Tutaj jesteś: Jedzenie i Picie > Przepisy Świateczne > Przepisy Wielkanocne > Jak zrobić króliczka z gotowanego jajka?

Jak zrobić króliczka z gotowanego jajka?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.8/5 (6 ocen)
Oceń 
Zbliża się Wielkanoc. Święta te większości z nas kojarzą się z jajkami. Wykorzystajmy je więc i stwórzmy oryginalne i zabawne dekoracje, które nasze dzieci spałaszują ze smakiem. Wykonanie takiego uroczego króliczka nie jest skomplikowane i wbrew pozorom nie wymaga od nas dużego wysiłku. Wystarczy dosłownie chwila, by cieszyć się widokiem zabawnego kicaka. Poniżej znajdziecie wskazówki, które pomogą w wam w zrobieniu króliczka z jajka.
Ugotowane na twardo jajko, Marchewka, Oliwki czarne, Kilka nitek spaghetti
1
Niewielka marchewkę przetnij wzdłuż na pół. Na końcach obu połówek zrób niewielkie nacięcia, będą to stopy naszego króliczka.
2
Połóż jajko na desce i odetnij niewielki fragment jego spodu. Dzięki temu królik będzie stabilnie stał w pionie.
3
Przy pomocy niewielkich fragmentów surowego spaghetti przymocuj marchewki do jajka. Wbij makaron w stopy królika, a następnie nabij na nie jajko.
4
Odcięty ze spodu kawałek jajka podziel na pół – będą to uszy naszego królika. Przymocuj je do jajka za pomocą spaghetti.
5
Oliwkę przetnij na cztery części. Z ćwiartek zrób oczy i nos królika. Kawałki spaghetti wykorzystaj do zrobienia wąsów. Twój wielkanocny królik jest już gotowy.
Jak zrobić zajączka wielkanocnego?
Jak zrobić gniazdka wielkanocne na słodko?
Jak zrobić lukier królewski?
Jak zrobić jajka faszerowane kurczakiem?
 3.8/5 (6 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Szukasz pomysłu na jajka wielkanocne? Poczęstuj swoich gości jajkami po diabelsku. Nazwa nie nawiązuje może zbyt dobrze...
Jak zrobić jajka po diabelsku?
Szukasz pomysłu na jajka wielkanocne? Poczęstuj swoich...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub