Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Wielkanoc > Pisanki > Jak zrobić pisanki metodą decoupage?
Jak zrobić pisanki metodą decoupage?

Jak zrobić pisanki metodą decoupage?

, specjalista Tipy.pl
 4.4/5 (19 ocen)
Oceń 
W wielu czasopismach można znaleźć różnokolorowe nadruki kwiatów. Są one inspirujące i można je wykorzystać do wykonania wielkanocnej pisanki metodą decoupage. Gotowe pisanki można położyć w miseczce lub powiesić na zielonych, wiosennych gałązkach.
surowe jaja, serwetki do decoupage w kwiaty (do kupienia tutaj), klej do decoupage (do kupienia tutaj), lakier/werniks do decoupage (do kupienia tutaj)
1
robienie pisanek
Surowe jajo umyj w ciepłej, ale niegorącej wodzie z dodatkiem płynu do naczyń, aby zmyć wszelkie zabrudzenia i bakterie.
2
robienie pisanek
Wytrzyj delikatnie jajo papierem i zrób z niego wydmuszkę - czyli zrób otwory na obu czubkach jaja i wydmuchaj zawartość do miski.
3
robienie pisanek
Ponownie umyj jajo najlepiej przelewając strumień wody przed wykonany otwór, aby całą zawartość jaja dokładnie usunąć.
4
robienie pisanek
Odłóż jajo do wyschnięcia. Możesz ułożyć otworem do dołu, aby woda całkiem wypłynęła, a ty w tym czasie dokładnie powycinaj zgromadzone kwiaty.
5
robienie pisanek
Kolejne kwiaty smaruj klejem do tapet, i po chwili przyklejaj do wydmuszki. Kwiaty powinny dokładnie przylegać do skorupki.
6
pisanka wielkanocna wzór
Jak już obkleisz całe jajo pozostaw do wyschnięcia klej a następnie pomaluj całość bezbarwnym lakierem do decoupage. Jajka będą prezentować się wspaniale jak wyschną.
Przeczytaj teraz: Jak zrobić wydmuszkę?
 4.4/5 (19 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (1)

lori66534 - 2013-01-12
Ja zawsze robiłam z chusteczek świątecznych i wychodziło świetnie ale widzę że można to zrobić ze zwykłego papieru więc spróbuję na pewno w takie coś się pobawić i mam nadzieję że się uda ;D czekam na dalsze inspiracje z twojej strony i gratuluję oryginalności oraz pomysłowości!
Masz dosyć tradycyjnych pisanek? W tym roku chcesz zaskoczyć wszystkich czymś zupełnie nietypowym? Jeżeli tak...
Jak zrobić pisankę świnkę?
Masz dosyć tradycyjnych pisanek? W tym roku chcesz zaskoczyć wszystkich czymś zupełnie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub