Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Depilacja i Usuwanie Włosów > Nos i uszy > Jak usunąć włosy z nosa?
Jak usunąć włosy z nosa?

Jak usunąć włosy z nosa?

, specjalista Tipy.pl
 2.1/5 (222 ocen)
Oceń 
Włosy pojawiają się czasami w zaskakujących miejscach - jak na przykład w nosie. Poniżej znajdziesz kilka porad, jak szybko i skutecznie je usunąć. Wybierz najlepszą dla siebie metodę i w kilka minut pozbądź się kłopotu.
1
wyrywanie włosów z nosa

Nie wolno wyrywać włosów z nosa!

Wyrywanie włosów z nosa jest bardzo popularną metodą pozbywania się ich, jednakże wyrywanie może doprowadzić do infekcji bakteryjnych. Poza tym, włosy w nosie są potrzebne do wychwytywania zanieczyszczeń z wdychanego powietrza.

2

Wybielanie.

Drugim sposobem wartym polecenia jest rozjaśnianie. Jeżeli zależy ci tylko na tym, by Twoje włosy w nosie nie były zauważalne, to ta metoda z pewnością jest dla Ciebie. Zastosuj rozjaśniający krem, taki jaki używasz do wybielania włosków na twarzy. Pozostaw go na około 10 minut, a następnie spłucz.

3

Depilacja.

Możesz zastosować specjalne kremy do depilacji, które usuną włosy w nosie wraz z cebulką. Skóra w nosie będzie gładka i wolna od niechcianych włosków, jednakże bierz pod uwagę, że włosy w nosie są potrzebne. Jeżeli chcesz skorzystać z tej metody, musisz wybrać preparat specjalnie przeznaczony do tego celu. Pamiętaj, by przed jego użyciem zrobić próbę uczuleniową.

Jak zatamować krwawienie spowodowane skaleczeniem przy goleniu?
Jak usunąć włosy z twarzy?
Jak łagodzić podrażnienia po goleniu?
Jak depilować okolice bikini?
strona 1 z 2następna >
 2.1/5 (222 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

cheban - 2012-07-26
wystarczy kupic trymer :) sprawnie idzie pozbywanie sie wlsokow tym urzadzeniem :) w Lidlu jest teraz bardzo tanie bo po 16 zl a nie takie drogie jak w tych wszytskich mango i tv marketach :)
Depilacja to dobrze znany zabieg kosmetyczny. Stosują go zarówno kobiety, jak i mężczyźni. Zbliża się lato, a co za tym...
Jak skutecznie usunąć owłosienie?
Depilacja to dobrze znany zabieg kosmetyczny. Stosują...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub