Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Poradnik Seksualny > Jak mieć orgazm bez wytrysku?
Jak mieć orgazm bez wytrysku?

Jak mieć orgazm bez wytrysku?

, specjalista Tipy.pl
 4.2/5 (36 ocen)
Oceń 
Byłoby wspaniale, gdyby mężczyźni podobnie jak kobiety mogli mieć orgazm wielokrotny. Jednak nie musi to pozostać w sferze marzeń. Choć wydaje się to mało prawdopodobne jednak jest to możliwe! Jedyne, co musisz zrobić to nauczyć się przeżywać orgazm bez wytrysku. Podczas wytrysku orgazm trwa około jedną - dwie sekundy, taki sam można osiągnąć bez ejakulacji! Poniżej znajdziesz kilka sposobów jak oddzielić orgazm od wytrysku.
1
Zanim zaczniesz uczyć się przeżywania orgazmu bez wytrysku musisz najpierw nauczyć się powstrzymać orgazm w dowolnym momencie. Później, gdy twoje mięśnie Kegla będą wystarczająco wyćwiczone będziesz mógł zatrzymać wytrysk (poprzez zaciśnięcie odpowiednich mięśni), zaraz przed osiągnięciem orgazmu przez co osiągniesz go bez ejakulacji.
2

Kontrolowanie oddychania.

Musisz nauczyć się kontrolować swój oddech. Wydłużenie oddechu pozwoli ci nie tylko zapanować nad genitaliami i odczuciami, ale także spowoduje zwolnienie rytmu serca, gdy zbliżasz się do orgazmu. Zacznij ćwiczyć oddech na własną rękę. Weź długi, głęboki wdech, policz do trzech i powoli wypuść powietrze. Najlepiej będzie, jeżeli wypuścisz powietrze przez nos - to powoduje, że wydech staje się jeszcze dłuższy.

3
W czasie seksu, gdy zbliżasz się do orgazmu twój oddech naturalnie przyspiesza w wyniku podekscytowania. Musisz się postarać zapanować nad oddechem. Weź głęboki wdech, przytrzymaj powietrze przez kilka sekund i wypuść je powoli przez nos. Dzięki temu twoje ciało stanie się bardziej rozluźnione i zrelaksowane więc nie dojdzie do wytrysku.
Wskazówki
  • Aby uniknąć wytrysku kobieta może uformować "trójnóg" z kciuka, palca wskazującego i środkowego, objąć nim czubek penisa i uciskać do czasu, gdy orgazm minie i ciało partnera się rozluźni.
  • Innym sposobem na uniknięcie wytrysku jest naciskanie dłonią na czubek penisa, oczywiście może to zrobić twoja partnerka.
  • Mężczyzna lub kobieta może również chwycić penisa u jego nasady i trzymać do czasu, aż orgazm nie odejdzie.
strona 1 z 3następna >
 4.2/5 (36 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (7)

Takijedengość - 2012-10-29
Przerywanie moczu może jedynie pomóc ci w późniejszym wieku. Ćwicząc odpowiednie mięśnie wzmacniasz je a tym samym utrzymujesz w dobrej formie. Zaowocuje to na starość tym, że nie będziesz popuszczał przy każdym kroku :-) Sama świadomość tego, że masz władzę nad tym czy wystrzelisz, czy nie jest bardzo przyjemna. Wszędzie zaleca się ćwiczenia mięśni Kegla, nawet w tym serwisie http://www.tipy.pl/artykul_1007,cwiczenia-kegla-dla-mezczyzn.html
max00 - 2012-10-29
Mam pytanie, stosowanie tych technik jest w 100% bezpieczne???, czy przerywanie moczu nie powoduje jakiś późniejszych problemów >
Takijedengość - 2012-10-16
Adonis ma rację, trzeba zapanować nad skurczami mięśnia odpowiedzialnego za pompowanie nasienia. Niestety mięsień ten nie robi ruchów frykcyjnych, ruchy frykcyjne, to po prostu ruchy posuwisto-zwrotne członka podczas stosunku seksualnego :-)
Adonis - 2012-08-02
zgadzam się z punktem 1, nie raz to stosowałem, problem jest w tym, aby na tyle zacisnąć te mięśnie, aby nie dochodziło do ruchów frykcyjnych. Jeżeli się uda, nie będzie wytrysku, jeżeli uda się tylko połowicznie to nasienie wypływa łagodnym strumieniem, w wyraźnie mniejszej objętości
Takijedengość - 2012-05-15
Niestety obaj Panowie się mylicie. Wiem co mówię, bo jestem przykładem faceta, który tak potrafi i nie jest to nic strasznie trudnego. Mięśnie Kegla owszem kurcząc się i rozkurczając zasysają spermę i wyrzucają ją na zewnątrz. Chodzi o to, że przy mocnym napięciu tych mięśni nie mogą one się rozkurczyć żeby zassać spermę a tym samym nie będzie wytrysku. Owszem podczas procesu czuć, że mięśnie te falują ale są to minimalne ruchy w porównaniu z tym, co dzieje się podczas normalnego wytrysku. Trzeba ćwiczyć ich zaciskanie a w trakcie orgazmu jest to trudniejsze, bo trzeba przezwyciężyć ich ruchy samoistne. Z doświadczenia wiem, że czym większa przyjemność i podniecenie tym jest trudniej nad tym zapanować. Tak samo trudniej jest podczas ruszania się, kiedy na przykład jesteśmy stroną aktywną. Łatwiej to zrobić kiedy to partnerka działa albo robimy to sami ręką. To pozwala bardziej skoncentrować się na zaciśnięciu mięśnia.

Myślę, że łatwiej wyćwiczyć to jako nastolatek, kiedy człowiek uczy się wszystkiego i wszystko jest ciekawe, niż w wieku dorosłym kiedy ma się różne nawyki seksualne i brak chęci do nauki nowych rzeczy. Proponuję nie zmuszać do ćwiczeń partnerki, prościej i wydajniej jest robić to samemu. Na partnerce można wypróbować kiedy się już to opanuje.

Odnośnie tego żeby się rozluźnić, to można zastosować pewną sztuczkę także związaną z mięśniami Kegla. Podczas orgazmu prostata produkuje płyn, który miesza się z plemnikami znajdującymi się w woreczku nasiennym tworząc spermę. Mięśnie Kegla przepompowują spermę na zewnątrz w serii iluś wytrysków. Sztuczka polega na tym by nad mięśniem Kegla zapanować w drugą stronę. Zamiast go zaciskać, spróbować go rozkurczyć i powstrzymać przez zaciśnięciem. Dzięki temu, że będzie otwarty, płyn produkowany przez prostatę na bieżąco nie zostanie od razu usunięty na zewnątrz a zacznie się gromadzić w "pompce". W ten sposób ładunek będzie większy. Jeśli po 2-3 słabszych pierwszych skurczach, które uda się powstrzymać pozwolimy na pełen skurcz mięśnia, cały ładunek wystrzeli za jednym razem jako większa salwa. W tym przypadku też wiem, co mówię, choć w tym taki wprawiony jak w pierwszym nie jestem. Tak czy inaczej dobrze sobie takie rzeczy poćwiczyć i nie mówić, że się nie da.
pan niżej - 2012-04-26
Pan wyżej ma rację, próbowałem wszystkiego co opisane jest w tym artykule. Nabijanie wyświetleń, pic na wodę...
. - 2012-03-01
z tymi mięśniami kegla (pierwszy punkt) się nie zgadzam!
uważam że jest dokładnie na odwrót!
skurcz mięśni powoduje wytrysk dlatego jeszcze mocniejszy ich skurcz powoduje jeszcze Mocnieszy wytrysk..
dlatego Więcej Luzu panowie, i głowa do góry ;)
Wiele kobiet uważa, że udawanie orgazmu nie jest w porządku. Udając orgazm dajesz do zrozumienia swojemu partnerowi, że...
Jak udawać orgazm?
Wiele kobiet uważa, że udawanie orgazmu nie jest w porządku. Udając orgazm dajesz...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub