Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Zdrowie Seksualne > Jak zwiększyć wytrysk?
Jak zwiększyć wytrysk?

Jak zwiększyć wytrysk?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.2/5 (15 ocen)
Oceń 
Istnieje wiele różnych sposobów na zwiększenie wytrysku i poprawę jakości spermy. Ziołowe suplementy mogą wpłynąć na zwiększenie wytrysku poprzez poprawę ogólnego stanu zdrowia człowieka. Zioła wpływają na zachowanie równowagi hormonalnej i leczą układ rozrodczy. Według najnowszych badań również akupunktura ma pozytywny wpływ na jakość nasienia. Jeśli jednak chcesz skorzystać z nieco bardziej konwencjonalnych metod, przeczytaj poniższe wskazówki, które z pewnością ci pomogą.
1

Rozważ stosowanie ziołowych leków. Badania wykazały, że maja one pozytywny wpływ na jakość i ilość spermy oraz na ruchliwość plemników. Nie spodziewaj się jednak natychmiastowych efektów. Poprawa będzie widoczna dopiero po około trzech miesiącach. Po około pół roku stosowania ziołowych preparatów zrób analizę swojego nasienia, aby przekonać się, że lek prawidłowo wpływa na organizm.

2

Wyeliminuj alkohol. Nawet w najmniejszych ilościach wpływa on na zmniejszenie produkcji testosteronu.

3

Zrezygnuj z palenia papierosów, zażywania narkotyków (nawet marihuany) oraz staraj się ograniczyć stres.

4

Zrezygnuj ze zbyt częstych stosunków. Najlepiej uprawiać seks tylko w dni płodne kobiety. Współżyj z partnerką co drugi dzień w ciągu całego tygodnia, w którym odbywa się owulacja i występują dni płodne.

5

Unikaj energicznych ćwiczeń, sauny, jacuzzi, gorących kąpieli, ciasnej bielizny i jazdy na rowerze. Wszystkie te czynności powodują podwyższenie temperatury w jądrach, co może prowadzić do redukcji liczby plemników. Niektóre badania wykazały, że laptopy przyczyniają się do wzrostu niepłodności u mężczyzn.

strona 1 z 2następna >
 4.2/5 (15 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

mr.maksel - 2014-03-23
ok
Agnieszka - 2010-07-30
Duży wytrysk to dużo białka. Trzeba jeść dużo migdałów, aby mieć wytrysk jak w wikipedii :D
Przyczyn niewielkiej ilości spermy może być bardzo wiele – skażone nasienie, zbyt obcisła bielizna, kąpiele w bardzo...
Jak mieć więcej spermy?
Przyczyn niewielkiej ilości spermy może być bardzo wiele – skażone nasienie, zbyt...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub