Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Problemy z cerą > Jak naturalnie leczyć trądzik różowaty?

Jak naturalnie leczyć trądzik różowaty?

, specjalista Tipy.pl
 2.9/5 (176 ocen)
Oceń 
 1 z 12 
Trądzik różowaty to bardzo popularna choroba cery, objawiająca się rumieniem twarzy. Trądzik różowaty powoduje, że twarz nabiera rumieńców jak od uderzenia gorąca. Taki efekt sprawia, że naczynka stają się czerwone i wyraźnie widoczne. Zaczerwienienie pojawia się zazwyczaj na policzkach, nosie i w środkowej partii twarzy. Czasem towarzyszą mu różowe lub czerwone plamy i krostki. Trądzik różowaty może również dotykać okolic oczu. Nazywa się go wówczas trądzikiem różowatym ocznym.
 2.9/5 (176 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (10)

tadaa - 2014-04-18
Kosmetyczka oceni stan. Jeśli to wczesne stadium bez wiekszych problemów, wystarczy kosmetolog, ktory da wskazówki co do pielegnacji. Trądzik różowaty do dość poważne zaburzenie w pracy naszej skóry dlatego nie można tego lekceważyć.
ziber - 2014-04-14
mam podobny problem , jednak jak dotąd udało mi się nieco ten stan zahamować . Kosmetyki d-pantenolem w moim przypadku zadziałały . A poza tym mam jeszcze jeden problem skłonność skóry do przesuszenia . Tutaj zadziałały krem z serii AA i niektóre maseczki silnie nawilżające . Czy to coś poważnego czy wystarczy kosmetyczka ??
tadaa - 2014-03-12
A co w salonie? Polecam kwas kojowy usuwa przebarwienia skóry, kwas azealinowy złagodzi stany zapalne(najlepej go stosować latem gdy nasze melanaocyty są pobudzone), kwas pirogronowy, wszystkie zabiegi które uszczelnią naczynia krwionośne jonoforeza, sonoforeza z witamina C, laktabiany świetnie nawilża twarz. Maski alginatowe po zabiegach skutecznie złagodza podrażnioną twarz.
tadaa - 2014-03-12
Pielegnacja domowa: Nalezy unikać preparatów w skladzie których jest alkohol,mentol,aceton myć twarz letnią wodą, nie pocierać skóry, osuszać delikatnie. Nie stosować masaży, ponieważ pobudzają one do pracy naczynia krwionośne, a przy trądziku różowatym nie pracują one normalanie. Stosować peeling wyłącznie enzymatyczne (raz w tygodniu), jeśli chodzi o maseczki to tylko kremowe ktore same sie wchłaniają. Na dzień stosować kremy nawilżające, łagodzące z alantoina badz d- pantenolem. Na noc kremy regenerujące. Aby zmniejszyć kruchosć naczynek można przyjmować doustnie witamine C (3 miesieczna kuracja daje efekt).
zigitrn - 2013-02-25
Ja skorzystam z laseroterapii, podobno skuteczna metoda walki z trądzikiem
zuziazyl - 2013-02-25
Mam nadzuieję że nie rozgości się na mojej twarzy nigdy.
annqq - 2012-10-02
co prawda nie mam trądziku różowatego, tylko zwykły. ale zwykły... ale ja na swój stosuje olejek herbaciany
majeczka - 2011-02-08
jejjjj pomocy mam cere naczynkowa teraz robia mi sie male krostki na celej twarzy dodatkowo jestem gruba i nie mam zadnych zalet ;( nic nie umiem ... nawte cery nie mam ladnej nic;(
Renata - 2010-09-14

moja córka męczy sie juz 10 rok teraz robimy maseczkę z simienia lnianego, 1łyżka stołowa zmielonego siemienia lnianego 3łyżki wody - podgrzewać w garnuszku i miesząć aż zgęstnieje i poczekać ąz ostygnie a potem nakładaźć na twarz i trzymać 1-2 godziny nastepnie zmyć. Twarz jest bardzo uspokojona. Wyczytałam ze można w ten sposób wyleczyć sie z tej nieszczęsnej przypadłości !! Oby Pozdrawiam

Kama - 2010-04-12
Hej, ja mam problemy z tradzikiem rozowatym juz od dawna. Dermatolog zapisal mi metronidazol w zelu, ale zauwazylam, ze cera robi sie jeszcze bardziej rumiana. Probowalam tez smarowac wypryski pasta cynkowa, ale to strasznie przesusza skore. Moze te naturalne sposoby to lepsze rozwiazanie..?
Naczynka krwionośne rozszerzają się i pękają z różnych powodów. Do tych najczęstszych zaliczamy zmiany hormonalne,...
Pękające naczynka - jak je wzmocnić i ukryć?
Naczynka krwionośne rozszerzają się i pękają z różnych...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub