Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Depilacja i Usuwanie Włosów > Nos i uszy > Jak usunąć włosy z nosa?
Jak usunąć włosy z nosa?

Jak usunąć włosy z nosa?

, specjalista Tipy.pl
 2.1/5 (220 ocen)
Oceń 
Włosy pojawiają się czasami w zaskakujących miejscach - jak na przykład w nosie. Poniżej znajdziesz kilka porad, jak szybko i skutecznie je usunąć. Wybierz najlepszą dla siebie metodę i w kilka minut pozbądź się kłopotu.
1
wyrywanie włosów z nosa

Nie wolno wyrywać włosów z nosa!

Wyrywanie włosów z nosa jest bardzo popularną metodą pozbywania się ich, jednakże wyrywanie może doprowadzić do infekcji bakteryjnych. Poza tym, włosy w nosie są potrzebne do wychwytywania zanieczyszczeń z wdychanego powietrza.

2

Wybielanie.

Drugim sposobem wartym polecenia jest rozjaśnianie. Jeżeli zależy ci tylko na tym, by Twoje włosy w nosie nie były zauważalne, to ta metoda z pewnością jest dla Ciebie. Zastosuj rozjaśniający krem, taki jaki używasz do wybielania włosków na twarzy. Pozostaw go na około 10 minut, a następnie spłucz.

3

Depilacja.

Możesz zastosować specjalne kremy do depilacji, które usuną włosy w nosie wraz z cebulką. Skóra w nosie będzie gładka i wolna od niechcianych włosków, jednakże bierz pod uwagę, że włosy w nosie są potrzebne. Jeżeli chcesz skorzystać z tej metody, musisz wybrać preparat specjalnie przeznaczony do tego celu. Pamiętaj, by przed jego użyciem zrobić próbę uczuleniową.

Jak golić miejsca intymne?
Jak depilować miejsca intymne?
Jak golić nogi?
Jak spowolnić odrastanie włosków?
strona 1 z 2następna >
 2.1/5 (220 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

cheban - 2012-07-26
wystarczy kupic trymer :) sprawnie idzie pozbywanie sie wlsokow tym urzadzeniem :) w Lidlu jest teraz bardzo tanie bo po 16 zl a nie takie drogie jak w tych wszytskich mango i tv marketach :)
Wielokrotnie po depilacji możesz zaobserwować zaczerwienienie skóry. Jest to naturalna reakcja skóry po wyrywaniu...
Jak złagodzić podrażnienia po depilacji?
Wielokrotnie po depilacji możesz zaobserwować zaczerwienienie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub