Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Zabawki Erotyczne > Jak używać wibratora?
Jak używać wibratora?

Jak używać wibratora?

, specjalista Tipy.pl
 3.3/5 (55 ocen)
Oceń 
Mało jest na rynku wibratorów, które można kupić wraz z instrukcją obsługi. Z jednej strony wydaje się, że podręcznik nie jest tu konieczny - w końcu każdy chyba wie jak używa się wibratora. Ale jeżeli nigdy wcześniej nie miałaś do czynienia z wibratorem, skąd masz dokładnie wiedzieć jak się nim posługiwać? Większość ludzi uważa, że wystarczy by wibrator dostarczał przyjemności, ale jeżeli ty chcesz czegoś więcej przeczytaj poniższe wskazówki, które zwłaszcza na początku wyjaśnią ci zasady posługiwania się wibratorem.
9

Jeden punkt czy całość?

Większość wibratorów zakończona jest jednym punktem lub krawędzią. Spróbuj pieścić się właśnie tym punktem wibratora. Następnie w tym samym miejscu przyłóż do ciała najszerszą i największą powierzchnię wibratora. Zwykle jest tak, że inaczej (bardziej intensywnie) odczuwamy drgania, które pochodzą tylko z jednego, małego punktu niż te, które są rozproszone na większej powierzchni wibrującej. Może okazać się, że uczucie, jakie sprawia najszersza część wibratora na twoich wargach sromowych lub łechtaczce jest fantastyczne. Dzieje się tak dla tego, że łechtaczka i jej unerwienie znajdują się w znacznej mierze w głębi ciała i przez głębokie wibracje można ją pobudzić od wewnątrz, a nie tylko przez bezpośrednią stymulację z zewnątrz.

10

Używanie wibratora do penetracji.

Większość kobiet używa wibratora do stymulacji zewnętrznej, ale jeżeli wibrator jest przeznaczony również do penetracji nie ma powodu by nie spróbować. Wibratory bezpieczne do penetracji są gładkie, nie maja żadnych ostrych krawędzi i nie pochłaniają płynów. W większości przypadków zaleca się by do penetracji założyć na wibrator prezerwatywę, dobrze jest także zastosować żel intymny. Nanieś odrobinę lubrykantu na wibrator, palcami posmaruj także srom i wnętrze pochwy.

Wskazówki
  • Niektóre wibratory mają specjalnie wyprofilowane, zaokrąglone końcówki, są to wibratory punktu G. Te zabawki mogą łatwiej dotrzeć do punktu G niż inne wibratory, ale niestety nie dają gwarancji, że spodoba się wam efekt ich stymulacji. Z powodzeniem możesz wykorzystać zwykły wibrator do stymulacji punktu G.
  • Jeżeli chcesz używać wibratora do stymulacji analnej używaj jedynie wibratora specjalnie przeznaczonego do tego rodzaju stymulacji. Taki wibrator powinien być zupełnie gładki, jednolity, z rozszerzaną ku dołowi końcówką, aby zapobiec wślizgnięciu się całości do wnętrza odbytu.
  • Jeżeli używasz wibratora do stymulacji partnera możesz bawić się siłą wibracji, wystarczy, że mocniej chwycisz wibrator ręką i dzięki temu drgania przejdą na twoje dłonie. Gdy rozluźnisz uchwyt siła wibracji ponownie się zwiększy.
  • Zawsze po użyciu wyjmuj z wibratora baterie. Jeżeli zostawisz w środku baterie wibrator może samoistnie włączyć się na małe obroty. To może wypalić mechanizm, lub powodować żenujące momenty (np. kiedy cała rodzina wstanie od obiadu, by dowiedzieć się, co tak brzęczy). Ponadto, jeżeli długo pozostawisz baterie w wibratorze mogą one doprowadzić do korozji.
Przeczytaj teraz: Jak używać kulek gejszy?
 3.3/5 (55 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (4)

Kulki rozkoszy, nazywane też kulkami gejszy to małe okrągłe obiekty, których używa się do wzmocnienia mięśni Kegla,...
Jak używać kulek rozkoszy?
Kulki rozkoszy, nazywane też kulkami gejszy to małe okrągłe obiekty, których używa...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub