Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Uroda i Makijaż > Makijaż > Jak dobrać cień do koloru oczu?
Jak dobrać cień do koloru oczu?

Jak dobrać cień do koloru oczu?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.1/5 (8 ocen)
Oceń 
Odpowiednio dobrany cień do powiek natychmiast uwydatni piękno twoich oczu. Makijaż oczu to najważniejszy element twojego wyglądu. Oczy to pierwsza rzecz, na którą ludzie zwracają uwagę zapoznając się z tobą. Potęga właściwego makijażu sprawi, że twoje spojrzenie zrobi wrażenie na każdej napotkanej osobie. Poniżej dowiesz się jak wybrać kolor cieni do powiek, by jak najlepiej pasował do twoich oczu.
1
Wybór odpowiedniego cienia do powiek zależy od koloru twoich oczu i karnacji. Kontrastowe kolory lepiej uwydatnią oczy.
2
Dla oczu niebieskich, najlepsze będą ciepłe brązy i kolory brzoskwiniowe. Brąz to kolor kontrastujący do niebieskiego, dlatego doskonale wydobędzie odcień twojej tęczówki. Do twoich oczu będą również pasować cienie w kolorze chłodnego różu. Unikaj odcieni niebieskich.
3
Oczy szare podkreślą cienie w kolorze chłodnych brązów lub purpurowym. Ponieważ szary to kolor zimny, wszystkie zimne odcienie będą dobrze z nim współgrać.
4
Oczy zielone i piwne będą dobrze wyglądać w pomarańczowo-brązowej oprawie. Wypróbuj również fiolety i purpurę.
5
Jeśli masz brązowe oczy, możesz używać dowolnych cieni do powiek, unikaj jednak takich, które mają taki sam odcień, co twoja tęczówka.
6
Ostrożnie nakładaj zielone cienie do powiek. Jeśli zrobisz to źle, makijaż będzie wyglądał bardzo nienaturalnie. Niewłaściwie nałożone cienie w kolorze jasnozielonym wyglądają sztucznie, a ciemnozielone sprawiają, że powieka wydaje się brudna. Z tego powodu zielony kolor pozostaw profesjonalnym makijażystom.
7
Uważaj na róże, ponieważ sprawiają, że oczy wydają się bardziej „pełne”. Różowe cienie do powiek przeznaczone są dla osób, które mają głęboko osadzone oczy.
8
Jeśli masz jasną karnację, stosuj jasne odcienie. Analogiczne, osoby o ciemnej karnacji powinny używać ciemnych cieni do powiek.
9
Dla naturalnego wyglądu stosuj brązowe cienie do powiek. Są bardzo subtelne i powiększają oczy.
Jak zrobić makijaż piwnych oczu?
Jak malować rzęsy aby były długie?
Jak nakładać cienie do powiek?
Jak używać korektora pod oczy?
 3.1/5 (8 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Kiedy jesteś zmęczona lub chora Twoje oczy są pierwszymi, po których to widać. Ale nie oznacza to, że musisz żyć z...
Jak rozjaśnić zmęczone oczy?
Kiedy jesteś zmęczona lub chora Twoje oczy są pierwszymi...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub