Tutaj jesteś: Jedzenie i Picie > Przepisy Świateczne > Przepisy Wielkanocne > Jak zrobić króliczka z gotowanego jajka?

Jak zrobić króliczka z gotowanego jajka?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.8/5 (6 ocen)
Oceń 
Zbliża się Wielkanoc. Święta te większości z nas kojarzą się z jajkami. Wykorzystajmy je więc i stwórzmy oryginalne i zabawne dekoracje, które nasze dzieci spałaszują ze smakiem. Wykonanie takiego uroczego króliczka nie jest skomplikowane i wbrew pozorom nie wymaga od nas dużego wysiłku. Wystarczy dosłownie chwila, by cieszyć się widokiem zabawnego kicaka. Poniżej znajdziecie wskazówki, które pomogą w wam w zrobieniu króliczka z jajka.
Ugotowane na twardo jajko, Marchewka, Oliwki czarne, Kilka nitek spaghetti
1
Niewielka marchewkę przetnij wzdłuż na pół. Na końcach obu połówek zrób niewielkie nacięcia, będą to stopy naszego króliczka.
2
Połóż jajko na desce i odetnij niewielki fragment jego spodu. Dzięki temu królik będzie stabilnie stał w pionie.
3
Przy pomocy niewielkich fragmentów surowego spaghetti przymocuj marchewki do jajka. Wbij makaron w stopy królika, a następnie nabij na nie jajko.
4
Odcięty ze spodu kawałek jajka podziel na pół – będą to uszy naszego królika. Przymocuj je do jajka za pomocą spaghetti.
5
Oliwkę przetnij na cztery części. Z ćwiartek zrób oczy i nos królika. Kawałki spaghetti wykorzystaj do zrobienia wąsów. Twój wielkanocny królik jest już gotowy.
Jak farbować ugotowane jajka – marmurek?
Jak zrobić lukier królewski?
Jak zrobić babkę z jabłkami i cynamonem?
Jak zrobić dekoracyjne kurczaczki z jajek na twardo?
 3.8/5 (6 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Zawsze na święta wielkanocne kupujesz swoim pociechom czekoladowe pisanki, ale niestety często zdarza się, że są one...
Jak zrobić czekoladowe jajka w skorupkach?
Zawsze na święta wielkanocne kupujesz swoim pociechom...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub