Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Wielkanoc > Dekoracje Wielkanocne > Jak zrobić oryginalne ozdoby wielkanocne?

Jak zrobić oryginalne ozdoby wielkanocne?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.2/5 (22 ocen)
Oceń 
Szukasz pomysłu na oryginalne ozdoby wielkanocne? Myślałaś kiedyś, jaki wielki potencjał tkwi w wyciorach do fajek? Gdy raz dostrzeżesz, jakie możliwości twórcze oferują, sama napiszesz kolejne 10 artykułów o tym, co można z nich zrobić. Poniżej przedstawiam mój pomysł na ozdoby wielkanocne. Miłej zabawy!
kolorowe druciki kreatywne/chenille (do kupienia tutaj), kolorowe pompony dekoracyjne różnej wielkości(np. takie jak tutaj), nożyczki do drutu lub ostre nożyczki, pistolet z klejem (do kupienia tutaj), samoprzylepne oczka (do kupienia tutaj)
1
ozdoby wielkanocne - krok 1.
Każda z opisanych niżej maskotek składa się z dwóch zasadniczych części: główki wykonanej z pomponu i tułowia z drucika kreatywnego.
2
ozdoby wielkanocne - krok 2.
Nawiń drucik na palec tak jak pokazano na zdjęciu.
3
ozdoby wielkanocne - krok 3.
Zauważ, że górna część jest węższa, niż dolna. Dzięki takiemu kształtowi maskotka stabilnie stoi na podłożu, a do jej górnej części łatwiej jest przykleić głowę.
4
Główkę najlepiej jest przykleić do drucika pistoletem z klejem. Jeśli nie masz takiego pistoletu, możesz użyć szybkoschnącego, mocnego kleju. Uważaj, żeby przy okazji nie przykleić także palca!
5
Kropelkę kleju nanieś na czubek tułowia maskotki. Następnie obróć ją do góry nogami i przyklej do pompona. Przytrzymaj całość w takiej pozycji dopóki klej nie wyschnie.
6
ozdoby wielkanocne - króliczek
Króliczek. Po przymocowaniu głowy króliczka do tułowia, czas zająć się jego uszami. Utnij dwa równe kawałki drucika i złóż je w kształt uszu królika. Posmaruj oba końce każdego drutu klejem i przyklej do pompona cały czas je ściskając. Z dwóch małych białych pomponików zrób wypukłe oczy królika. Naklej na nie oczy do zabawek. Jeśli nie masz takich gadżetów, zawsze możesz wykonać oczy z kawałka białej tekturki i namalować źrenice czarnym markerem. Z małego różowego pompona zrób nos królika, a z większego ogon.
Jak zrobić pisanki farbowane w cebuli?
Jak zrobić jajka marmurkowe?
Jak zrobić kieliszek na jajko z rolki po papierze toaletowym?
Jak zrobić marmurkowe pisanki za pomocą lakierów do paznokci?
strona 1 z 2następna >
 4.2/5 (22 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Malwina - 2010-03-24
Ja zamiast wyciorów do fajek użyłam drucików kreatywnych. Mają znacznie więcej kolorów i dostępne są w różnych grubościach.
Wazy na kwiaty z wydmuszek to doskonała, miniaturowa dekoracja wielkanocnego stołu. Wykonanie takich wazoników jest...
Jak zrobić wielkanocne wazoniki na kwiatki z wydmuszek?
Wazy na kwiaty z wydmuszek to doskonała, miniaturowa...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub