Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Wielkanoc > Dekoracje Wielkanocne > Jak zrobić baranka z patyczków do uszu?
Jak zrobić baranka z patyczków do uszu?

Jak zrobić baranka z patyczków do uszu?

, specjalista Tipy.pl
 4.3/5 (62 ocen)
Oceń 
Z wykorzystaniem zwykłych patyczków do uszu możesz zrobić niezwykłą owieczkę, która jednocześnie może być podstawką pod imienne karteczki ustawione na stole świątecznym. Poniżej znajdziesz instrukcję wykonania tej wspaniałej owieczki.
Patyczki do uszu, 2 drewniane spinacze, Klej, Nożyczki, Papier oraz komputer i drukarka, Czarny pisak, Kokardka.
1
wielkanoc projekt 1
Wytnij z papieru tułów oraz głowę baranka (owieczki). Dobrze jest od razu wyciąć tułów i głowę podwójnie, aby zrobić tył baranka.
2
wielkanoc projekt 2
Poucinaj bawełniane główki od patyczków zostawiając mały kawałek patyczka około 1,5 cm. Jeśli dziecko ucina patyczki zachowaj szczególną ostrożność.
3
wielkanoc projekt 3
Zacznij naklejanie patyczków na większym kawałku papieru, który będzie tułowiem baranka. Układając je choinkowo, tak aby zachodziły jeden na drugi i kolejnymi przykrywaj wcześniejsze patyczki. Wzoruj się obrazkiem.
4
wielkanoc projekt 4
Teraz weź mały kawałek papieru który będzie głową baranka i naklej dwa kawałki patyczka tak aby wystawały ponad papier jak na obrazku. Będą to uszka naszego baranka.
5
wielkanoc projekt 5
Aby zrobić runo na głowę naszego baranka utnij trzy końcówki z patyczków, tak, aby został tylko kawałeczek z watą - utnij tuż nad bawełnianą częścią. Przyklej układając je pomiędzy uszy jak pokazano na zdjęciu.
6
wielkanoc projekt 6
Pisakiem dorysuj barankowi oczy nosek i inne niezbędne detale. Wzoruj się zdjęciem.
7
wielkanoc projekt 7
Weź złota wstążkę i uformuj z niej małą kokardkę którą naklej na patyczkowych włosach.
8
wielkanoc projekt 8
Teraz pora na nogi baranka. Weź spinacze i przyklej je do tułowia owieczki od strony na której nie ma patyczków. Spróbuj postawić baranka, jeśli nie umieściłeś spinaczów w odpowiednich miejscach przesuń je tak aby baranek mógł stać na spinaczach. Następnie pozostaw do wyschnięcia kleju. Teraz w identyczny sposób wykonaj tył baranka i doklej do spinaczy z drugiej strony.
9
wielkanocny baranek - ozdoba na talerz
Możesz zrobić kilkanaście takich baranków/owieczek w zależności od potrzeb. Spinacze będą trzymać karteczkę z imieniem lub inną z np. życzeniami. Wówczas baranek może stać się również prezentem z życzeniami.
Jak wyhodować owies na stół wielkanocny?
Jak zrobić dekoracyjne pisanki z muliny?
Jak zrobić uszy królika?
Jak zrobić żonkile z bibuły?
 4.3/5 (62 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (8)

kinga - 2014-04-10
Polecam podkleić baranka grubszym kartonem z tyłu a spinacze drewniane zastąpić plastikowymi z większym rozstawem ponieważ początkowo kiedy przykleiłam drewniane, baranek w ogóle nie chciał stać :( Przykleiłam plastikowe super glue i jest super ! Stoi :)
ewiczek-84 - 2013-03-26
rewelacyjny pomysl, oryginalny :) na stol wielkanocny, jak i na ofiarowanie komus bliskiemu. To bardzo dobry sposob na wspolne spedzenie czasu, mozna porozmawiac, posmiac sie - serdecznie pozdrawiam i gratuluje :))
Edziaaa - 2013-03-17
Owieczka jest na prawde prześliczna.Na pewno wykorzystam ten pomysł z patyczkami do uszu,aby zrobić baranka .Świetny pomysł na wystrojenie swojego mieszkania.
lori66534 - 2013-01-12
Pomysł super bardzo mi się podoba. gratuluję pomysłu i wykonania. jeśli chodzi o mnie robiłam takie coś a patyczki kleiłam magikiem, cena w papierniczym ok. 3 zł ale na prawdę trzyma bardzo dobrze i nic się nie odkleja. zaniosłam także na kiermasz w szkole i poszły wszystkie owieczki ;D jeszcze raz gratuluję oryginalności i pomysłu.
SelleXx - 2012-03-31
świetne , dokleję kartkę i zrobię winietki
AdeQ - 2011-04-26
Fajna/fajny Owca/baran a ja i mój tata się śmiejemy ,bo go robimy i ,że niby to pełzający wąż i jego tata był wężem hahah mamy parodie ja się z tatą śmieje właściwie bardzo śmieje.
LOLA - 2011-04-19
Fajna owca
andzia xD - 2010-04-16
zajebiste to jest bo kumpela to robiłą i jej poprostu zaj... wyszło
Stół wielkanocny wymaga przygotowania. Goście zwrócą uwagę nie tylko na serwowane im na tym stole dania, ale również na...
Jak zrobić zajączka wielkanocnego z filcu?
Stół wielkanocny wymaga przygotowania. Goście zwrócą...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub