Tutaj jesteś: Miłość, Przyjaźń i Rodzina > Miłość i Randki > Nauka Całowania > Jak się całować z języczkiem?

Jak się całować z języczkiem?

, specjalista Tipy.pl
 4.4/5 (356 ocen)
Oceń 
 1 z 14 
Zapewne widziałeś już niejeden pocałunek na ekranie kinowym lub czasem nawet na ulicy. Francuski pocałunek jest ponadczasowym i bardzo romantycznym gestem okazywania uczucia. Niezależnie czy mieszkasz we Francji, w Polsce, czy w jakimkolwiek innym kraju, możesz nauczyć się całować tak jak robią to Francuzi, bez żenującego faux pas. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek, które pomogą ci się dobrze przygotować do pierwszego pocałunku z języczkiem.
 4.4/5 (356 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (47)

adim - 2014-11-27
Moim zdaniem to musi być odpowiednia osoba, miałem pewien okres gdy poznawałem pewną dziewczynę, za nic w świecie nie ciągnęło mnie do pocałowania jej, a ona dziwnie próbowała mnie podejść abym to zrobił, jakoś szybko się to rozpadło, gdyż nic mnie w niej nie pociągało. Później poznałem inną, pierwszy pocałunek był obłędny. To była po prostu chwila, spojrzeliśmy sobie w oczy po czym nagle zbliżyliśmy się do siebie i zaczęliśmy się całować. Było to na tyle przyjemne że spędziliśmy tak pół nocy. Jedynym problemem było to że kręciło ją gryzienie mojego języka, jak jej zwróciłem uwagę odpowiedziała mi abym też ją ugryzł.
agataata - 2014-11-26
Ja po raz pierwszy całowałam się ze starszym chłopakiem, który był juz doswiadczony. Haha w takich sytuacjech trzeba sie denerwować, on nie wiedział że to z nim ten 1 raz :D Więc jak się całowalismy to była masakra booo zrobiłam to mało umiejętnie WIĘC MARTWCIE SIĘ!!!
leona - 2014-06-24
W przeciwienstwie do tego, co czytam ponizej "to" nie zawsze wychodzi samo, ale trzeba sie nauczyc, a przeswiadczenie, ze samo wychodzi wynika prawdopodobnie z waszej niewiedzy i braku wrazliwosci na druga osobe. Najgorsze z mozliwych bledow moim zdaniem to sztywny jezyk wpychany do ust, nieswiezy oddech i wdmuchiwanie powietrza w usta partnera. Przechodzi ochota na wszystko. Prawda jest taka, ze porady sa naprawde dobre i nawet jesli ktos potrafi dobrze calowac to warto przeczytac. Umiejetny pocalunek i stopniowe zbudowanie napiecia potrafi mocno rozpalic kobiete, brak wyczucia potrafi za to mocno odstarszyc i zniechecic.
Paulina - 2014-01-07
Pamiętam że bardzo się stresowałam pierwszym pocałunkiem. Ale niepotrzebnie! Oboje byliśmy niedoświadczeni, więc gdy coś nie wychodziło to śmialiśmy się, że 'trzeba trenować więcej', a jak już zaczęło wychodzić, mój kochany dalej się śmieje i mówi, że 'jest wspaniale, ale poćwiczyć zawsze można'. I wcale nie trzeba do tego jakichś poradników, samo wyjdzie. A jak nie wyjdzie, to trzeba spróbować jeszcze raz! Powodzenia! :)
ewka - 2013-02-19
Jeju, pamiętam jak bardzo się bałam tego pocałunku.. Wydawało mi się, że po prostu nie potrafię, ale gdy w końcu doszło do tego do czego miało dojść wszystko już było proste :> Choć przyznaję, że za pierwszym razem wydało mi się to trochę obleśne, hehe ale już ponad miesiąc jestem z moim kochanym i sie chyba wyćwiczyliśmy :> życzcie powodzenia, bo naprawdę fajny z niego chłop! :3
skrzacik0007 - 2013-02-05
do tego nie sa potrzebne poradniki, wychodzi samo w praniu ;)
Milenaaa - 2012-09-20
Ja osobiscie nigdy tego nie robilam. Bardzo bym chciał. Mam na oku pewną osobę ale nwm czy w pierwszy dzień chodzenia wypada ? On się tym nie zrazi ?
dziunia - 2012-07-18
wepchnij język
Wero - 2012-05-11
Do francuskiego pocałunku więź między partnerami musi być silna. Nie może być oporów w stylu ,,spróbujemy, może się uda". Jeśli jest między dwojgiem silna chemia, pocałunek francuski przyjdzie sam. Jeśli towarzyszy mu dotyk i bliskość stref intymnych, może nawet dojść do orgazmu.
Paulina - 2012-05-05
Każdy na początku się boi , ale sami zobaczycie , że to łatwe już podczas pierwszego pocałunku. To po prostu samo z siebie wychodzi! Powodzenia i więcej odwagi ! ;*
krzyś - 2012-04-20
przychodzi czas że ci to samo przyjdzie powodzenia w całowaniu:*
Malinkaa - 2012-04-09
Hmm .. no właśnie we wtorek chcemy z moim chłopakiem spróbować francuskiego pocałunku .. strasznie się boje , że się nie uda .. ;( .
Sylvietta1 - 2012-04-06

jezu dzieci moje kochane ..!

całujesz sie wkładasz jezyk a potem wychodzi samo z siebie ..

co wy macie za problemy ..

Narcyzia - 2012-04-05
Ja ostatnio się całowałam z języczkiem. Starałam się, ale byłam zrelaksowana. On potem powiedział mi, że jestem beznadziejna, a ja chcę Mu pokazać, że tak nie jest :( Co sobić???
trololololo - 2012-04-02
a no, czytam tak właśnie to wszystko,ale czytam po raz drugi, bo wczoraj był mój pierwszy pocałunek francuski ^^ już tu raz byłam, czytałam tyle razy, ale to na prawde nic nie daje. jak już jesteś z partnerem i jak ma sie odbyc ten pocałunek to już serio jest łatwo. mam 13 lat i całowałam się już bardzo dużo razy , ale nigdy z języczkiem, aż do wczoraj ^^ naprawde, ja tak się zawsze bałam, ale jak już z NIM tam byłam to totalnie się wyluzowałam (bo na pewno źle byc spiętym) no i poszło! :D nie ma co się denerwowac;) pozdro.
Dowiedz się jak się całować namiętnie, z pasją oraz tak, że Twój partner nigdy Cię nie zapomni. Całowanie nie musi być...
Jak się całować?
Dowiedz się jak się całować namiętnie, z pasją oraz tak, że Twój partner nigdy...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub