Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Uroda i Makijaż > Makijaż oczu > Jak malować małe oczy?
Jak malować małe oczy?

Jak malować małe oczy?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 2.1/5 (204 ocen)
Oceń 
Być może nie urodziłaś się z naturalnie dużymi oczami, jak Angelina Jolie czy Katie Holmes. Nie przejmuj się. Odpowiedni makijaż optycznie powiększy twoje oczy i sprawi, że ty też będziesz wyglądać jak gwiazda Hollywood. Oto kilka sztuczek i porad, dzięki którym dowiesz się jak malować małe oczy.
1
Nałóż na powieki bazę pod cienie. Nabierz odrobinę bazy na mały lub serdeczny palec i delikatnie rozetrzyj ją palcami, aż osiągnie temperaturę pokojową. Lekko ogrzana baza lepiej się nakłada. Nanieś bazę na oczyszczone powieki, zaczynając od wewnętrznych kącików oczu i przesuwając się od linii rzęs w kierunku łuku brwiowego. Równomiernie rozprowadź bazę, rozcierając ją na powiekach.
2
Wybierz odpowiednie cienie do powiek. Nałóż perłowy lub blady połyskujący cień na całą powiekę. Dzięki niemu optycznie powiększysz oczy. Jasny cień to pierwsza warstwa twojego makijażu. Teraz musisz nadać mu wymiar. Nałóż nieco ciemniejszy cień w załamaniu powieki i zewnętrznym kąciku oka. Żeby podkreślić kolor twoich tęczówek i stworzyć iluzję większych oczu, wybierz cień, którego kolor kontrastuje z kolorem twoich oczu. Dla oczu niebieskich będą to brązy, dla zielonych kolory śliwkowe i purpurowe, dla brązowych: ciemnoszare, czarne lub niebieskie. A teraz trik, który „otworzy” twoje oczy: w wewnętrznym kąciku oka i tuż pod brwiami delikatnie nałóż bardzo jasny, prawie przezroczysty rozświetlający cień do powiek. Dobrze rozetrzyj.
Jaki makijaż do brązowych włosów?
Jak używać poczwórnych cieni do powiek?
Jak dobrze zrobić makijaż?
Makijaż oczu szeroko rozstawionych
Wskazówki
  • Unikaj matowych cieni do powiek.
  • Nie zapomnij o korektorze pod oczy.
strona 1 z 2następna >
 2.1/5 (204 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Lukrecja - 2013-03-06
Najlepiej na wewnętrzny kącik zastosować białą kredkę
Makijaż oczu szeroko rozstawionych
Każdy kształt oczu jest piękny, ale żeby wydobyć...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub