Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Nauka Całowania > Jak się całować z języczkiem?
Jak się całować z języczkiem?

Jak się całować z języczkiem?

, specjalista Tipy.pl
 4.5/5 (331 ocen)
Oceń 
Zapewne widziałeś już niejeden pocałunek na ekranie kinowym lub czasem nawet na ulicy. Francuski pocałunek jest ponadczasowym i bardzo romantycznym gestem okazywania uczucia. Niezależnie czy mieszkasz we Francji, w Polsce, czy w jakimkolwiek innym kraju, możesz nauczyć się całować tak jak robią to Francuzi, bez żenującego faux pas. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek, które pomogą ci się dobrze przygotować do pierwszego pocałunku z języczkiem.
1

Zwilż usta.

Suche usta nie współgrają ze sobą podczas pocałunku. Aby nawilżyć usta, wystarczy lekkie muśnięcie ich językiem. Najlepiej jednak stale używać balsamu do ust - przecież nigdy nie wiesz, kiedy ktoś zapragnie cię pocałować.

2

Nachyl lekko głowę.

Jeżeli oboje będziecie trzymali głowę prosto, nos będzie ogromną przeszkodą, która uniemożliwi wam głęboki i płynny pocałunek. Aby tego uniknąć, wystarczy odrobinkę przechylić głowę na bok. Ale pamiętaj, nie możecie oboje przechylić głowy w tę samą stronę! Badania wykazały, że zdecydowana większość ludzi w czasie pocałunku przechyla głowę w prawo.

3

Zamknij oczy.

Podczas zbliżania się do pocałunku patrz w oczy swojego partnera, ale gdy już dojdzie do pocałunku, zamknij oczy. Gdy twoje oczy są zamknięte, lepiej działa zmysł dotyku, dzięki czemu pocałunek staje się jeszcze większą przyjemnością. Są jednak ludzie, którzy czerpią przyjemność z możliwości patrzenia na swojego partnera podczas całowania się - jeżeli jesteś jedną z nich, możesz oczywiście nie zamykać oczu - to zależy tylko od twoich upodobań.

Jak zrobić malinkę?
Jak poderwać faceta?
Jak pocałować dziewczynę jeśli jest się nieśmiałym?
Jak prać pluszaki?
Wskazówki
  • Pamiętaj o świeżym oddechu. Jest to szczególnie ważne podczas francuskiego pocałunku, gdy masz otwarte usta. W tym celu utrzymuj stale higienę jamy ustnej i na wszelki wypadek noś przy sobie miętowe cukierki lub smakowe gumy do żucia.
  • Zęby to kolejny drażliwy temat. Nie chcecie przecież podczas pocałunku stukać się zębami, jest to nie tylko niezręczne, ale także może sprawić ból. Niestety czasami się zdarza, więc nie przejmuj się zanadto, jeżeli tobie też to się przytrafi. Możesz spróbować podczas pocałunku delikatnie przejechać językiem po zębach partnera, co stworzy wrażenie, że nie są one problemem. Wiedz jednak, że wiele osób tego nie lubi.
  • Bądź aktywnym partnerem. Jeżeli druga osoba całuje cię z języczkiem i to ci się podoba, nie siedź i nie czekaj na pocałunek, tylko sam go zainicjuj. Jeżeli natomiast nie podoba ci się sposób, w jaki całuje cię partner, nie bój się delikatnie zamknąć ust. Będzie to dla niego sygnał, że jego pocałunki nie odpowiadają ci.
  • Nie każdy lubi takie same pocałunki, więc nawet, jeżeli twój były partner coś bardzo lubił, musisz przyjąć do wiadomości, że nowy partner może lubić coś zupełnie innego. Musisz nauczyć się odczytywać sygnały i dopasować się do stylu partnera, ale pamiętaj, że to powinno działać w obie strony, więc ty także zasugeruj partnerowi swoje upodobania. Może wspólnie wypracujecie jakiś nowy, własny styl.
  • Nie ma reguły jak długo powinien trwać pocałunek. Jeżeli odczuwasz dyskomfort, w każdej chwili możesz przerwać. Jeżeli wszystko ci odpowiada, po prostu ciesz się pocałunkiem. W przerwie między pocałunkami możesz delikatnie ssać wargę partnera, na pewno mu się to spodoba. Po małym oddechu możecie spokojnie wrócić do całowania się.
  • Pamiętaj, nie myśl o tym za wiele, tylko to zrób.
  • Niektórzy mają dość sztywny język, co może odstraszyć partnera. Staraj się utrzymywać język i usta elastyczne i rozluźnione. Teraz wystarczy tylko trochę praktyki.
  • Możesz całować się nawet jeżeli jedno z was lub oboje nosicie aparat na zęby, musicie jednak uważać, by nie stykały się one ze sobą. Unikaj także dotykania aparatu językiem, możesz się niechcący zranić.
  • Nadmierne wydzielanie śliny podczas francuskiego pocałunku może całkowicie zepsuć romantyczny nastrój, ale nie martw się, podczas pocałunku możesz powoli spróbować przełknąć jej nadmiar. Jeżeli sprawia ci to problem, możesz przecież na chwilę przerwać pocałunek, przełknąć ślinę i zaraz powrócić do całowania.
  • Jeżeli jakiekolwiek zachowanie twojego partnera wprawia cię w zakłopotanie, staraj się go delikatnie odciągnąć od tego zachowania, a jeżeli to nie pomaga, powiedz mu po prostu "nie".
  • Nie gryź języka partnera, to może być bardzo bolesne.
  • Unikaj żywności, która pozostawia w ustach nieprzyjemny smak, szczególnie czosnku, cebuli, mleka i brokułów. Oczywiście możecie jeść te wszystkie produkty, ale tylko we dwoje.
  • Należy pamiętać, że przez pocałunki można zarazić się chorobami zakaźnymi, takimi jak chociażby katar, opryszczka, czy mononukleoza zakaźna.
strona 1 z 6następna >
 4.5/5 (331 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (45)

leona - 2014-06-24
W przeciwienstwie do tego, co czytam ponizej "to" nie zawsze wychodzi samo, ale trzeba sie nauczyc, a przeswiadczenie, ze samo wychodzi wynika prawdopodobnie z waszej niewiedzy i braku wrazliwosci na druga osobe. Najgorsze z mozliwych bledow moim zdaniem to sztywny jezyk wpychany do ust, nieswiezy oddech i wdmuchiwanie powietrza w usta partnera. Przechodzi ochota na wszystko. Prawda jest taka, ze porady sa naprawde dobre i nawet jesli ktos potrafi dobrze calowac to warto przeczytac. Umiejetny pocalunek i stopniowe zbudowanie napiecia potrafi mocno rozpalic kobiete, brak wyczucia potrafi za to mocno odstarszyc i zniechecic.
Paulina - 2014-01-07
Pamiętam że bardzo się stresowałam pierwszym pocałunkiem. Ale niepotrzebnie! Oboje byliśmy niedoświadczeni, więc gdy coś nie wychodziło to śmialiśmy się, że 'trzeba trenować więcej', a jak już zaczęło wychodzić, mój kochany dalej się śmieje i mówi, że 'jest wspaniale, ale poćwiczyć zawsze można'. I wcale nie trzeba do tego jakichś poradników, samo wyjdzie. A jak nie wyjdzie, to trzeba spróbować jeszcze raz! Powodzenia! :)
ewka - 2013-02-19
Jeju, pamiętam jak bardzo się bałam tego pocałunku.. Wydawało mi się, że po prostu nie potrafię, ale gdy w końcu doszło do tego do czego miało dojść wszystko już było proste :> Choć przyznaję, że za pierwszym razem wydało mi się to trochę obleśne, hehe ale już ponad miesiąc jestem z moim kochanym i sie chyba wyćwiczyliśmy :> życzcie powodzenia, bo naprawdę fajny z niego chłop! :3
skrzacik0007 - 2013-02-05
do tego nie sa potrzebne poradniki, wychodzi samo w praniu ;)
Milenaaa - 2012-09-20
Ja osobiscie nigdy tego nie robilam. Bardzo bym chciał. Mam na oku pewną osobę ale nwm czy w pierwszy dzień chodzenia wypada ? On się tym nie zrazi ?
dziunia - 2012-07-18
wepchnij język
Wero - 2012-05-11
Do francuskiego pocałunku więź między partnerami musi być silna. Nie może być oporów w stylu ,,spróbujemy, może się uda". Jeśli jest między dwojgiem silna chemia, pocałunek francuski przyjdzie sam. Jeśli towarzyszy mu dotyk i bliskość stref intymnych, może nawet dojść do orgazmu.
Paulina - 2012-05-05
Każdy na początku się boi , ale sami zobaczycie , że to łatwe już podczas pierwszego pocałunku. To po prostu samo z siebie wychodzi! Powodzenia i więcej odwagi ! ;*
krzyś - 2012-04-20
przychodzi czas że ci to samo przyjdzie powodzenia w całowaniu:*
Malinkaa - 2012-04-09
Hmm .. no właśnie we wtorek chcemy z moim chłopakiem spróbować francuskiego pocałunku .. strasznie się boje , że się nie uda .. ;( .
Sylvietta1 - 2012-04-06

jezu dzieci moje kochane ..!

całujesz sie wkładasz jezyk a potem wychodzi samo z siebie ..

co wy macie za problemy ..

Narcyzia - 2012-04-05
Ja ostatnio się całowałam z języczkiem. Starałam się, ale byłam zrelaksowana. On potem powiedział mi, że jestem beznadziejna, a ja chcę Mu pokazać, że tak nie jest :( Co sobić???
trololololo - 2012-04-02
a no, czytam tak właśnie to wszystko,ale czytam po raz drugi, bo wczoraj był mój pierwszy pocałunek francuski ^^ już tu raz byłam, czytałam tyle razy, ale to na prawde nic nie daje. jak już jesteś z partnerem i jak ma sie odbyc ten pocałunek to już serio jest łatwo. mam 13 lat i całowałam się już bardzo dużo razy , ale nigdy z języczkiem, aż do wczoraj ^^ naprawde, ja tak się zawsze bałam, ale jak już z NIM tam byłam to totalnie się wyluzowałam (bo na pewno źle byc spiętym) no i poszło! :D nie ma co się denerwowac;) pozdro.
dasfdgasdasd - 2012-04-01
Ja juz sie raz calowalem z języczkiem, ale teraz chodze z dziewczyna z 4 miesiace i jest wszystko ok ,jedyne czego Ona sie boi to wlasnie francuski pocałunek, gdy daje jej buziaka w usta i chce troche dluzej przytrzymac, ona odchyla głowe. jej przyjaciolka mowi ze jeszcze sie boi ;(
mari - 2012-03-09
Nie ma się czego bać^^ stres może wszystko skomplikować. Moim pierwszym pocałunkiem ever był od razu francuski. Tańczyłam z kolegą na imprezie i on nagle zaczął mnie całować (teraz jesteśmy razem^^) nawet nie miałam czasu pomyśleć co się dzieje oddałam pocałunek instynktownie. Było bosko ^w^
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub