Tutaj jesteś: Biznes > Reklama > Reklama w Internecie > Jak dodać firmę do Google Maps?
Jak dodać firmę do Google Maps?

Jak dodać firmę do Google Maps?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 2.2/5 (229 ocen)
Oceń 
Wielu przedsiębiorców słyszało o Google AdWords i reklamach sponsorowanych. Kampanie AdWords mogą okazać się zbyt kosztowne, zwłaszcza dla małych firm, które dopiero wchodzą na lokalny rynek. Na szczęście istnieje jeszcze jeden, równie skuteczny, sposób reklamowania się w Google. Google Maps skierowany jest w szczególności do przedsiębiorców lokalnych. Najlepsze jest w nim jednak to, że jest całkowicie darmowy. Dodanie firmy do Google Maps jest bardzo proste i nie zajmie ci więcej, niż 20 minut. Korzyści, jakie osiągniesz z takiego rozwiązania są jednak olbrzymie. Poświęć więc kilka minut, przeczytaj poniższą instrukcję i wykorzystaj możliwości, jakie niesie obecność twojej firmy w Google Maps.
1
Wejdź na stronę http://maps.google.pl.
2
Po lewej stronie, obok mapy znajduje się odnośnik „Umieść swoją firmę w serwisie Mapy Google”. Kliknij na niego.
3
Jeśli twojej firmy nie ma jeszcze na Google Maps, kliknij na przycisk „Dodaj nową firmę”.
4
Zostanie ci wyświetlony formularz, w którym musisz podać nazwę firmy, jej lokalizację, dane teleadresowe, opis firmy i profil jej działalności.
5
Podczas wprowadzania kolejnych informacji, możesz obserwować jak zmienia się „wizytówka” twojej firmy, widoczna po prawej stronie ekranu. Gdy wypełnisz wszystkie dane, naciśnij przycisk „Następne”.
6
Pojawi się druga strona formularza. Zostaniesz poproszony o podanie informacji dotyczących godzin pracy twojej firmy, formy kontaktu z klientami i opcji płatności za towary/usługi. Google Maps oferuje również możliwość umieszczenia zdjęć (max. 10) i plików wideo (max. 5).
7
Pamiętaj, im bardziej szczegółowych informacji udzielisz, tym wyżej znajdzie się twoja firma w wynikach wyszukiwania.
Jak założyć stronę na Facebooku?
Jak stworzyć newsletter?
Jak zrobić chwytliwą reklamę?
Jak być kreatywnym w tworzeniu reklam?
strona 1 z 2następna >
 2.2/5 (229 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

Comment - 2014-04-04
Artykuł jest nieaktualny. Próżno szukać na mapach google pod tym adresem przycisku Umieść swoją firmę w serwisie Mapy Google” Poprawcie to :)
rspt@op.pl - 2012-02-02
Super. łatwo przejrzyście podane i na temat. prościej się chyba nie da :)pzdr
Baner jest jak przedstawiciel handlowy twojej firmy. Możesz oczywiście zrobić go sam za pomocą darmowych programów,...
Jak zrobić baner?
Baner jest jak przedstawiciel handlowy twojej firmy. Możesz oczywiście zrobić go sam...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub