Tutaj jesteś: Biznes > Reklama > Reklama w Internecie > Jak dodać firmę do Google Maps?
Jak dodać firmę do Google Maps?

Jak dodać firmę do Google Maps?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 2.2/5 (228 ocen)
Oceń 
Wielu przedsiębiorców słyszało o Google AdWords i reklamach sponsorowanych. Kampanie AdWords mogą okazać się zbyt kosztowne, zwłaszcza dla małych firm, które dopiero wchodzą na lokalny rynek. Na szczęście istnieje jeszcze jeden, równie skuteczny, sposób reklamowania się w Google. Google Maps skierowany jest w szczególności do przedsiębiorców lokalnych. Najlepsze jest w nim jednak to, że jest całkowicie darmowy. Dodanie firmy do Google Maps jest bardzo proste i nie zajmie ci więcej, niż 20 minut. Korzyści, jakie osiągniesz z takiego rozwiązania są jednak olbrzymie. Poświęć więc kilka minut, przeczytaj poniższą instrukcję i wykorzystaj możliwości, jakie niesie obecność twojej firmy w Google Maps.
1
Wejdź na stronę http://maps.google.pl.
2
Po lewej stronie, obok mapy znajduje się odnośnik „Umieść swoją firmę w serwisie Mapy Google”. Kliknij na niego.
3
Jeśli twojej firmy nie ma jeszcze na Google Maps, kliknij na przycisk „Dodaj nową firmę”.
4
Zostanie ci wyświetlony formularz, w którym musisz podać nazwę firmy, jej lokalizację, dane teleadresowe, opis firmy i profil jej działalności.
5
Podczas wprowadzania kolejnych informacji, możesz obserwować jak zmienia się „wizytówka” twojej firmy, widoczna po prawej stronie ekranu. Gdy wypełnisz wszystkie dane, naciśnij przycisk „Następne”.
6
Pojawi się druga strona formularza. Zostaniesz poproszony o podanie informacji dotyczących godzin pracy twojej firmy, formy kontaktu z klientami i opcji płatności za towary/usługi. Google Maps oferuje również możliwość umieszczenia zdjęć (max. 10) i plików wideo (max. 5).
7
Pamiętaj, im bardziej szczegółowych informacji udzielisz, tym wyżej znajdzie się twoja firma w wynikach wyszukiwania.
Jak założyć stronę na Facebooku?
Jak wykonać darmowe pozycjonowanie stron internetowych?
Jak stworzyć newsletter?
Jak promować produkt?
strona 1 z 2następna >
Przeczytaj teraz: Jak stworzyć newsletter?
 2.2/5 (228 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

Comment - 2014-04-04
Artykuł jest nieaktualny. Próżno szukać na mapach google pod tym adresem przycisku Umieść swoją firmę w serwisie Mapy Google” Poprawcie to :)
rspt@op.pl - 2012-02-02
Super. łatwo przejrzyście podane i na temat. prościej się chyba nie da :)pzdr
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub