Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Wielkanoc > Dekoracje Wielkanocne > Jak zrobić wielkanocną kartkę z pisklakami?

Jak zrobić wielkanocną kartkę z pisklakami?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.9/5 (8 ocen)
Oceń 
Święta Wielkanocne to bardzo radosny dla nas okres. Przygotuj więc specjalną kartkę z pisklakami. Możesz wysłać ją do swoich bliskich z życzeniami, z pewnością sprawisz im nieco radości. Kartkę tę możesz wykorzystać także jako winietki na świąteczny stół, które będą wskazywały miejsca dla gości. Przeczytaj poniższe wskazówki, a podpowiemy ci, jak ją wykonać.
Zielony karton, Pomarańczowy karton, Klej, Żółte pompony o średnicy ok. 1cm-2 cm (do kupienia tutaj), Czarne ziarenka (np. pieprzu)
1
Arkusz zielonego kartonu o wymiarach około 15cm x 23cm połóż na płaskiej powierzchni. Na jednym z krótszych boków zrób zakładkę o szerokości około 9cm. Na drugim końcu odmierz 5-centymetrową zakładkę i złóż ją w przeciwnym kierunku.
2
Na krótszej zakładce zrób nacięcia, które kształtem będą przypominały trawę. W górnej części środkowej zakładki napisz wiosenne powitanie lub imię i nazwisko gościa, jeśli kartka ma posłużyć jako winietka na stół.
3
Teraz czas zrobić pisklaki. Z większych pomponów zrób ciała kurczaków, z mniejszych wykonaj ich głowę. Przyklej je do kartki, na środkową zakładkę poniżej napisu.
4
Czarne ziarenka posłużą nam jako oczy piskląt. Przyklej je w odpowiednich miejscach używając kleju. Arkusz pomarańczowego kartonu złóż na pół, a z krawędzi wytnij niewielkie trójkąty – w ten sposób otrzymasz otwarte dzioby dla naszych piskląt. Przyklej je w odpowiednim miejscu.
Jak zrobić królika origami?
Jak ozdobić pisanki metodą decoupage?
Jak zrobić marmurkowe pisanki za pomocą lakierów do paznokci?
Jak zrobić uszy królika?
 4.9/5 (8 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Ponoć całe piękno tkwi w prostocie. Tak jest również w przypadku tej kartki. Kawałek kartonu, odrobina inwencji...
Jak zrobić kartkę wielkanocną z pisanką?
Ponoć całe piękno tkwi w prostocie. Tak jest również...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub