poważna sprawa. Zobaczą je szkolni koledzy, byli partnerzy,...
Co mówi o tobie zdjęcie na Facebooku?
Wbrew pozorom, wybór zdjęcia profilowego na Facebooku...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub