Tutaj jesteś: Finanse Osobiste > Zarządzanie Majątkiem > Planowanie Finansów > Jak zostać bogatym?

Jak zostać bogatym?

, specjalista Tipy.pl
 3/5 (231 ocen)
Oceń 
Dla wielu ludzi robienie pieniędzy jest łatwe, inwestują i pomnażają je przez lata. Kredyty, opłaty, dzieci, inflacja łatwo zrujnują Twoje zarobki i oszczędności, ale przy odrobinie szczęścia możesz pewnego dnia obudzić się niesamowite bogaty.
1
Zdobądź wyższą i odpowiednią edukację aby Twoje zarobki mogły być wyższe. Możesz być najlepszym inwestorem na świecie, ale bez odpowiedniej wiedzy nigdy nie staniesz się bogaty.
2
Próbuj wspinać się po szczeblu kariery w pracy. Wykonuj swoją pracę najlepiej jak tylko potrafisz, a szybko zostaniesz doceniony i będziesz mieć szansę na awans. Drobnymi kroczkami dojedziesz na szczyt.
3
Pomyśl o samozatrudnieniu, jeżeli masz taką możliwość. Mając kontrolę nad wykonywaną pracą zwiększysz swoje zyski i może udać Ci się otworzyć drzwi do kariery, co nie zawsze jest możliwe do osiągnięcia w mało elastycznej firmie.
4
Naucz się oszczędzać. Bez tego nawet, jeżeli masz wysokie zarobki, nigdy nie zostaniesz bogaty wydając pieniądze na prawo i lewo.
5
Inwestuj pieniądze w akcje długoterminowe i niskiego ryzyka. Lokując pieniądze w zmienny rynek akcyjny, możesz spać spokojnie, a Twoje zyski będą się zwiększać powoli, ale bezpiecznie i konkretnie.
6
Jeżeli decydujesz się na ryzykowne inwestycje, rób to tylko wówczas, gdy jesteś pewny, że nie stracisz. Nawet, jeśli coś wydaje się ryzykownym przedsięwzięciem, poprzez badania i dobre zorientowanie na danym rynku, możesz się ustrzec od kłopotów.
7
Weź pod uwagę także inne możliwości inwestowania. Nie muszą to być tylko akcje. Może to być waluta obca, lub nieruchomości. One zawsze zapewniają ogromne zyski i są bezpieczne, nawet w sytuacji stagnacji ekonomicznej.
Jak zyskać na poświątecznych wyprzedażach?
Jak się targować?
Jak oszczędzać energię elektryczną?
Jak radzić sobie z osobami wyłudzającymi pieniądze?
 3/5 (231 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (4)

Nadia - 2014-04-29
tylko jak znaleźć tego dobrego doradcę?
Pamela - 2014-04-24
Kapitał trzeba pomnażać żadna nowość. Znajdź dobrego doradcę i do roboty!
zenek50zenek - 2013-04-04
marne te wskazówki kazy o tym wie ale to takie proste nie jest
kamyk - 2012-04-29
kupa ja niewiem jak byc bogatym
Gra o Tron nie byłaby taka wspaniała gdyby nie Lannisterowie. Są oni rodem, którego wszyscy nienawidzimy tak bardzo, że...
Jak zrobić zupę kasztanową Lanissterów?
Gra o Tron nie byłaby taka wspaniała gdyby nie Lannisterowie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub