Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Bezpieczny Seks > Jak dobrze zrobić palcówkę?
Jak dobrze zrobić palcówkę?

Jak dobrze zrobić palcówkę?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 2.4/5 (487 ocen)
Oceń 
Używając palców do pieszczenia kobiecej waginy możesz uzyskać zadziwiające rezultaty - oczywiście, jeżeli używasz odpowiedniej techniki. Wiele zależy od ciebie, sam musisz się dowiedzieć, czego konkretnie oczekuje twoja partnerka, jaką lubi szybkość, tempo zabawy i jaka ilość palców jej odpowiada. Poniżej znajdziesz wskazówki, jak dobrze zrobić palcówkę zgodnie z oczekiwaniami większości kobiet. Zanim jednak przystąpisz do rzeczy kobieta musi być podniecona i wilgotna. Nie możesz po prostu wsunąć palca w jej pochwę, najpierw spróbuj pocierać łechtaczkę by zapewnić podniecenie. Zawsze pamiętaj by najpierw rozochocić partnerkę a potem dopiero zapoznać ją ze swoimi dłońmi.
1

Pocieranie.
U większości kobiet łechtaczka jest miejscem, które najmocniej reaguje na stymulację. Jeżeli kobieta nie jest dość mocno pobudzona, nawilż palce lubrykantem. Używając koniuszków palca wskazującego i środkowego delikatnie pocieraj łechtaczkę okrężnymi ruchami. Reakcja partnerki pozwoli ci bez problemu odgadnąć, czy jesteś na dobrej drodze. Jeżeli partnerka jest zadowolona z tego jak jej dotykasz, kontynuuj zwiększając nieco szybkość. Pamiętaj jednak, że nie ma sensu zbytnio się spieszyć, najważniejsze by skupić się na odpowiednim miejscu. Jeżeli kobieta mówi lub krzyczy „nie przestawaj”, to nie przestawaj. Są jednak i takie kobiety, które wolą by dać oddech łechtaczce i wsunąć palec do pochwy w rytmicznym tempie. Obserwuj reakcję swojej partnerki, by sprawdzić czy jest ona jedną z tych właśnie kobiet.

2

Szybkie paluszki.
Twoja kobieta lubi wolny, spokojny seks, czy może raczej uwielbia podskakiwać na tobie w górę i w dół jak poparzona? Jeżeli preferuje ten drugi sposób użyj środkowego palca, wsuwaj go i wyciągaj z dużą szybkością, takie pieszczoty mogą zaowocować orgazmem. Do zastosowania tej techniki najlepiej, jeżeli będziesz znajdował się dokładnie na wprost jej waginy (nogi powinny być rozłożone, a ty pomiędzy nimi). Taka pozycja umożliwi ci wyprostowanie ręki i zanurzenie całego palca w swoją partnerkę. Ponadto zmniejsza się szansa na niepowodzenie.

Wskazówki
  • Robienie palcówki nie jest wcale trudne. Kiedy odpowiednio pobudzisz myśli partnerki, jej ciało na pewno chętnie pozwoli ci na pieszczoty.
  • Zawsze powinieneś przede wszystkim uwzględniać to, co lubi twoja partnerka. Jeżeli nie umiesz odczytać jej pragnień ze wskazówek, które ci daje, po prostu zapytaj, na co ma ochotę.
  • Przed następnym razem zadbaj o swoje dłonie by były czyste i schludne. Pokaż partnerce, ile możesz nimi zdziałać.
strona 1 z 3następna >
 2.4/5 (487 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (3)

raf - 2014-04-22
" Jeżeli nie umiesz odczytać jej pragnień ze wskazówek, które ci daje, po prostu zapytaj, na co ma ochotę." no to nie zawsze dziala, moja np. Nie chce powiedziec, jak sie jej spytac to powie-domysl sie. Wychodzi z zalozenia ze musze to wiedzuec i umiec robic
Gdanszczanka - 2014-03-31
Wkladanie palcow do pochwy jest niebezpieczne dla kobiety. Nigdy nie sa dosc czyste by nie wprowadzic do wnetrza bakterii, zarodnikow , wirusow. A przy tym nigdy dosc gladkie paznokcie i skorki by nie doprowadzic do mikrourazow, przez ktore mozna wprowadzic wyzej wspomniane drobnoustroje. Pochwa kobiety zawiera mikroflore ktora stanowi bariere ochronna. Moze byc ona jednak oslabiona, np przy antybiotykoterapii, i wtedy droga zakazenia stoi otworem. Dotyczy to takze penisa, wprawdzie nie bez powodu jest on gladki i ma jedwabista skorke, ale hmmmmmm wiemy ze brak higieny ma swoje efekty. Drogie panie, pilnujmy naszego zdrowia, przeciez rak szyjki macicy to infekcja wirusem, a skad? zdajcie sobie to pytanie. Lepiej nosic w torebce zawsze prezerwatywe, niz potem umierac po dlugiej i bolesnej terapii.
kozaczka - 2010-07-13
Ważne - musi być wilgotno, jak nie ma lubrykantu to dobrze jest poślinić wcześniej palec. Im bardziej mokro tym lepiej!
Czy wiesz jak w doskonały sposób pieścić swojego faceta? Poniżej znajdziesz klika prostych i sprawdzonych technik,...
Jak pieścić faceta ręką?
Czy wiesz jak w doskonały sposób pieścić swojego faceta? Poniżej znajdziesz klika...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub