Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Moda Damska > Dla puszystych > Jakie ubrania są odpowiednie dla puszystych pań?

Jakie ubrania są odpowiednie dla puszystych pań?

, specjalista Tipy.pl
 3/5 (38 ocen)
Oceń 
 1 z 12 
Panie puszyste mają dużo atutów, z których powinny być dumne. Przy odpowiednim doborze ubrań mogą wyeksponować zalety swojej figury i ukryć niedoskonałości. Jeśli twoja garderoba zaczyna się od rozmiaru (X)XL, przeczytaj poniższy artykuł, a dowiesz się, co zrobić, żeby raz na zawsze pozbyć się kompleksów!
 3/5 (38 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (5)

zuziazyl - 2013-03-13
Ja w ogóle lepiej się czuję w sukienkach.
skrzacik0007 - 2013-01-14
Z kobietami jest tak:
Chude myślą że są otyłe,
otyłe że są grube,
a grube że powinny chodzić legginsach
majkaku.95 - 2012-12-21

Mogę się zgodzić z tą kopertową sukienką. Pulchniejsze kobiety rzeczywiście wyglądają w niej dobrze. Trochę mnie dziwią te szerokie rybaczki, które skrócą nogę, a skracanie w tym przypadku dobre nie jest.

sylwia180793 - 2012-12-20
Puszyste kobiety nie powinny nosić szerokich ubrań, ponieważ będą je poszerzać jeszcze bardziej. Bardzo ładnie wygląda np. plisowana spudnica, która ukrywa kontury ciała.
Bigworld - 2010-07-15
No niestety nie ze wszystkim mogę się zgodzić. Od kilku lat prowadzę sklep z odzieżą xxl i obserwuję kobiety i to dzięki nim nauczyłam się kilku bardzo ciekawych sposobów na zatuszowanie mankamentów.
1. Strech. W większości wypadków kobieta "puszysta" nie posiada idealnie zachowanych proporcji, często zdarza się tak, że mamy stosunkowo więcej w biodrach niż w pasie, lub mamy mniej zaznaczoną talię, wówczas strech jest idealnym rozwiązaniem, powoduje, ze materiał ułoży się i zapewni komfort, a my nie wyglądamy jak w za dużym ubraniu. Co jest wyjątkowo ważne - ponieważ odzież nie powinna zakrywać całej sylwetki, tylko mankamenty.
2. Ciemny dół - owszem, ale jeśli do ukrycia jest dolna partia ciała, zasada jest odwrotna jeśli mamy rozbudowane ramiona i piersi, a szczuplejsze dolne partie ciała.
3. Dodatki przy dekoldzie. Hmmm.... Tutaj też obowiązuje zasada: " Przyciągnij wzrok do tego co masz piękne", a jeśli akurat nie chcemy, aby nasz biust i ramiona były aż tak zauważalne?
4. Wybór spódnicy też zależy od rodzaju figury, są osoby które będą świetnie wyglądać w długości przed kolano i prostym fasonie, są i takie, które olśnią wszystkich w standardowym "tulipanie". Długie spódnice to coś dla wysokich kobiet (one skracają optycznie figurę), a te midi są lepsze dla Pań odrobinę niższych.
5. Rybaczki są idealne, ale tylko wtedy kiedy nasze kostki są kształtne.
6. Cienkie ramiączka można nosić, zwłaszcza przy figurze "gruszki", gdzie mamy do czynienia z dużą różnicą między ramionami i biustem, a biodrami (te drugie są dużo szersze).
Ale... Przy wyborze ubrań najlepiej kierować się jedną zasadą: od każdej z tych zasad jest tyle samo wyjątków co kobiet. :-)
pozdrawiam
Kobiety chcą wyglądać atrakcyjnie w każdej sytuacji. Duże uda są dla wielu z nas problemem. Chcemy ukryć je, by...
Jak ukryć duże uda?
Kobiety chcą wyglądać atrakcyjnie w każdej sytuacji. Duże uda są dla wielu z nas...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub