Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Płodność > Jak mieć więcej spermy?
Jak mieć więcej spermy?

Jak mieć więcej spermy?

, specjalista Tipy.pl
 4.9/5 (243 ocen)
Oceń 
Przyczyn niewielkiej ilości spermy może być bardzo wiele – skażone nasienie, zbyt obcisła bielizna, kąpiele w bardzo gorącej wodzie, zbyt długie siedzenie, które powoduje, że masa tłuszczowa opada na jądra powodując zmniejszenie produkcji plemników. Również zbyt częste wytryski nasienia, mogą prowadzić do zmniejszenia ilości spermy oraz niepłodności. Nałogi, takie jak palenie papierosów i spożywanie alkoholu, jak również nadmierny wysiłek fizyczny i psychiczny, mogą także wpłynąć na jakość naszej spermy. Poniżej znajdziesz 10 prostych sposobów na zwiększenie ilości spermy.
1
Uprawiaj seks i masturbuj się znacznie rzadziej. Im częściej będziesz miał wytrysk, tym rzadsze będzie twoje nasienie. Zaleca się więc zachowanie trzech dni przerwy pomiędzy dwoma kolejnymi wytryskami.
2
Skończ z nałogami, takimi jak palenie papierosów, czy spożywanie alkoholu. Alkohol wpływa na czynność wątroby, która z kolei powoduje gwałtowny wzrost poziomu estrogenów w organizmie. Nawet dwa drinki dziennie będą miały długotrwały wpływ na produkcję spermy.
3
Ćwicz regularnie. Trenuj cykliczne mięsień Kegla. To mięsień łonowo - guziczny, który podtrzymuje narządy płciowe. Dzięki temu będziesz w stanie kontrolować swój wytrysk.
4
Jedz pełnowartościowe produkty spożywcze. Zastosuj dietę o niskiej zawartości tłuszczu i wysokiej zawartości białka. Warzywa i pełnoziarniste produkty są dobre dla naszego zdrowia i naszego nasienia. Unikaj gorzkiej, ostrej i pikantnej żywności. Zmniejsz spożycie kofeiny.
5
Unikaj przegrzania jąder. Noś luźne bawełniane bokserki, w żadnym wypadku nie zakładaj obcisłej bielizny. Unikaj gorących kąpieli i sauny.
strona 1 z 2następna >
 4.9/5 (243 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (3)

lakukarak@wp.pl - 2013-01-15
można stosować tabletki dla facetów. Mój stosuje Promen i jesteśmy happy ;-)
Mat - 2012-08-08
do awere: ile masz lat? to jest oczywiste że zbyt częste współżycie zmniejsza ilość plemników w nasieniu.
awere - 2012-08-08
"Również zbyt częste wytryski nasienia, mogą prowadzić do zmniejszenia ilości spermy oraz niepłodności." - co za debi.l to pisał? Hahaha.
Przez lata staraliście się unikać ciąży i używaliście antykoncepcji, a wykonywanie testu ciążowego wiązało się z...
Jak wyznaczyć dni płodne?
Przez lata staraliście się unikać ciąży i używaliście antykoncepcji, a wykonywanie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub