Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Wielkanoc > Dekoracje Wielkanocne > Jak zrobić kartki wielkanocne?
Jak zrobić kartki wielkanocne?

Jak zrobić kartki wielkanocne?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.9/5 (25 ocen)
Oceń 
Spraw by wszyscy, którym wyślesz kartkę na święta czuli się wyjątkowi. Aby to osiągnąć nie kupuj kartek w sklepie, ale wykonaj je własnoręcznie. Takie kartki sprawią, że ich adresaci poczują się wyróżnieni i z całą pewnością będą ci bardzo wdzięczni nie tylko za pamięć, ale także za to, że podarowałeś im trochę swojego czasu. Dodatkowo, takie własnoręcznie robione kartki są doskonałym, twórczym sposobem na wykorzystanie resztek papieru, małych kawałków materiału i wstążek, które każdy z nas znajdzie w swoim domu. Poniżej znajdziesz instrukcję jak samodzielnie zrobić proste kartki wielkanocne.
Kartki papieru lub gotowa baza do kartek z wyciętym kształtem pisanki (do kupienia tutaj), Koperty - najlepiej kolorowe (do kupienia tutaj), Kolorowe, najlepiej wzorzyste kawałki materiału, Ozdobny papier do pakowania prezentów, Wstążki, Linijka, Ostre nożyczki
1
wykonanie kartki wielkanocnej
Zacznij od wycięcia odpowiedniego kawałka papieru. Kartka będzie się składać z trzech części, więc równo podziel papier na trzy sekcje.
2
Na pierwszej części naklej kawałek wzorzystego materiału, powinien on znajdować się około 1cm od brzegów pierwszej sekcji kartki. Na wierzch materiału możesz dodatkowo przykleić kokardkę lub kolorową wstążeczkę.
3
Na drugiej (środkowej) części papieru naszkicuj i wytnij kształt przypominający jajko. Papier wokół wyciętego jajka posmaruj klejem i przyłóż do niego pierwszą część karty (czyli tą, do której wcześniej przykleiłaś kolorowy materiał). Przyciśnij kartkę, by klej dobrze złapał obie części.
4
Trzecią część papieru zegnij tak, by powstała otwierana kartka wielkanocna. Możesz na niej napisać życzenia świąteczne.
5
ozdabianie koperty
Aby efekt końcowy był pełny, wykończymy również kopertę. Rozłożoną kopertę połóż na ozdobnym papierze i odrysuj jej kształt. Pamiętaj, by nie kłaść jej klejem do dołu, bo wówczas przyklei się do papieru i go zniszczy. Wytnij papier na kształt koperty.
6
wykańczanie koperty
Wycięty fragment włóż do koperty i zegnij rogi tak, by były nieco krótsze niż górna, trójkątna krawędź koperty. Zagięte krawędzie przytnij nożyczkami lub nożykiem. Na krawędzie tak dopasowanego papieru nanieś klej i przyklej go do wnętrza kopert.
7
Gdy klej dobrze wyschnie kartkę włóż do koperty i wyślij komuś ci bliskiemu z najlepszymi życzeniami wielkanocnymi.
Jak zrobić króliki z rolek papieru toaletowego?
Jak zrobić kartkę wielkanocną metodą quillingową?
Jak zrobić gniazdko wielkanocne z bazi?
Jak obchodzić Wielkanoc?
 3.9/5 (25 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

No,botoja . - 2012-04-05
jak wyglada efekt koncowy ?
Święta Wielkanocne to bardzo radosny dla nas okres. Przygotuj więc specjalną kartkę z pisklakami. Możesz wysłać ją do...
Jak zrobić wielkanocną kartkę z pisklakami?
Święta Wielkanocne to bardzo radosny dla nas okres...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub