Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Wielkanoc > Dekoracje Wielkanocne > Jak zrobić wielkanocne ozdoby z papieru?
Jak zrobić wielkanocne ozdoby z papieru?

, specjalista Tipy.pl
 4.2/5 (81 ocen)
Oceń 
Polecam wykonanie całej parady ptaszków, kurczaczków i zajączków, a także kwiatuszków, koszyczków i wazoników. Wszystkie łatwe i mało czasochłonne, doskonałe dla zabieganej pani domu i małych dzieci. Poniżej zamieszczam więcej szczegółów i instrukcje.
Komputer i drukarka, Nożyczki, Kolorowy brystol, Karton ozdobny (do kupienia tutaj), Wydmuszki z jaj, Barwniki do jaj, Serwetki lub papier do decoupage (do kupienia tutaj), Klej, Kartki zamykane z świątecznym motywem.
1
ozdoby wielkanocne 1

Pisanki zwierzątka

Wydrukuj na białym papierze obrazek poniżej. Wytnij go i odrysuj na kolorowym papierze. Wydmuszki zabarw barwnikami na odpowiednie kolory i podoklejaj wycięte elementy. Jeśli nie wiesz jakie kolory wybrać wzoruj się zdjęciem.

2
wzór 1
Kliknij na obrazek obok aby go powiększyć a następnie wydrukuj.
3
ozdoby wielkanocne z papieru 2

Kwiat z jaja

Aby wykonać ten piękny kwiat wydrukuj zdjęcie poniżej i wytnij. Odrysuj na kartonie ozdobnym. Możesz również wydrukować bezpośrednio na kartce, z której chcesz wyciąć płatki. Wytnij również środek kwiatka, tak, aby dopasować do niego jajko.

4
wzór 2
Kliknij na obrazek obok w celu powiększenia, a następnie wydrukuj. W zależności od rozmiaru jajek możesz dopasować wielkość wzoru w programie np. IrfanView.
5
Pisanki decoupage

Pisanki decoupage

Wystarczy ugotować jaja, następnie posmarować klejem do decoupage (do kupienia tutaj) i nakleić kolorowe serwetki. Wygładź warstwy pędzelkiem. Jeśli chcesz mieć jajo w szkocką kratę, najpierw zafarbuj jajo w barwniku a potem przyklej 6 pasków papieru pionowo (wzdłuż jaja) i jeden poziomo.

Jak zrobić żonkila z wytłaczanki na jajka?
Jak zrobić pisanki z pomponów?
Jak zrobić zajączka wielkanocnego z filcu?
Jak zrobić ozdoby wielkanocne - doniczki z wydmuszek?
strona 1 z 3następna >
 4.2/5 (81 ocen)
Oceń 

  • Komentarze Tipy.pl (5)

Zwierzakovva - 2013-03-26
xD ...
ostra - 2011-04-04
super hihi
kaya - 2011-03-31
Masz talent. To jest coś
agulasek - 2011-03-11
Fajne! Na pewno się przyda! xD
paula - 2011-02-06
ale fajne
Bardzo łatwy w realizacji pomysł na wielkanocne pisanki. Przypadnie do gustu w szczególności tym osobom, które lubią...
Jak ozdobić pisanki mchem?
Bardzo łatwy w realizacji pomysł na wielkanocne pisanki. Przypadnie do gustu w szczególności...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub