Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Wielkanoc > Dekoracje Wielkanocne > Jak zrobić papierowe dekoracje wielkanocne?
Jak zrobić papierowe dekoracje wielkanocne?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.3/5 (6 ocen)
Oceń 
Wiosna to czas, kiedy wokół nas jest mnóstwo puszystych i malutkich królików oraz kurczaczków – symbolów odrodzenia. Można to zobrazować w uroczy sposób za pomocą prostych łańcuchów z papieru, które będą idealną ozdobą na Wielkanoc. Wykonane z papieru i bibuły króliki i kurczaczki będą doskonałą ozdobą talerza z ciastem czy podstawki na jajka.
Papierowy łańcuch z królikami: Szablon z królikami, Papier pergaminowy lub bibuła, Nożyczki, Dwustronna taśma, Papierowe podstawki na jajka z kurczakami (zajączkami): Szablon z kurczaczkami (lub z zajączkami), Twardy papier, Nożyczki
1
wielkanocny łańcuch z królikami
Papierowy łańcuch z królikami:

Przygotuj odpowiedniej długości papier pergaminowy lub bibułę. Zacznij od zmierzenia obwodu talerza, na którym chcesz położyć ciasto, a następnie utnij odpowiedniej długości pasek bibuły.
2
szablon do łańcucha z królikami
Wydrukuj szablon. Najlepiej jeśli zrobisz to na arkuszu twardszego papieru. Wytnij króliki.
3
Przyłóż szablon do jednego z końców bibuły i odrysuj go używając do tego celu ołówka.
4
Złóż bibułę w harmonijkę. Na wierzchu powinien znajdować się odrysowany kształt królika.
5
Przy pomocy nożyczek wytnij króliki z bibuły. Pamiętaj także o elementach znajdujących się w środku szablonu.
6
Rozłóż bibułę, a na jej dolną zakładkę nałóż pasek dwustronnej taśmy samoprzylepnej. Zdejmij osłonę z taśmy i przyklej łańcuch wzdłuż obwodu talerza.
7
podstawki na jajka z kurczaczkami
Papierowe podstawki na jajka z kurczakami (lub zajączkami):
Podstawki z kurczaczkami (lub zajączkami) powinny być wykonane ze średniej grubości papieru. Jego kolor zależy tylko od ciebie. Przygotuj więc arkusz sztywnego papieru.
Jak zrobić pleciony koszyczek wielkanocny z papieru?
Jak zrobić wielkanocny wianek?
Jak zrobić kurczaczki z jajek styropianowych?
Jak zrobić krzyż z liścia palmy?
strona 1 z 2następna >
 3.3/5 (6 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Robiąc pisanki, co roku staramy się trzymać tradycji. Tak powstają piękne kraszanki, wyklejanki czy pisankowe zajączki....
Jak zrobić pisankowe zoo?
Robiąc pisanki, co roku staramy się trzymać tradycji. Tak powstają piękne kraszanki...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub