Tutaj jesteś: Zdrowie > Zdrowie Psychiczne > Stres > Jak poprawić sobie humor?

Jak poprawić sobie humor?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.4/5 (8 ocen)
Oceń 
Nawet, jeżeli czujesz się zmęczony i przygnębiony, dobry humor jest w zasięgu twojej ręki. Bycie radosnym zależy wyłącznie od ciebie. Istnieje kilka rzeczy, które pomogą ci taki stan osiągnąć. Gdy czujesz, że tracisz energię powinieneś zacząć się więcej ruszać. Analogicznie, żeby mieć dobry humor, musisz podjąć działania, żeby go poprawić. Poniżej dowiesz się, jak to zrobić.
1

Walcz, by przepędzić przygnębienie. Podejmij decyzję, że chcesz być wesoły. To pierwszy krok. Wolisz być szczęśliwy, czy tkwić w negatywnych emocjach? Jeżeli jesteś gotowy na radość i szczęście, otwórz się na nie.

2

Uśmiechaj się. Uśmiechaj się do wszystkich, których spotkasz. Nie ma nic złego w tym, że pierwszy uśmiech będzie nieco wymuszony, każdy kolejny przyjdzie ci znacznie bardziej naturalnie. Zobaczysz, że w końcu znacznie lepiej się poczujesz. Pamiętaj, nie walcz z tym, że stajesz się bardziej szczęśliwy.

3

Śmiej się. Powiedz kilka żartów. Czytaj dowcipy, szukaj śmiesznych filmików w Internecie. Nie bój się wygłupić, wybuchaj śmiechem. Gdy się śmiejesz, rozluźnij ciało tak, by przybierało naturalne pozycje. Spowoduje to wydzielanie się endorfin, które sprawią, że poczujesz się dobrze.

4

Bądź uprzejmy dla innych ludzi. Przepuść kogoś w kolejce i na drodze, bądź uprzejmy w każdej sytuacji, jaka nadarzy się w ciągu dnia.

Jak cieszyć się życiem?
Jak znaleźć swoje hobby?
Jak być odważnym?
Jak nabrać pewności siebie?
strona 1 z 2następna >
 4.4/5 (8 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Gosia - 2010-07-12
Ja mam kiepski humor jak jestem głodna lub chce mi się pić. Dlatego jak robię się wściekła wypijam szklankę wody. Zwykle złość przechodzi.
Jesteś w udanym związku i chcesz, żeby między tobą, a twoim chłopakiem nadal było dobrze? Istnieje kilka prostych...
Jak wywołać uśmiech na ustach mężczyzny?
Jesteś w udanym związku i chcesz, żeby między tobą...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub