Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Wielkanoc > Dekoracje Wielkanocne > Jak zrobić baranka z patyczków do uszu?

Jak zrobić baranka z patyczków do uszu?

, specjalista Tipy.pl
 4.3/5 (62 ocen)
Oceń 
 1 z 10 
Z wykorzystaniem zwykłych patyczków do uszu możesz zrobić niezwykłą owieczkę, która jednocześnie może być podstawką pod imienne karteczki ustawione na stole świątecznym. Poniżej znajdziesz instrukcję wykonania tej wspaniałej owieczki.
Patyczki do uszu, 2 drewniane spinacze, Klej, Nożyczki, Papier oraz komputer i drukarka, Czarny pisak, Kokardka.
 4.3/5 (62 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (8)

kinga - 2014-04-10
Polecam podkleić baranka grubszym kartonem z tyłu a spinacze drewniane zastąpić plastikowymi z większym rozstawem ponieważ początkowo kiedy przykleiłam drewniane, baranek w ogóle nie chciał stać :( Przykleiłam plastikowe super glue i jest super ! Stoi :)
ewiczek-84 - 2013-03-26
rewelacyjny pomysl, oryginalny :) na stol wielkanocny, jak i na ofiarowanie komus bliskiemu. To bardzo dobry sposob na wspolne spedzenie czasu, mozna porozmawiac, posmiac sie - serdecznie pozdrawiam i gratuluje :))
Edziaaa - 2013-03-17
Owieczka jest na prawde prześliczna.Na pewno wykorzystam ten pomysł z patyczkami do uszu,aby zrobić baranka .Świetny pomysł na wystrojenie swojego mieszkania.
lori66534 - 2013-01-12
Pomysł super bardzo mi się podoba. gratuluję pomysłu i wykonania. jeśli chodzi o mnie robiłam takie coś a patyczki kleiłam magikiem, cena w papierniczym ok. 3 zł ale na prawdę trzyma bardzo dobrze i nic się nie odkleja. zaniosłam także na kiermasz w szkole i poszły wszystkie owieczki ;D jeszcze raz gratuluję oryginalności i pomysłu.
SelleXx - 2012-03-31
świetne , dokleję kartkę i zrobię winietki
AdeQ - 2011-04-26
Fajna/fajny Owca/baran a ja i mój tata się śmiejemy ,bo go robimy i ,że niby to pełzający wąż i jego tata był wężem hahah mamy parodie ja się z tatą śmieje właściwie bardzo śmieje.
LOLA - 2011-04-19
Fajna owca
andzia xD - 2010-04-16
zajebiste to jest bo kumpela to robiłą i jej poprostu zaj... wyszło
Serwetka złożona na kształt uszu królika będzie niesamowitym dodatkiem na twój świąteczny stół. Dodatkowo ozdoba ta...
Jak złożyć serwetkę w uszy królika?
Serwetka złożona na kształt uszu królika będzie niesamowitym...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub