Tutaj jesteś: Zdrowie > Zdrowie Psychiczne > Stres > Jak poprawić sobie humor?
Jak poprawić sobie humor?

Jak poprawić sobie humor?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.4/5 (8 ocen)
Oceń 
Nawet, jeżeli czujesz się zmęczony i przygnębiony, dobry humor jest w zasięgu twojej ręki. Bycie radosnym zależy wyłącznie od ciebie. Istnieje kilka rzeczy, które pomogą ci taki stan osiągnąć. Gdy czujesz, że tracisz energię powinieneś zacząć się więcej ruszać. Analogicznie, żeby mieć dobry humor, musisz podjąć działania, żeby go poprawić. Poniżej dowiesz się, jak to zrobić.
1

Walcz, by przepędzić przygnębienie. Podejmij decyzję, że chcesz być wesoły. To pierwszy krok. Wolisz być szczęśliwy, czy tkwić w negatywnych emocjach? Jeżeli jesteś gotowy na radość i szczęście, otwórz się na nie.

2

Uśmiechaj się. Uśmiechaj się do wszystkich, których spotkasz. Nie ma nic złego w tym, że pierwszy uśmiech będzie nieco wymuszony, każdy kolejny przyjdzie ci znacznie bardziej naturalnie. Zobaczysz, że w końcu znacznie lepiej się poczujesz. Pamiętaj, nie walcz z tym, że stajesz się bardziej szczęśliwy.

3

Śmiej się. Powiedz kilka żartów. Czytaj dowcipy, szukaj śmiesznych filmików w Internecie. Nie bój się wygłupić, wybuchaj śmiechem. Gdy się śmiejesz, rozluźnij ciało tak, by przybierało naturalne pozycje. Spowoduje to wydzielanie się endorfin, które sprawią, że poczujesz się dobrze.

4

Bądź uprzejmy dla innych ludzi. Przepuść kogoś w kolejce i na drodze, bądź uprzejmy w każdej sytuacji, jaka nadarzy się w ciągu dnia.

Jak zmienić się na lepsze?
Jak się wyciszyć?
Jak pokonać lenistwo?
Jak zwiększyć energię życiową?
strona 1 z 2następna >
Przeczytaj teraz: Jak być szczęśliwym?
 4.4/5 (8 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Gosia - 2010-07-12
Ja mam kiepski humor jak jestem głodna lub chce mi się pić. Dlatego jak robię się wściekła wypijam szklankę wody. Zwykle złość przechodzi.
Jak być szczęśliwą?
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub