Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Zdrowie Seksualne > Jak powiększyć ilość spermy?
Jak powiększyć ilość spermy?

Jak powiększyć ilość spermy?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 2.2/5 (339 ocen)
Oceń 
Istnieje wiele ważnych powodów, dla których mężczyźni zaczynają szukać sposobu na zwiększenie ilości spermy. Nie ogranicza się to tylko do chęci zapłodnienia swojej partnerki i posiadania potomstwa. Zwiększenie przyjemności odczuć seksualnych jest wciąż największą motywacją do podjęcia działań. Większość mężczyzn uważa, że większa ilość spermy sprawia, że wytrysk jest znacznie mocniejszy.
Istnieje wiele sposobów na zwiększenie ilości spermy i wbrew pozorom nie są one wcale takie trudne. Badania medyczne wykazały, że u mężczyzn, którzy przekroczyli 35 rok życia możliwość zapłodnienia spada o 50%. Jeśli więc ty i twoja partnerka macie kłopoty z poczęciem dziecka, zastosuj się do poniższych wskazówek. Te proste porady podpowiedzą ci, jak zwiększyć ilość plemników i poprawić jakość spermy.
1

Sprawdzone i najbardziej skuteczne sposoby na zwiększenie ilości spermy są obecnie łatwo dostępne i proste w wykonaniu. Aby poprawić swoje życie seksualne, powinieneś zdrowo się odżywiać, regularnie ćwiczyć i co najważniejsze - pamiętać o specjalnych suplementach diety.

2

Jeśli jesteś jednym z tych mężczyzn, którzy żyją swoim życiem i nie martwią się ani o swoją płodność, ani o to jak zwiększyć ilość spermy, zastanów się dobrze! Czy wiesz, że w skali świata 40 % problemów z płodnością przypisuje się mężczyznom? Co zrobisz, jeśli nadejdzie czas na założenie rodziny i okaże się, że jesteś bezpłodny? Już teraz zacznij zastanawiać się nad przyszłością i wprowadź do swojego stylu życia kilka pozytywnych zmian.

3

Skończ ze złymi nawykami. Palenie papierosów, nadużywanie alkoholu i zażywanie narkotyków nie przyczyniają się do poprawy płodności. Nawyki te powinny być wyeliminowane lub ograniczone do minimum. Mają one negatywny wpływ na produkcje spermy i przyczyniają się zarówno do pogorszenia stanu zdrowia, jak i samopoczucia.

strona 1 z 5następna >
 2.2/5 (339 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

zenek50zenek - 2012-10-10
Skończyć a paleniem, piciem, więcej sportu uprawiać
Gość - 2012-03-18
Beznadziejny artykuł, który sprowadza się do dewizy: "żyj zdrowo, by być zdrowym".
Przyczyn niewielkiej ilości spermy może być bardzo wiele – skażone nasienie, zbyt obcisła bielizna, kąpiele w bardzo...
Jak mieć więcej spermy?
Przyczyn niewielkiej ilości spermy może być bardzo wiele – skażone nasienie, zbyt...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub